Het grote computertopic!

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

Je hebt er geen behoefte aan maar je gebruikt het al een tijdje omdat je een iPad hebt!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het grote computertopic!

Bericht door AppleMoose »

Ben ik wel benieuwd met welk programma je dan muziek kunt luisteren en cd's kunt branden.
Ik heb Spotify, maar mijn autoradio werkt nog enkel met cd's.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Muziek luisteren doe ik met VLC Mediaplayer en cd's branden doe ik nooit.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Er gaan sterke geruchten dat Apple maandag eindelijk eindelijk eindelijk iTunes voor MacOS de nek om gaat draaien. Tien jaar te laat.
Het is helaas definitief:

https://www.ad.nl/tech/het-is-definitie ... ~a8119cca/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

iTunes in Windows

Many people use iTunes to manage their media libraries in Windows—not just music, but videos and podcasts, too. Apple announced today that iTunes will be broken into multiple applications in macOS, but the company didn't specify onstage what will happen to the same program in Windows.

The answer, it turns out, is not much. Apple says users of iTunes under Microsoft Windows will not see any changes. It won't be broken up into several apps; it will work just like it does now. However, Apple did not provide any clarification about what support will be like for future features. The company simply says that Windows users will continue to have the same experience as before and that it is not announcing any plans to end support for iTunes in Windows.

But keep in mind: that only means for now. Apple might one day bring an Apple Music application to Windows just as it has to Android. But just as the iTunes era seems to be ending for the Mac, it will continue for the immediately foreseeable future in Windows—so iTunes is not really dead. At least not yet.

https://arstechnica.com/gadgets/2019/06 ... -and-more/
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door webguy »

Het beste voor KM46 zou natuurlijk zijn als ze Airdrop uitbrengen voor Windows...
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:iTunes in Windows

Many people use iTunes to manage their media libraries in Windows—not just music, but videos and podcasts, too. Apple announced today that iTunes will be broken into multiple applications in macOS, but the company didn't specify onstage what will happen to the same program in Windows.

The answer, it turns out, is not much. Apple says users of iTunes under Microsoft Windows will not see any changes. It won't be broken up into several apps; it will work just like it does now. However, Apple did not provide any clarification about what support will be like for future features. The company simply says that Windows users will continue to have the same experience as before and that it is not announcing any plans to end support for iTunes in Windows.

But keep in mind: that only means for now. Apple might one day bring an Apple Music application to Windows just as it has to Android. But just as the iTunes era seems to be ending for the Mac, it will continue for the immediately foreseeable future in Windows—so iTunes is not really dead. At least not yet.

https://arstechnica.com/gadgets/2019/06 ... -and-more/
Kan dit ook vertaald worden in het Nederlands? Mijn Engels is niet zo goed.
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5822
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Het grote computertopic!

Bericht door isadora »

Google Translate denkt er als volgt over:
iTunes in Windows

Veel mensen gebruiken iTunes om hun mediabibliotheken in Windows te beheren, niet alleen muziek, maar ook video's en podcasts. Apple heeft vandaag aangekondigd dat iTunes zal worden ingebroken in meerdere applicaties in macOS, maar het bedrijf heeft niet op het podium aangegeven wat er met hetzelfde programma in Windows zal gebeuren.

Het antwoord, zo blijkt, is niet veel. Apple zegt dat gebruikers van iTunes onder Microsoft Windows geen wijzigingen zullen zien. Het zal niet worden opgedeeld in verschillende apps; het zal werken zoals het nu is. Apple heeft echter geen verduidelijking gegeven over hoe ondersteuning voor toekomstige functies zal zijn. Het bedrijf zegt eenvoudigweg dat Windows-gebruikers dezelfde ervaring zullen blijven hebben als voorheen en dat het geen plannen aankondigt om de ondersteuning voor iTunes in Windows te beëindigen.

Maar onthoud: dat betekent alleen voor nu. Apple zou op een dag een Apple Music-toepassing naar Windows kunnen brengen, net als voor Android. Maar net zoals het iTunes-tijdperk voor de Mac lijkt te eindigen, zal het in de nabije toekomst in Windows worden voortgezet, dus iTunes is niet echt dood. Tenminste nog niet.
Laatst gewijzigd door isadora op di 04 jun 2019, 13:11, 1 keer totaal gewijzigd.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

@Isadora: bedankt :pos: :wink: .
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5260
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Lijn 45 »

Het volledige artikel is hier in Nederlandse vertaling te vinden.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

Nieuwe telefoon :pos:
Nieuwe software-update van 900 MB :neg:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Dus heb je nu al een verouderde telefoon :wink: .
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Chrysa »

Ik heb met mijn Samsung telefoon elke maand/2 maanden een update van 500MB waar alleen maar bijstaat dat de stabiliteit van de camera is verbeterd. Die is nog altijd niet stabiel. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

Geen idee wanneer dit ding uit de fabriek kwam, maar de update naar iOS 12.3.1 moest eerst gebeuren iig.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10544
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Het grote computertopic!

Bericht door trolly »

Om je te troosten: die iOS is kakelvers.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Suus schreef:Geen idee wanneer dit ding uit de fabriek kwam, maar de update naar iOS 12.3.1 moest eerst gebeuren iig.
Laat me raden: je hebt een Iphone gekocht :wink: ?
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

Ik heb niets gekocht, hij lag opeens op mijn bureau.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12818
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Hainje »

*Legt een euro onder hoofdkussen en hoopt dat de tandenfee morgen een nieuwe desktop PC heeft bezorgd*
🍉
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Als ik mij niet vergist zit Suus bij de ING bank.

Suus zou er verstandig aan doen om het onderstaande bericht eens te lezen:

https://www.computeridee.nl/nieuws/ing- ... ertenties/
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50896
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Suus »

Ik ben allang op de pagina met het hondje geweest. En andere banken gaan dit ook doen, met PSD2 wordt dat eenvoudiger.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15345
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Het grote computertopic!

Bericht door ODRAIL »

Helemaal goed :pos: :wink: .
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Aking »

Dat ze op die pagina is geweest, of dat andere banken dat ook gaan doen?
Durashift
Berichten: 5642
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Durashift »

Mijn moeder heeft vorige week een bos bloemen van de ING ontvangen. *O*

ING is nu natuurlijk bezig met de uitfasering van de TAN codes.
Mijn moeder heeft intussen wél de 'ING smartfone' (de Samsung die voordelig via de ING aangeschaft kon worden) maar bankiert niet via de App. maar gewoon via de laptop. Met het betalen van een stofaankoop in een webwinkel ging daarmee dus wat mis in de iDeal omgeving. (er werd naar een QR code gevraagd wat niet had gemoeten, begreep ik).

Enfin, via de ING helpdesk kwam mijn moeder niet veel verder.. maar later is de betaling alsnog gelukt.. en de volgende ochtend stond de bloemenman voor de deur.. :wink:


~~~~~~

Maar, als mijn bank met die PSD2 ongein gaat beginnen, ga ik de opt-out optie zeker gebruiken. :Y
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Het grote computertopic!

Bericht door AppleMoose »

Ik vind het raar dat je zelf actie moet ondernemen om van iets af te komen waar je niet om hebt gevraagd... :N
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Het grote computertopic!

Bericht door Aking »

Welcome to 2019 enzo :Y
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 58 gasten