Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

VIRM schreef: do 03 sep 2020, 15:14 Wat voor lessen mag je geven?
trolly schreef: do 03 sep 2020, 12:40
VIRM schreef: do 03 sep 2020, 10:15 Fijn dat het forum het weer doet!

Dus... wie had ontwenningsverschijnselen? :mrgreen:
Trillende handen, huilbuien, rode bultjes in m'n liezen, wazig zien, misselijk, droge mond — dus het viel eigenlijk nog wel mee.
Had je nie tmet Chryysa wat alcohol kunnen halen in Baarle-Hertog?
Waar dacht jij dan dat die klachten door kwamen?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Respectievelijk beginnende Parkinson, een oprisping van de hormonen, het onveilig niet houden van 1,5 meter afstand in de onderste regionen, bril op het nachtkastje laten liggen, hele zak M&M's in één keer opeten, en ja, die laatste misschien door de alcohol? 8-)
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

:roll:

Optimist.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Aking schreef: do 03 sep 2020, 15:28 Je geeft fysiek?

#toomuchdetails :shock:
Fysieke lessen dan :mrgreen:
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ik heb in de hele maand misschien 5 biertjes op. :P
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

En verder 2 flessen wodka per dag? :roll:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

De maand is nog jong.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

We zitten pas op dag 3 van deze maand, dus dat is meer dan anderhalf biertje per dag.
KM46 schreef: do 03 sep 2020, 15:23
Suus schreef: do 03 sep 2020, 07:45 Het is wel een beetje gek om met een katapult drie weken terug de tijd in te worden geschoten, maar fijn dat nu alles weer gerepareerd is. Ik ben voorlopig nog even bezig een aantal berichten opnieuw te schrijven.
Berichten herschrijven :shock: ? Nee ... daar begin ik niet aan.
Nouja, ergens in de afgelopen drie weken heb ik ook een overzicht gestart van de spoordienstregeling 2021 in Duitsland. Dat is nu foetsie.

Toch zie ik ook wel een voordeel, mijn zoveelste sacherijnige privébericht naar Nitein-Repart dat hij niet al zijn vragen in mijn inbox moet dumpen maar ook op het forum kan zetten is nu ook foetsie. Ik had wel heel erg last van mijn hormonen die dag, daar heb ik in tegenstelling tot Trolly blijkbaar zo nu en dan last van...
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ik bedoelde de afgelopen 4 weken. Ik leef op water en ijsthee van de Migros. :P
Aking schreef: do 03 sep 2020, 15:55 En verder 2 flessen wodka per dag? :roll:
Was het maar zo...
Suus schreef: do 03 sep 2020, 15:56 Toch zie ik ook wel een voordeel, mijn zoveelste sacherijnige privébericht naar Nitein-Repart
Die bestaat nog? :shock:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef: do 03 sep 2020, 15:56 Ik had wel heel erg last van mijn hormonen die dag, daar heb ik in tegenstelling tot Trolly blijkbaar zo nu en dan last van...
Ik heb geen hormonen :|
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: do 03 sep 2020, 15:56 Toch zie ik ook wel een voordeel, mijn zoveelste sacherijnige privébericht naar Nitein-Repart dat hij niet al zijn vragen in mijn inbox moet dumpen maar ook op het forum kan zetten is nu ook foetsie.
Zie je wel dat je een orakel bent!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Chrysa schreef: do 03 sep 2020, 15:57Die bestaat nog? :shock:
Ja, maar alleen in mijn postbus blijkbaar :roll:
trolly schreef: do 03 sep 2020, 16:11Ik heb geen hormonen :|
De wetenschap gaat er zelfs vanuit dat je ze zelf produceert, het meeste op een vrij onhandige locatie. Ik doe dat zelf ook, maar hoewel ik erg mijn best doe om een eeuwigdurende staking in de lichaamseigen productiefaciliteit te organiseren waar zelfs het personeel van de SNCF onder de indruk van zou zijn, hebben de medewerkers soms de neiging het werk op te nemen :evil:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ik vind het van de SNCF alweer een tijdje geleden dat ze gestaakt hebben eigenlijk...
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Ze hebben net maandenlang betaald thuis gezeten, soms heb je zelfs in Frankrijk geen reden tot klagen. :P
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Suus schreef: do 03 sep 2020, 16:25
Chrysa schreef: do 03 sep 2020, 15:57Die bestaat nog? :shock:
Ja, maar alleen in mijn postbus blijkbaar :roll:
Ik word er bijna ernotioneel van. Overigens nog complimenten aan het beheer.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Suus schreef: do 03 sep 2020, 16:25 De wetenschap gaat er zelfs vanuit dat je ze zelf produceert
De wetenschap heeft allerlei malle ideeën. Ze denken bijvoorbeeld dat de aarde bol is, dat ze naar de maan geweest zijn, en dat Elvis dood is. Je moet niet alles geloven wat ze zeggen.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

jelmerrr schreef: do 03 sep 2020, 15:23 Ik geef gelukkig nog fysiek op dit moment :mrgreen:
Jij geeft les in VO zeker? ;) Bij ons op het mbo moeten we strikt aan de 1,5m afstand houden. Ik geef de ene klas fysiek (eerstejaars) en de andere digitaal les. Fysiek is ook wel een leuke uitdaging; Lesgeven in de theaterzaal, gymzaal of aan een klas verdeeld over meerdere lokalen...
De afgelopen jaren had ik me de start van m'n onderwijscarrière wel anders voorgesteld... :mrgreen:
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Ja VO loop ik stage. Deze week 3 klassen economie en 1 klas Duits (6 uur) alleen moeten we wel afstand tot leerlingen houden wat best lastig is.
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Op de vavo is het pas top geregeld, een mix van online en fysieke lessen en je moet anderhalve meter afstand houden want bijna iedereen is 18+ :roll:
Wat dan wel weer makkelijk gaat want om één of andere vage reden is opeens bijna iedereen afgelopen schooljaar geslaagd :mrgreen:
Ferdinand
Berichten: 2054
Lid geworden op: ma 28 aug 2017, 20:39
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ferdinand »

Vanaf Utrecht krijg ik nu de keuze uit een rechtstreekse optie (lijn 388) en een met overstap (trein+metro) naar de universiteit in Rotterdam. Afgelopen dinsdag heb ik de rechtstreekse optie uitgeprobeerd en dat is natuurlijk veel langer, maar het is ook wel lekker rustig en minder lopen. Het is alleen zo frustrerend dat er zo vaak tijd afgewacht moet worden omdat we te vroeg zijn (te-snelbuzz?).

Toch maar de optie met overstap de volgende keer. Binnenkort hoop ik een kamer te krijgen in de wijk waar ik als klein kind heb gewoond, Kralingen, voor een student ideaal. Hoewel ik het niet erg vind om met het OV te reizen, is dat toch wel een stuk beter.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Ik heb het afgelopen jaar ook regelmatig de vraag gekregen of ik op kamers zat, omdat ik in Tilburg studeer. Uiteraard altijd met nee beantwoord, met als reden dat een uur reistijd van deur tot deur met een rechtstreekse boemel (ondanks de onbetrouwbaarheid van de 6600) goed te doen is.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Suus schreef: do 03 sep 2020, 15:56 Toch zie ik ook wel een voordeel, mijn zoveelste sacherijnige privébericht naar Nitein-Repart dat hij niet al zijn vragen in mijn inbox moet dumpen
Ik vond hem al zo stil, maar jij staat (ongevraagd) in de frontlinie. Respect!
🍉
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13114
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

ArrivaBas schreef: do 03 sep 2020, 18:03 Ik heb het afgelopen jaar ook regelmatig de vraag gekregen of ik op kamers zat, omdat ik in Tilburg studeer. Uiteraard altijd met nee beantwoord, met als reden dat een uur reistijd van deur tot deur met een rechtstreekse boemel (ondanks de onbetrouwbaarheid van de 6600) goed te doen is.
Op kamers gaan gaat natuurlijk over veel meer dan alleen de reistijd tot je studieplek hè ;)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8797
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Dat klopt, maar meestal is lange reistijd wel de hoofdreden van een verhuizing naar een studentenkamer in je studiestad.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Wannes
Berichten: 489
Lid geworden op: do 27 sep 2018, 16:04
Locatie: Dordrecht / Grand Est

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wannes »

Ik zou bijvoorbeeld, zelfs als ik in Rotterdam zou gaan studeren, denk ik sowieso wel proberen om op kamers te gaan. Het geeft toch een nieuw soort zelfstandigheid in je leven. Dat ik gewoon om 02:00 uur 's nachts half dronken thuis kan komen zonder mijn ouders te storen :mrgreen:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten