Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Tom024
OVNL-beheerder

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Rond 3 uur ‘s nachts was de brand meester, rond een uur of vijf vertrok de brandweer uiteindelijk. Vier gewonden, vier panden onbewoonbaar, 50 mensen hebben de nacht in een sporthal doorgebracht. De brand was zo hevig dat een speciaal vaartuig van het havenbedrijf in de Schie lag, waarmee extra water kon worden aangevoerd, de aanwezige brandkranen bleken niet genoeg. Er lagen dus honderden meters aan brandslangen door de straat.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Je hebt nog wel een oog dichtgedaan?
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Jawel, maar de lucht was gedurende de gehele nacht niet te harden. Ik kan de ventilatie niet individueel uitschakelen namelijk.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Stefan

Bericht door Stefan »

Chrysa schreef:Vandaag in de lijst met dronken aankopen: Vliegtickets naar Finland. :')
Ik probeer nog van m'n retourtje Keulen-Bergamo af te komen, maar RyanAir is niet zo vlot met cancelen. :')

Dan maar even die 2 dagen naar Polen. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Bergamo is een hele leuke stad hoor! (A)
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Chrysa schreef:Bergamo is een hele leuke stad hoor! (A)
Afbeelding

:')
Alargule

Bericht door Alargule »

Nou ja, de Vesuvius en de Etna vormen 'geen bijzondere veiligheidsrisico's'.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Details Suus. Nu is het er juist lekker rustig. *O*
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Lekker aan de bar op een meter afstand van alle andere mensen koffie drinken. Wordt toch wel een zooitje met een mondkapje op.
Alargule

Bericht door Alargule »

Scheelt wel weer filters.
Stefan

Bericht door Stefan »

#nofilter
VIRM

Bericht door VIRM »

Wat moet je daar anders doen? Volgens mij zijn alle bezienswaardigheden dicht.
Beul van de blindegeleidelijn
Z2N
Donateur

Bericht door Z2N »

En als je voor begin april gaat kom je niet verder dan het vliegveld, Bergamo is volgens de Italianen een rode zone, waar je niet zonder geldige reden in mag reizen.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Als je een drukke kruising oversteekt met de fiets met achterop een kind van ik schat een jaar of 5 en daarbij door rood rijd en tegelijkertijd ook nog eens druk met je telefoon bezig bent mag je wat mij betreft dat kind meteen afstaan aan een pleeggezin want dan ben je gewoon geen goede vader. Afijn, de remmen van mijn bus deden het in ieder geval prima.
trolly

Bericht door trolly »

Alargule schreef:Nou ja, de Vesuvius en de Etna vormen 'geen bijzondere veiligheidsrisico's'.
Ondertussen mag je daar ook alleen nog maar op als het noodzakelijk is, en is enkel Stromboli nog geel. Ik denk dat ik mijn ticket naar Pisa voor morgen maar ga omboeken.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Hainje

Bericht door Hainje »

Michael schreef:Afijn, de remmen van mijn bus deden het in ieder geval prima.
Claxon ook? :mrgreen:
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Het is op Schiphol duidelijk rustiger. Ik heb niet vaak dat ik bij de beveiliging gewoon door kan lopen.
Hainje

Bericht door Hainje »

Vond het vandaag in de supermarkt (waar ik werk) echt een stuk rustiger ook.
Stefan

Bericht door Stefan »

Z2N schreef:En als je voor begin april gaat kom je niet verder dan het vliegveld, Bergamo is volgens de Italianen een rode zone, waar je niet zonder geldige reden in mag reizen.
RyanAir heeft nu alle vluchten van en naar Italië gecanceld nu.. ook de mijne, dus zoals gezegd... Dan maar naar Polen. :mrgreen:
Cora

Bericht door Cora »

Ik vraag me oprecht af wanneer de overheid besluit scholen te sluiten. Liever nu dan dat ze het in de examenperiode doen :N
Fout 404: Tekst niet gevonden
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

Nu sluiten heeft ook gevolgen voor de examens. En bovendien zijn er nu ook al examens en tentamens.
Bovendien is het de vraag wat je er mee opschiet als je alleen de scholen sluit. Leerlingen/studenten blijven echt niet thuis als dat niet opgelegd wordt en andere dingen zoals pretparken, musea etc. wel open zijn en er elders evenementen worden gehouden.
En blandning av sött och salt.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Toen in Japan de scholen sloten trokken de scholieren massaal naar de grote steden om daar te gaan winkelen, op café te gaan of om sociaal te gaan doen. Volgens mij is dat precies wat je niet wil bereiken met de scholen sluiten. Je kan de scholieren nog beter de gehele dag (dus van 8 tot 18) verplichten op school te zitten, dan maar wat extra KWT-uren *O*
JordiBrabant

Bericht door JordiBrabant »

Suus schreef:
JordiBrabant schreef:Op mijn Eindhovense universiteit is het vandaag iig Career Expo/ Wervingsdagen het lijkt me stug dat dezelfde bedrijven vandaag op een andere plek om staan te werven.
Dit evenement werd vandaag live op TV afgelast door de burgemeester van Eindhoven :shock:
Ondanks dat stond er vandaag een Ebusco van Wartburgmobile uit Eisenach/ zuidwest-Thüringen ten toon op de Campus: Afbeelding
Hier had uw onderschrift kunnen staan.
Cora

Bericht door Cora »

Suus schreef:Toen in Japan de scholen sloten trokken de scholieren massaal naar de grote steden om daar te gaan winkelen, op café te gaan of om sociaal te gaan doen. Volgens mij is dat precies wat je niet wil bereiken met de scholen sluiten. Je kan de scholieren nog beter de gehele dag (dus van 8 tot 18) verplichten op school te zitten, dan maar wat extra KWT-uren *O*

:evil: nee want dan moet ik in de spits reizen en dat wil je niet met corona :')
Fout 404: Tekst niet gevonden
Plaats reactie