Concessie Provincie Utrecht (2016-2025)

Alles over het Openbaar Vervoer in Noord-Holland, Zuid-Holland, Utrecht en Almere.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Daniel »

Zie ik nou goed op de foto op de wiki dat de 1904 een kleurenfilm voorop heeft?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5242
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Lijn 45 »

Daar lijkt het inderdaad sterk op. De enige reden die ik daarvoor kan bedenken is dat ze op de 50 gaan rijden.
Maxim
Berichten: 300
Lid geworden op: ma 19 sep 2011, 10:52
Locatie: Baarn
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Maxim »

Maar dat gaan ze niet (A)
Milco
OVNL-beheerder
Berichten: 8604
Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Milco »

Etienne schreef:Geheel correct; de 1812 is in Almere. Volgens mij is het de bedoeling dat deze op de 25 gaat rijden.
Volgens de ovinfo-app rijdt nu juist de 1801 op lijn 25 in Almere. Hoe zit dat nu?
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.

Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 27-03-2024

Youtube:
https://www.youtube.com/ovinalmere1
Laatste update: 10-09-2023

Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5242
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Lijn 45 »

Die is ook hybride (en op een bepaald moment T100 volgens een sticker aan de achterkant), dus dat maakt niet zo veel uit. :wink:
Gebruikersavatar
ovVeluwe
Berichten: 1400
Lid geworden op: ma 06 mar 2017, 11:03

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door ovVeluwe »

Zojuist de 1907 op CS gezien in Amersfoort. Ik gok dat ze allemaal al aangekomen zijn op de stalling
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
slingermonyet
Berichten: 119
Lid geworden op: di 19 mei 2015, 11:43

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door slingermonyet »

Ik Lees net op ovpro dat gemeente Leusden nog steeds een isseu vinden dat er geen bus rijdt op de oude route 77.
behalve buurtbusje.
En het kost natuurlijk geld voor een bus te laten rijden.
Een idee om voor vervoerplan 2021 de 17 1x per uur via oude route 77 te laten rijden en en door richting ter horst verder te rijden.
Is de isseu ook beetje opgelost. en leuden ook blij.
sirvinniei
Berichten: 3638
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door sirvinniei »

Ik zou zeggen dat het probleem met de buurtbus überhaupt al opgelost wordt. Pas wanneer deze te weinig capaciteit heeft kan je serieus gaan spreken over het starten van een reguliere buslijn.
Ik heb geen onderschrift
slingermonyet
Berichten: 119
Lid geworden op: di 19 mei 2015, 11:43

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door slingermonyet »

Als t helemaal opgelost zou zijn zou leusden niet gaan zeuren en t heeft ook te maken met avonden dat daar nix rijd je gaat niet effe 15 min lopen als oudere of mensen met lichamelijke beperkingen koud in de regen lopen naar de 17 die graag ov willen gebruiken in plaats van wmo. Ik ziet zelf pas gebeuren in 2023 als contract bijna afloopt heb t idee
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door ArrivaBas »

Als het buurtbusje overdag al voldoet, zal er in de avonduren misschien één reiziger per dag zijn. Daar ga je geen buslijn voor in stand houden. Die reguliere bus had vast nog gereden als alle klagers hem bij Connexxion ook gebruikten.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Daniel »

Het gebruik was in de Connexxion-tijd al niet heel hoog, gezien het ook toen al sneller was om naar de Noorderinslag te lopen en daar dezelfde bus te pakken in plaats van eerst de hele wijk door te slingeren en daarna weer terug te rijden.
Alleen voor wie ten zuiden van lijn 77 woonde is nu echt langer onderweg, zover het dan weer niet aan de westkant van de wijk was want daar komt lijn 82 nu nog vlakbij langs.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
sirvinniei
Berichten: 3638
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door sirvinniei »

slingermonyet schreef:Als t helemaal opgelost zou zijn zou leusden niet gaan zeuren en t heeft ook te maken met avonden dat daar nix rijd je gaat niet effe 15 min lopen als oudere of mensen met lichamelijke beperkingen koud in de regen lopen naar de 17 die graag ov willen gebruiken in plaats van wmo. Ik ziet zelf pas gebeuren in 2023 als contract bijna afloopt heb t idee
1. Het zijn politici (waarschijnlijk) met auto's die zeuren, niet de reëele gebruikers (zoals dat meestal gaat). Ik schat dat 98% op de nieuwe dienstregeling vooruit is gegaan. De route is sneller en duidelijker geworden. De groep die er op achteruit gaat bestaat uit een enkele slechtlopende die eigenlijk toch al aangewezen had moeten zijn op WMO, zoals je zelf al zegt. Als je voor die groep de dienstregeling gaat aanpassen, verslechter je weer de situatie voor de andere 98%. Maar ja, daar hoor je Leusden niet over.
2. Als je niet 15 minuten kunt lopen is het OV waarschijnlijk ook niet de beste oplossing. De afstand naar de haltes in het grootste deel overigens maximaal 500 meter. Zeer reëel voor een buslijn. Sterker nog: voor een hoogfrequente lijn, als deze, worden meestal halteafstanden van 1000/1500 meter aangehouden.
3. Een bediening van maandag tot zaterdag overdag is heel schappelijk. De stadsdiensten van de grotere kernen Veenendaal en Soest rijden ook enkel maandag tot zaterdag overdag. Er is overigens al met Leusden overlegd voor een maatwerkoplossing, maar die wijzen ze pertinent af. De grotere groep reizigers moet blijkbaar lijden onder de waanideeën van de politiek. Er moet en zal een 12 meter bus over slingerweggetjes rijden om daarna direct achter een andere lijn te rijden.
Ik heb geen onderschrift
dennistd
Berichten: 5529
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door dennistd »

Als er werkelijk zoveel mensen vanuit die wijken willen reizen zijn er vast ook wel mensen te vinden die een buurtbusje (6x per uur, minstens) tussen de wijken en de haltes van lijn 17 willen gaan rijden (A)
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door SuperGhost »

sirvinniei schreef:Er is overigens al met Leusden overlegd voor een maatwerkoplossing, maar die wijzen ze pertinent af.
Welke oplossing werd er dan voorgelegd?
sirvinniei
Berichten: 3638
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door sirvinniei »

Staat er niet bij. Zie vervoerplan Syntus Utrecht 2020 (en 2019)
Ik heb geen onderschrift
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Daniel »

Ik heb ooit eens over een voorstel voor een lijn L1 door de zuidelijke wijken van Leusden gelezen, die is echter nooit ingevoerd.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
sirvinniei
Berichten: 3638
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door sirvinniei »

Dank Daniël. Ben die lijnnaam wel eens eerder tegen gekomen, maar was 'm vergeten. Na wat googlen is hier het rapport van Coffeng over Leusden (geupload op de gemeentepagina van Leusden):
https://gemeentebestuur.leusden.nl/Verg ... eusden.pdf
Ik heb geen onderschrift
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door SuperGhost »

Ik vind het niet echt een creatief rapport. Er wordt alleen uitgegaan van de huidige en oude lijnvoering, een andere oplossing voor een rechtstreekse verbinding met Amersfoort kunnen ze niet bedenken. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen denken aan een grote ringlijn, waarbij lijn 17 via de zuidelijke wijken gaat rijden en vanaf de noordelijke wijken dan via de route van lijn 217 terug gaat rijden. Weliswaar heb je dan een lagere frequentie (want je rijdt dan zowel 'linksom' als 'rechtsom', maar het is een optie die meegenomen had kunnen worden. Op die manier houden de noordelijke wijken een snelle verbinding met Amersfoort (sneller als nu zelfs) en de zuidelijke krijgen een rechtstreekse terug. Of het de beste optie is kun je daarna uiteraard over discussiëren.
MdJ
Berichten: 4534
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:47
Locatie: Vleuterweide

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door MdJ »

Logisch, dat doorrijden wordt immers al gedaan en de frequentie is nodig tussen Leusden en Amersfoort via de huidige route, dus voor niemand een oplossing.
Bij twijfel: gebruik beton.
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door SuperGhost »

Hoezo, die oude route die ze meenemen is ook met effectief een kwartiersdienst...
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Daniel »

Wat bedoel je met die laatste post?

Een andere optie voor een rechtstreekse verbinding naar Amersfoort is er ook niet: dat zou altijd ten koste gaan van de bezetting of frequentie van lijn 17 en die ontleent z'n succes nu juist aan de hoge frequentie. Want vergis je niet: de reizigers die klagen hoor je het hardst roepen, maar qua aantallen zouden dat er zomaar eens veel minder kunnen zijn dan de reizigers die wel voordeel van de nieuwe dienstregeling hebben.

Neem de omgeving van de voormalige haltes op de Burgemeester de Beaufortweg: in de oude situatie kwam hier lijn 78 vrij rechtstreeks vanuit Amersfoort, maar waren er met een wat langere loopafstand vanaf de Noorderinslag ook nog extra reismogelijkheden met lijn 77. In die richting is de situatie dus relatief onveranderd.
Andersom was het echter voorheen het meest aantrekkelijk om naar de Noorderinslag te lopen om daar lijn 78 te pakken, of om daarvoor naar de toenmalige haltes op de Asschatterweg te lopen (scheelt qua afstand niet veel). Daarmee bespaarde je jezelf immers het maken van een hele slinger door Leusden, wat je nog extra geld zou kosten ook.

In het zuiden van Leusden is de situatie iets anders, aangezien daar een sloot met een beperkt aantal bruggetjes de loopafstand naar de straten rond de voormalige route van lijn 77 vanaf de Noorderinslag wat langer maakt. Echter was het in het oude lijnennet weliswaar mogelijk om per bus naar halte Walenburg en Hamershof en de voormalige haltes op de Burgemeester van der Postlaan te reizen, maar doordat je dan eerst de hele ronde maakte was lopen vanaf de Noorderinslag toen ook al sneller. (En deels hebben die nu nog een verbinding vanaf halte Burgemeester Buiningpark met lijn 82). Voor reizen richting Amersfoort was dan weer lijn 77 sneller dan nu het lopen naar de Noorderinslag is. De halte Bohemen van lijn 77 is door de kleine routeaanpassing met de introductie van lijn 17 ook blijven bestaan, dat is tevens voor halte Beekridder een alternatief met veel snellere reistijd. Alleen de gebruikers van de halte Bosveld zijn er karig vanaf gekomen doordat die én geen directe bus meer hebben én de haltes van lijn 17 vrij ver lopen zijn.

Samenvattend maakt dat het ook lastig om alternatieven te bedenken. Je kunt wel een laagfrequente lijn door het zuiden van Leusden laten rijden, maar voor de meerderheid van de reizigers zal lopen naar lijn 17 aantrekkelijker blijven doordat die verbinding én sneller én frequenter is.
SuperGhost schreef:Je zou bijvoorbeeld ook kunnen denken aan een grote ringlijn, waarbij lijn 17 via de zuidelijke wijken gaat rijden en vanaf de noordelijke wijken dan via de route van lijn 217 terug gaat rijden. Weliswaar heb je dan een lagere frequentie (want je rijdt dan zowel 'linksom' als 'rechtsom', maar het is een optie die meegenomen had kunnen worden. Op die manier houden de noordelijke wijken een snelle verbinding met Amersfoort (sneller als nu zelfs) en de zuidelijke krijgen een rechtstreekse terug. Of het de beste optie is kun je daarna uiteraard over discussiëren.
Dat is dus sowieso geen oplossing, want met zo'n lijn verplaats je de klachten alleen maar naar de omgeving van de Noorderinslag die dan zijn bus verliest.

Als ik zo eens het huidige lijnennet bekijk en daarbij de bezettingen op de diverse lijnen meeneem dan kom ik eigenlijk maar tot één echte optie die enige kans van slagen zou kunnen hebben door het combineren van vervoersstromen:
  • Lijn 82 alleen nog in de spitsrichting laten rijden tussen Amersfoort en Woudenberg ('s ochtends naar Amersfoort, 's middags terug) en daarbij via een versnelde route over de Kersenbaan rijden
  • Tegenspitsritten van de 82 bij Woudenberg De Poort een goede aansluiting laten geven op de X80 of 280 naar Amersfoort, de 6x/uur die die lijnen samen rijden lijkt daarvoor namelijk nog ruim voldoende ruimte te bieden.
  • Een nieuwe lijn, laten we 'm 88 noemen, invoeren die vanaf Woudenberg De Poort via Tabaksteeg rijdt en vervolgens na halte Burgemeester Buiningpark rechts afslaat de Burgemeester van der Postlaan op. Daarna de oude route van lijn 77 volgen en over de Noorderinslag terug naar de Groenezoom (lusroute dus)
  • Deze lus van die lijn 88 kan je dan in de ochtend tegen de klok in rijden, zodat je vanuit het zuiden van Leusden een aansluiting op de 17 naar Amersfoort bij dezelfde halte kunt bieden. En in de middag andersom zodat je de aansluiting in tegengestelde richting biedt.
    Voordeel van die opzet zou ook zijn dat je met een overstap in Leusden ook de halte Burgemeester Buiningpark vanuit Amersfoort vrij rechtstreeks bereikbaar houdt, die halte lijkt in de spits namelijk vooral een functie te hebben voor forensen die bij PON of bedrijven in die omgeving werken.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
sirvinniei
Berichten: 3638
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door sirvinniei »

SuperGhost schreef:Ik vind het niet echt een creatief rapport. Er wordt alleen uitgegaan van de huidige en oude lijnvoering, een andere oplossing voor een rechtstreekse verbinding met Amersfoort kunnen ze niet bedenken. Je zou bijvoorbeeld ook kunnen denken aan een grote ringlijn, waarbij lijn 17 via de zuidelijke wijken gaat rijden en vanaf de noordelijke wijken dan via de route van lijn 217 terug gaat rijden. Weliswaar heb je dan een lagere frequentie (want je rijdt dan zowel 'linksom' als 'rechtsom', maar het is een optie die meegenomen had kunnen worden. Op die manier houden de noordelijke wijken een snelle verbinding met Amersfoort (sneller als nu zelfs) en de zuidelijke krijgen een rechtstreekse terug. Of het de beste optie is kun je daarna uiteraard over discussiëren.
Er wordt een optie naar Amersfoort genoemd aan het begin, maar deze is (begrijpelijk) niet echt efficiënt.
Pendellijntje met goede aansluiting is het best mogelijke. Alle andere opties houden of de snelheid er uit, of rijden inefficiënt achter elkaar (en verminderen dus de lijnbrede frequentie) of sluiten niet goed aan op de treinen.
Bij jouw optie gaat het ten koste van de frequentie. De route van 217 is leuk in de spits voor het bedrijventerrein, maar is daarbuiten vooral onnodig rondrijden in een route zonder haltes (ten koste van de meer centrale route door Amersfoort van lijn 17). Ook Amersfoort heeft aardig wat nut aan de (hoogfrequente) route van lijn 17.
Hoe dan ook: het lijkt me totaal niet gerechtvaardigd om grote reizigerstreinen te benadelen omwille van een minieme groep die lastig bij een halte kan komen. Zoals ik al eerder gezegd heb: een buurtbus voldoet prima voor die kleine reizigersstroom. Dan kan er wel gezeurd worden dat er zondag en 's avonds niks rijdt, maar dit geld ook voor de stadsdiensten van Soest en Veenendaal, die toch een aanzienlijk grotere groep mensen bedienen en waar de afstanden als deze niet gereden worden veel verder zijn dan in Leusden.
Daniël schreef:Je kunt wel een laagfrequente lijn door het zuiden van Leusden laten rijden, maar voor de meerderheid van de reizigers zal lopen naar lijn 17 aantrekkelijker blijven doordat die verbinding én sneller én frequenter is.
En dat is prima, het gaat hier om een sociale voorziening, niet een aantrekkelijke OV-lijn. Deze moet niet te concurrerend worden, maar moet, buiten de reguliere DRUs om, rijden voor de mensen die echt niet anders kunnen.
Ik heb geen onderschrift
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39115
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door Daniel »

Zo'n lijn moet niet concurrerend worden nee, maar als er niemand in zit zal 'ie ook niet lang bestaan. Je moet 'm dus op een of andere manier wel wat bestaansrecht geven (vandaar dat ik op dat idee van de "88" kwam).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
SuperGhost
Berichten: 4176
Lid geworden op: ma 28 jul 2014, 05:41

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door SuperGhost »

Daniel schreef:Wat bedoel je met die laatste post?

Een andere optie voor een rechtstreekse verbinding naar Amersfoort is er ook niet: dat zou altijd ten koste gaan van de bezetting of frequentie van lijn 17 en die ontleent z'n succes nu juist aan de hoge frequentie. Want vergis je niet: de reizigers die klagen hoor je het hardst roepen, maar qua aantallen zouden dat er zomaar eens veel minder kunnen zijn dan de reizigers die wel voordeel van de nieuwe dienstregeling hebben.
Vandaar ook dat ik zei dat ze dat mee hadden moeten nemen in het onderzoek. Nu zal Leusden blijven klagen dat zo'n optie nooit serieus is onderzocht, etc. :wink:
Daniel schreef:Dat is dus sowieso geen oplossing, want met zo'n lijn verplaats je de klachten alleen maar naar de omgeving van de Noorderinslag die dan zijn bus verliest.
Dat ligt eraan welke route je precies neemt. Je zou bijv. via het gemeentehuis kunnen rijden en dan pas door Munnikhove kunnen rijden. Het westelijke deel van die zuidelijke wijken heeft immers ook al lijn 82 aan de andere zijde rijden. Alleen de halte Torenakkerweg vervalt dan, maar daar liggen haltes Geertrudishof en Bohemen ook vlakbij.
Ik wil niet zeggen dat het de meest ideale optie is (nogal een krul in dat kleine stukje), maar voor de loopafstanden zou het geen verplaatsing betekenen.
Daniel schreef:Als ik zo eens het huidige lijnennet bekijk en daarbij de bezettingen op de diverse lijnen meeneem dan kom ik eigenlijk maar tot één echte optie die enige kans van slagen zou kunnen hebben door het combineren van vervoersstromen:
  • Lijn 82 alleen nog in de spitsrichting laten rijden tussen Amersfoort en Woudenberg ('s ochtends naar Amersfoort, 's middags terug) en daarbij via een versnelde route over de Kersenbaan rijden
  • Tegenspitsritten van de 82 bij Woudenberg De Poort een goede aansluiting laten geven op de X80 of 280 naar Amersfoort, de 6x/uur die die lijnen samen rijden lijkt daarvoor namelijk nog ruim voldoende ruimte te bieden.
  • Een nieuwe lijn, laten we 'm 88 noemen, invoeren die vanaf Woudenberg De Poort via Tabaksteeg rijdt en vervolgens na halte Burgemeester Buiningpark rechts afslaat de Burgemeester van der Postlaan op. Daarna de oude route van lijn 77 volgen en over de Noorderinslag terug naar de Groenezoom (lusroute dus)
  • Deze lus van die lijn 88 kan je dan in de ochtend tegen de klok in rijden, zodat je vanuit het zuiden van Leusden een aansluiting op de 17 naar Amersfoort bij dezelfde halte kunt bieden. En in de middag andersom zodat je de aansluiting in tegengestelde richting biedt.
    Voordeel van die opzet zou ook zijn dat je met een overstap in Leusden ook de halte Burgemeester Buiningpark vanuit Amersfoort vrij rechtstreeks bereikbaar houdt, die halte lijkt in de spits namelijk vooral een functie te hebben voor forensen die bij PON of bedrijven in die omgeving werken.
Ik zie nog wel een andere optie: de buurtbuslijn aanpassen, zodat die naar Amersfoort gaat. Zeker aangezien ze een rechtstreekse buurtbus tussen Barneveld en Nijkerk willen zou ik zeggen knip de huidige 509 en maak ervan:

- Lijn 517 Barneveld - Achterveld - Leusden-Munnikhove - Amersfoort-Centrum - Amersfoort CS
(op de haltes in Amersfoort ri. CS alleen uitstappen en ri. Barneveld alleen instappen)
- Lijn 587 Barneveld - Harsselaar-West - Appel - Nijkerk Station - Nijkerk Corlaer - Nijkerkerveen - Hoevelaken Station
sirvinniei
Berichten: 3638
Lid geworden op: vr 04 okt 2013, 08:27
Locatie: Amsterdam

Re: Concessie Provincie Utrecht (2016-2023)

Bericht door sirvinniei »

Dan kan je beter de extra buurtbusritten doe daarvoor nodig zijn gebruiken om frequent te pendelen tussen Munnikhoeve en de haltes van lijn 17, of nog beter: de buurtbus ook 's avonds en zondag laten rijden.
Ik heb geen onderschrift
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 52 gasten