Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Tja, ik neem de tijd voor de uithoekjes Over die boogjes in Rotterdam rijdt incidenteel een trein overdag, maar die moet je maar net treffen. Nachttreinen richting Gouda rijden er alleen nog bij op de vaste werknachten, maar die vertrekken volgens treinposities.nl niet van een zodanig laag spoor in Rotterdam dat je de goederenboog op moet.
Blauwkapel - Maliebaan moet ik nu je het zegt ook nog, heb Maliebaan ooit wel gehad maar dat was nog via Lunetten
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Hier ook alles gehad behalve Noorderkempen - Lage Zwaluwe. Verder heb ik de meeste boogjes wel gehad waarvan o.a. beide boogjes Bijlmer - Diemen Zuid. Route naar spoorwegmuseum ook nog in Beide richtingen gedaan toen ik een jaar of 12 was
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Hainje schreef:Nieuweschans - Weener is toch ook in die hoek?
Ja, maar kwam qua tijd even niet lekker uit. Eemshaven is met die vier treinen per dag even goed plannen.
Mwah, het is mij gelukt om alle spoorlijnen in Groningen (uitgezonderd de lijn naar Leeuwarden) in 1 dag te doen.
De route was toen Groningen - Eemshaven - Sauwerd - Delfzijl - Scheemda - Weener - Zuidbroek - Veendam - Groningen (met van Delfzijl naar Scheemda buslijn 119).
Ik heb overigens in de periode van januari 2018 t/m april 2019 op elk Nederlands station gestopt dat in die periode door reguliere treinen bediend werd. :)
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
Ja het kan natuurlijk wel, was nu ook om kwart over 2 alweer in Groningen terug. Maar zoals gezegd kwam dat niet zo uit: moest eenmaal terug thuis nog boodschappen doen en wilde het überhaupt niet al te laat maken omdat ik morgen ook weer gewoon aan het werk moet.
De Noordelijke nevenlijnen heb ik destijds jaren terug op soortgelijke manier gedaan (alleen toen met de bus van Winschoten naar Delfzijl geloof ik). Met als voordeel dat ik toen nog niet naar Veendam hoefde, die lijn bestond nog niet en heb ik later een keertje los gedaan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Die bijzondere lijntjes zijn wel het leukst natuurlijk: zelf meermaals de aftakking naar Dordrecht Industrie gehad, ook een keer de trein naar Kijfhoek (voor de open dag daar) en het leukste was nog wel begin deze eeuw toen ze de kap van Barendrecht aan het bouwen waren: per IC slingerend heel de Kijfhoek over.
En in het oude station Breda ben ik ook een keer per trein op de tailtrack achter het toenmalige spoor 2 geweest, dat was door een wisselstoring (die er bij aankomst van de trein nog niet was) de enige manier waarop m'n trein naar huis daar weer weg kon komen.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Daniel schreef:Ik heb Maliebaan ooit wel gehad maar dat was nog via Lunetten
Als ik zo even uit mn raam kijk moet ik tot de conclusie komen dat ik je dat niet meer per trein kan nadoen :')
Per fiets lukt dit traject me met enige regelmaat wel!
Ze rijden vandaag dus ook de zondagsdienstregeling :Y
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Ik kwam daar jaren geleden een keer achter op goede vrijdag. Ik stond in Mönchengladbach en het hele busstation was verlaten. Pas later begreep ik dat de zondagsdienst werd gereden.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Ja ik heb afgelopen goede vrijsag mooi geprofiteerd van de normale dienstregeling in NL en de Zondagdienstregeling in Duitsland... Kon ik mooi een keer die RB 28 doen
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
cassie127 schreef:Ze rijden vandaag dus ook de zondagsdienstregeling :Y
Ja, wat voor mij wonderbaarlijk genoeg ervoor zorgt dat ik Blankenburg (Sieg) makkelijker op de foto krijg, want in de zondagsdienstregeling rijdt de S12 2x/uur naar Au terwijl doordeweeks de S12 en S19 elk 1x/uur rijden, en die laatste slaat Blankenburg over. *O*
En als je op de netkaart van NRW kijkt, zie je dat Blankenburg zeer lelijk op de kaart staat
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Die S12/S13/S19-lijnenbundelconstructie bestaat nu toch al een paar jaar maar ik snap er nog steeds niks van :')
Voor de zekerheid toch maar even gauw opgezocht of de RB25 wel tussen Brügge en Meinerzhagen rijdt vandaag. Heb die lijn één keer in het najaar gedaan toen het ruim voor Köln al donker werd. Maar eerst een wandeling maken van Hagen-Wehringhausen naar Hagen-Oberhagen via die torentjes op de heuvel waar je altijd op kijkt als je op Hagen Hbf staat *O*
Ik vroeg mij al af waarom er 30 minuten voor vertrek van de trein naar Winterberg al zoveel fietsen op het perron in Dortmund stonden, maar in die Talent proberen ze nu een wereldrecord fietsen in één treinstel te vestigen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Haha ik kwam afgelopen week ook een flyer tegen die moet zorgen dat mensen uit Enschede een dagje met de trein naar Winterberg (en andersom)... Moet je wel 4,5 uur (×2) met de trein
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS. 2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Suus schreef:Ik vroeg mij al af waarom er 30 minuten voor vertrek van de trein naar Winterberg al zoveel fietsen op het perron in Dortmund stonden, maar in die Talent proberen ze nu een wereldrecord fietsen in één treinstel te vestigen.
Dat is over de grens echt idioot heb ik gemerkt... Zodra ze een feestdag hebben gaan ze massaal met de fiets de trein in.. En dan natuurlijk allemaal al een beetje op leeftijd, met loeizware e-bikes met de halve inboedel die dan de trein in getild moeten worden omdat het perron laag is -o-
... dat ik voor de zekerheid even de tijd van mijn bus checkte en daardoor de vakantiedienstregeling op het spoor kwam vóórdat ik op een verkeerde tijd op de bushalte stond! :D Ik dacht wel even huh, die bus rijdt toch op een andere tijd.
Fascisten? Die mogen ook best op de barbecue, hoor. Vooral omdat zij actief de keuze maken om deel te vormen van deze groep, in tegenstelling tot Aking's geimpliceerde buurtgenoten.