Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Hainje

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Wat deed ze toen je dat zei?

Haar duim opsteken met een gezicht dat overduidelijk zei: "Ja goed verhaal pik, dat had ik zelf nog niet door." AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding?

Oh wacht....... dat kan ze natuurlijk niet meer. :X
Aking

Bericht door Aking »

Als het topje van je duim pleite is kun je toch nog prima je duim opsteken? :-|
Alargule

Bericht door Alargule »

Twee vingers naar links - of rechts voor de kijker - zat alles er nog an dus die stak ze maar op.
Hainje

Bericht door Hainje »

F :(
trolly

Bericht door trolly »

Alargule schreef:Ik heb haar dit na het bezoek aan de huisarts uiteraard ook fijntjes ingewreven.
Wat ben je toch een gentleman.
Alargule schreef:Twee vingers naar links - of rechts voor de kijker - zat alles er nog an dus die stak ze maar op.
Ondank is 's werelds loon :N
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Ik ga in elk geval nog wat kilometers wandelen vandaag, omdat ik volgende week verplicht moet thuiswerken en dan sowiso binnen zit.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Op het vliegveld van Helsinki is er meer personeel dan reizigers. Ben benieuwd hoe vol mijn vlucht zit straks. :')
VIRM

Bericht door VIRM »

Waar vlieg je naartoe, en met welke maatschappij?
Beul van de blindegeleidelijn
Chrysa

Bericht door Chrysa »

München, waar ik overstap op een vlucht naar Amsterdam. Met Lufthansa. Ben benieuwd hoe druk die laatste vlucht gaat zijn, want een CRJ-900 passen niet veel mensen in.
VIRM

Bericht door VIRM »

Volgens de Wikipediapagina van Lufthansa CityLine maar 79 passagiers in een CRJ900.
trolly

Bericht door trolly »

Dan hebben ze de stoelen lekker ver uit elkaar staan. Op de Bombardier CRJ-Seriespagina hebben ze het over 90 passagiers.

Het zou me dan weer verbazen als dat toestel voor meer dan de helft vol gaat zitten.

________________________________________________________________________________________________
Chrysa

Bericht door Chrysa »

In deze A320 zitten we met ongeveer 40 mensen. :')
trolly

Bericht door trolly »

Dabbedoelik.

Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

trolly schreef:Dan hebben ze de stoelen lekker ver uit elkaar staan. Op de Bombardier CRJ-Seriespagina hebben ze het over 90 passagiers.
De stoelen in de CRJ900 van Lufthansa staan juist allesbehalve ver van elkaar. Jaartje of twee geleden nog met zo'n ding gevlogen (ook op Amsterdam - München toevallig) en vond 't maar krappe dingen. Naast dat het een enorme herrie is als je op de achterste rij zit vlak naast de motoren.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
VIRM

Bericht door VIRM »

Ik heb nog nooit in een CRJ gezeten. Voor kortere vluchten binnen Europa vond ik de Embraer 190 van KLM Cityhopper wel fijn: kleiner dan de 737 en twee stoelen in plaats van drie aan beide kanten van het gangpad. :pos:
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Twee stoelen aan weerszijden van het gangpad heeft de CRJ900 ook, meer passen er ook niet in :P
Schapekop in de Keistad

trolly

Bericht door trolly »

Daniel schreef:De stoelen in de CRJ900 van Lufthansa staan juist allesbehalve ver van elkaar. Jaartje of twee geleden nog met zo'n ding gevlogen (ook op Amsterdam - München toevallig) en vond 't maar krappe dingen. Naast dat het een enorme herrie is als je op de achterste rij zit vlak naast de motoren.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet helemaal hoe VIRM aan 79 passagiers komt. Ik kom overal 90 zitplaatsen tegen. Enige oplossing die ik zie is dat als de eerste zes rijen als businessclass gebruikt worden, er elf stoelen leeg worden gelaten. Maar dat heeft inderdaad weinig invloed op het zitcomfort voor de haringen achterin.

VIRM

Bericht door VIRM »

trolly schreef:
Daniel schreef:De stoelen in de CRJ900 van Lufthansa staan juist allesbehalve ver van elkaar. Jaartje of twee geleden nog met zo'n ding gevlogen (ook op Amsterdam - München toevallig) en vond 't maar krappe dingen. Naast dat het een enorme herrie is als je op de achterste rij zit vlak naast de motoren.
Ik snap eerlijk gezegd ook niet helemaal hoe VIRM aan 79 passagiers komt. Ik kom overal 90 zitplaatsen tegen. Enige oplossing die ik zie is dat als de eerste zes rijen als businessclass gebruikt worden, er elf stoelen leeg worden gelaten. Maar dat heeft inderdaad weinig invloed op het zitcomfort voor de haringen achterin.
Hier is een plattegrondje: https://www.seatguru.com/airlines/Lufth ... RJ-900.php
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Dat schrijft hij toch? Hier dus. :wink:
VIRM schreef:Volgens de Wikipediapagina van Lufthansa CityLine maar 79 passagiers in een CRJ900.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Oh, dat plattegrondje verklaart het. Van de 22 stoelen in de business class worden er maar 11 gebruikt. Er zijn theoretisch dus 90 plaatsen, maar in de praktijk worden er maar 90 - 11 = 79 gebruikt.
trolly

Bericht door trolly »

Dat. Behalve dat er dus niet enkel theoretisch 90 plaatsen zijn, maar ook fysiek.

VIRM

Bericht door VIRM »

In de praktijk hebben vliegtuigen van Europese maatschappijen die business class aanbieden gewoon standaard economystoelen, hoogstens met ietsje meer beenruimte, waarbij de stoel naast je wordt vrijgelaten. Afhankelijk van de vraag kan het gordijntje tussen de business class en economy dan worden verschoven.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Overigens is dat plattegrondje ook niet helemaal juist, want dat zegt dat stoel 25A geen raam heeft terwijl ik 2 jaar terug die stoel had en er toen gewoon een raam zat daar.
Schapekop in de Keistad

Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Met het risico een beetje melig te klinken, toch dit bericht. Gezien alle heisa zitten er een hoop mensen (al dan niet zelf gekozen) langere tijd thuis. Veel voorzieningen zijn gesloten, bijeenkomsten worden afgezegd.

Dat geldt voor ouderen, maar zeker ook voor mensen van onze eigen leeftijd. Sommigen met meer sociale contacten dan anderen. Zit je alleen en voel je behoefte aan contact? Doe iets, anders ga je er aan onderdoor. Bellen of skypen is ook al een vorm van sociaal contact. Voel je behoefte aan contact, voel je vrij me een PB te sturen.

Ik twijfelde of ik hiervoor een eigen topic aan moest maken. Als het beheer dat beter vindt, doe gerust.
Chrysa

Bericht door Chrysa »

Daniel schreef:Naast dat het een enorme herrie is als je op de achterste rij zit vlak naast de motoren.

Bedankt voor de waarschuwing, toch maar even een ander plekje uitkiezen dan als ik zometeen aan boord ga.
Plaats reactie