Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik ben eigenlijk wel voorstander van het hele leven een jaar opschuiven. Gewoon schooljaar 2019-2021 doen, alle evenementen een jaar opschuiven, gewoon doen alsof dit jaar niet bestaat. :mrgreen:
(Dat dat in de praktijk niet kan en dat veel sectoren niet een jaar kunnen stoppen weet ik ook wel...)
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Ferdinand schreef:Wat een onzin. De minister zei dat de diploma's gewoon volwaardig zijn.
Ministers zeggen wel meer, en dat is zelfs (wel eens) onzin :Y

Maar verder kontkrats enzo! Zoals Stef Bos het ooit treffend verwoordde: "Een diploma vol met leugens
Waarop staat dat je de waarheid kent" *O*
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Ik heb vorig jaar al in twee vakken eindexamen gedaan dus ik krijg wel een heel raar diploma :mrgreen:
Echter ga ik volgend jaar vwo doen dus het havo-diploma dat ik dit jaar hopelijk ga halen is vanaf dan zo goed als waardeloos geworden :Y
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Nee joh, dat wordt een super uniek diploma. Levert over 100 jaar veel geld op. :mrgreen:
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Nog even hopen dat mijn rekentoets die ik vorig jaar heb gemaakt er ook op wordt gezet en mijn diploma is nog unieker _O-
Spoiler: show
nog meer geld waard (A)
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

trolly schreef:
Alargule schreef:[...] maar het kan nog erger: op skyscrapercity.com wordt al twee dagen niets meer gepost [...]
Dus je hebt jezelf daar laten bannen, maar bent wel aan het lurken? :')
Yup. Het hele idee achter die zelfverkozen verbanning was ook dat ik me niet meer in discussies met de idioten aldaar zou laten meeslepen, en dat doel heb ik bereikt. Kijkend naar de reacties op mijn verbanning was dat ook een heel goede keuze. Maar ik blijf het nog altijd volgen, al is er op Amsterdams ov-gebied niet meer zo gek veel te melden, zie ik (dat was al zo voor de corona-uitbraak). Die posts waarin onze rennende bode uit Mijdrecht zich steeds weer beklaagt over het verdwijnen van de unieke natuur voor de aanleg van de Uithoornlijn, zijn dan wel weer geestig.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

Ik heb van Robert Schwandl himself de nieuwe Tram-atlas Benelux gekregen als dank voor mijn hulp bij het checken van kaarten en spelling op de website en voor dit boek. Leuk leesvoeder voor bij het thuiszitten *O*
Alargule schreef:Nou, op dit forum een rust van heb-ik-jou-daar
Ik merk wel dat de spammers nu ook hele dagen thuis zitten, we kieperen er echt een heleboel weg, waar jullie gelukkig niets van merken. Alles om jullie te beschermen tegen vieze plaatjes en nieuwe schoenen, lieve kinders!
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

En dat terwijl er juist aan beiden zo'n gigantische behoefte is op het moment -o-
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Volgens de Televaag schiet de verkoop van seksspeeltjes omhoog, dus ik denk dat er best behoefte is aan vieze plaatjes. *O*
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dat zeg ik toch ook? :')

Mjah ik heb nog genoeg aan speeltjes liggen, maar er mist toch iets essentieels om die dingen te gebruiken -o-
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Wat? Een gat? Van onze lieve heer heb je er tenminste twee meegekregen waar de meeste seksspeeltjes in moeten passen. Ik zou het niet via oren of neusgaten willen aanraden, maar he, ieder zijn plezier.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Batterijen waren gewoon op voorraad hoor bij AH, ik zie geen probleem. *O*
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1481
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door JordiBrabant »

Aking schreef:Dat zeg ik toch ook? :')

Mjah ik heb nog genoeg aan speeltjes liggen, maar er mist toch iets essentieels om die dingen te gebruiken -o-
Waar kan ik ze laten bezorgen? :mrgreen:
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Wil je m'n adres ja? Batterijen komen altijd wel van pas namelijk *O*
Alargule schreef:Wat? Een gat? Van onze lieve heer heb je er tenminste twee meegekregen waar de meeste seksspeeltjes in moeten passen. Ik zou het niet via oren of neusgaten willen aanraden, maar he, ieder zijn plezier.
Ik weet niet of zweepjes en handboeien daar nou zo geschikt voor zijn :')
en zelfkastijding is niet helemaal mijn ding. Maar hey: your link is not my kink but it's okay :Y
Alargule

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Alargule »

Aking schreef: Ik weet niet of zweepjes en handboeien daar nou zo geschikt voor zijn :')
Oh, jij bent er zo eentje. Niet zo geschikt. Uh-uh.

Gewoon ontspannen!
umbusko
Donateur
Berichten: 5284
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Ik weet niet wat ze aan de Belgische grens doen, maar de Belgische ijscoman staat hier gewoon ijsjes te verkopen. :')
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Volgens mij gaat het vooral om België in, en dan vooral voor buitenlanders. En daarnaast heeft de ijscoboer natuurlijk een vitaal beroep, want anders draaien demense heulemaal door :Y
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21268
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Alargule schreef:
trolly schreef:
Alargule schreef:[...] maar het kan nog erger: op skyscrapercity.com wordt al twee dagen niets meer gepost [...]
Dus je hebt jezelf daar laten bannen, maar bent wel aan het lurken? :')
Yup. Het hele idee achter die zelfverkozen verbanning was ook dat ik me niet meer in discussies met de idioten aldaar zou laten meeslepen, en dat doel heb ik bereikt. Kijkend naar de reacties op mijn verbanning was dat ook een heel goede keuze. Maar ik blijf het nog altijd volgen, al is er op Amsterdams ov-gebied niet meer zo gek veel te melden, zie ik (dat was al zo voor de corona-uitbraak). Die posts waarin onze rennende bode uit Mijdrecht zich steeds weer beklaagt over het verdwijnen van de unieke natuur voor de aanleg van de Uithoornlijn, zijn dan wel weer geestig.
Afgezien van weidevogels ben ik nog weinig natuur tegengekomen in de Bovenkerkerpolder. :')
Maar ik las op Skyscrapercity eigenlijk vooral de Belgische topics.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Het ging desbetreffende postbode om verruigde stukjes Haarlemmermeerspoordijk. Qua flora niet echt opzienbarend — ik denk aan soorten als die uit het geslacht Urtica, de Anthriscus sylvestris en de Sambucus Nigra — hoewel in het polderland mogelijk wel een leuk plekje voor zangvogels. Maar inderdaad: iets als de Oostvaardersplassen is het niet.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Die spoordijk loopt trouwens door de Legmeerpolder, niet door de Bovenkerkerpolder.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ben ik de enige die rare aanbiedingen krijgt voor enorme hoeveelheden diepvriesvoedsel voor stuntprijzen?

144 kant-en-klaar hamburgers voor € 30.
240 Kinder Bueno-ijsjes voor € 25.
64 Pizza's Margherita voor € 35.
10 kilo patat en 10 kilo kibbeling voor € 40.

Wat moet je ermee? :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Suus schreef:diepvriesvoedsel
Wat moet je ermee? :|
Ik zal het even ontleden voor je:
Diepvries-voedsel
Dus eerst stop je hetbin de diepvries, en daarna gebruik je het als voedsel *O*
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Suus schreef:Ben ik de enige die rare aanbiedingen krijgt voor enorme hoeveelheden diepvriesvoedsel voor stuntprijzen?

144 kant-en-klaar hamburgers voor € 30.
240 Kinder Bueno-ijsjes voor € 25.
64 Pizza's Margherita voor € 35.
10 kilo patat en 10 kilo kibbeling voor € 40.

Wat moet je ermee? :|
De supermarkt bevoorraden ;)
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Wij hebben nog 80 eieren en 30 kroketten thuis. :')

De effecten van de quarantaine worden in dit huis wel zichtbaar, iedereen verveelt zich kapot. Iedereen gaat na 4 uur 's nachts naar bed, mijn moeder heeft al 4 cakes gebakken deze week en mijn vader poetst mn auto vaker dan dat ik er in rij. :')
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Had maar beter geluisterd, dan had je nu ook een stevige portie bitterballen gehad...
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 40 gasten