Mag ik even kwijt
- Suus
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt
Orangina is vanaf morgen tweede fles halve prijs bij de Albert Heijn :Y
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Ook als je geen bonus-pasje hebt? 

- ODRAIL
Dat denk ik niet. Meestal moet je bij de AH voor de aanbiedingen een bonuskaart hebben.
- Suus
- Contacteer:
Even de kassamedewerker lief aankijken (A)en-es schreef:Ook als je geen bonus-pasje hebt?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
- OVNL-beheerder
Een paar weken terug had ik echt zin in Oranginaaaaa, maar ik vond het nogal duur. Deze week dus ff inslaan. *O*
-
Ik haal nog niet eens de 20000 kilometer per jaar. Ik heb mijn auto nou anderhalf jaar en de kilometerstand is net de 22000 gepasseerd. En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk.Suus schreef:Hoe haal je als student 30.000 kilometer per jaar? Dat is 59 retourtjes Breda - Groningen
Een vraag die ik vooral heb: waar haal je als student het geld vandaan om een auto 30 à 50 k per jaar rijdend te houden?
- Suus
- Contacteer:
Gefeliciteerd! Wie had dit gedacht toen je een paar jaar geleden de McDonald's verliet :DMichael schreef:Ik haal nog niet eens de 20000 kilometer per jaar. Ik heb mijn auto nou anderhalf jaar en de kilometerstand is net de 22000 gepasseerd. En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk.Suus schreef:Hoe haal je als student 30.000 kilometer per jaar? Dat is 59 retourtjes Breda - Groningen
-
Dankjewel :D Toen ik de McDonald's verliet had ik er zelf nog niet eens aan gedacht en was ik voor een huurwoning aan het zoeken. Maar sinds ik vorig jaar een vast contract heb gekregen het plan voor een huurwoning laten varen en voor een koopwoning gaan kijken. Want met 2 vaste inkomens gaat dat een stuk makkelijker. En de wet arbeidsmarkt in balans die dit jaar in is gegaan heeft voor mij ook heel gunstig uitgepakt.
-
Gefeliciteerd! Veel woonplezier toegewenst. *bus*Michael schreef:En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk.
Hier had uw onderschrift kunnen staan.
- ODRAIL
Gefeliciteerd en dat je er fijn mag wonen :pos:Michael schreef:Ik haal nog niet eens de 20000 kilometer per jaar. Ik heb mijn auto nou anderhalf jaar en de kilometerstand is net de 22000 gepasseerd. En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk.
-
KM46 schreef:Gefeliciteerd en dat je er fijn mag wonen :pos:Michael schreef:Ik haal nog niet eens de 20000 kilometer per jaar. Ik heb mijn auto nou anderhalf jaar en de kilometerstand is net de 22000 gepasseerd. En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk..
JordiBrabant schreef:Gefeliciteerd! Veel woonplezier toegewenst. *bus*Michael schreef:En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk.
Dankjulliewel :D :D
-
- OVNL-beheerder
Gefelipeli en veel plezier in het (mooie?) Oosterhout.
-
Dankjewel :D
- trolly
Is dat een reden voor een feestje, ja?Alargule schreef:1,2 miljoen weergaven voor 'Mag ik even kwijt' *O*
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Als dat al geen reden voor een feestje is, wat dan nog wel? -o-
-
Het einde der tijden? *O*
- Z2N
- Donateur
De dag dat we het eerste OV-reisverslag van na het begin van de pandemie online krijgen? (A)
-
Gefeliciteerd!Michael schreef:Ik haal nog niet eens de 20000 kilometer per jaar. Ik heb mijn auto nou anderhalf jaar en de kilometerstand is net de 22000 gepasseerd. En over 2 maanden maak ik nog minder kilometers want heb een huis gekocht en ik woon dan op 5 minuten fietsen van mijn werk.Suus schreef:Hoe haal je als student 30.000 kilometer per jaar? Dat is 59 retourtjes Breda - Groningen
Beul van de blindegeleidelijn
-
Alles wat ik met/voor mijn ouders reed hoefde ik niet te betalen, net als alles in de auto van de zaak. Dan blijft er nog zo'n 10.000km aan diesel over. dat is prima te doen.Alargule schreef:Een vraag die ik vooral heb: waar haal je als student het geld vandaan om een auto 30 à 50 k per jaar rijdend te houden?
Nu met mijn eigen auto is het iets duurder, maar het lukt me alsnog vrij aardig om flink wat kilometers te maken. :')
- Meltrain
- Donateur
Gefeliciteerd Michael.
Dat helpt wel, ja. :XMichael schreef:Want met 2 vaste inkomens gaat dat een stuk makkelijker.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
-
- Donateur
Daar kan ik je mee helpen. *O*Aking schreef:Het einde der tijden? *O*
Zijstraatje, maar waarom spreken we eigenlijk over 'der tijden' (meervoud) en niet 'des tijds' (enkelvoud)? En nu we toch bezig zijn nog een steegje: waarom is het 'des tijds' (mannelijk) en niet 'der tijd' (vrouwelijk) - het is immers ook die Zeit op zijn Duits?
-
Omdat er meerdere tijden zijn natuurlijk :Y