henrivanderweijden schreef:Het was weer feest in Rhenen.
Voor de tweede dag de 280 van 16.51 uur ri Amersfoort opgeheven. De vertraging bij aankomst was +25 en als je dan voor Pouw rijdt dan ga je gewoon leeg weg bij Ouwehands ......(was trouwens wel een 15m Setra, dacht de 1704)
De volgende 280 reed met + 10.
Tja, dat is wel een typisch Pouw dingetje... die lijken af en toe toch te vergeten dat ze OV rijden.
Vanmorgen bleken er op de 204 en 203 andere chauffeurs dan normaal te zitten (zie vaak dezelfde als ik 's ochtends op m'n bus sta te wachten), dus dat werd voor mij weer nee schudden als de bus z'n richtingaanwijzer naar rechts aan zette. Ze stoppen namelijk braaf voor reizigers die hun hand niet opsteken bij Zonnehof-West, behalve de vaste chauffeurs op dat tijdstip want die herkennen me inmiddels als reiziger waarvoor ze niet hoeven te stoppen
En qua rijtijden vallen toch ook wel wat dingetjes op... het is bijvoorbeeld niet uitzonderlijk rustig op de X80 nog, bezetting zit redelijk in de buurt van de normale bezetting, maar toch lijkt deze beter in staat op tijd op De Klomp aan te komen. Vrij consistent is hij nu een minuut of twee te vroeg op De Klomp. Waarbij wel opvalt dat ritten die iets vertraagd uit Amersfoort vertrekken dat gewoon vrij constant doorrijdend zonder wachttijden bij tussengelegen haltes voor elkaar krijgen. Maar bij op tijd vertrekken uit Amersfoort staat de bus al op de Schutterhoeflaan z'n tijd af te wachten...
En tot slot nog een Setra op de 50 op De Klomp, dus dat werd omrijden.
Een andere opvallende Setra kwam even na vieren aan als lijn 83 om vervolgens op lijn 5 te keren bij De Klomp, dat betrof namelijk een Gelderse omloop. (Makkelijk vast te stellen, op syntusutrecht.nl staan van lijn 5 alleen de ritten vermeld die normaal door Syntus Utrecht gereden worden).