Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21272
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Blijkbaar is de liefde wederzijds.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Nieuwe naald gekocht voor mijn platenspeler, nu kan ik weer fatsoenlijk platen draaien 8)
diederickx
Berichten: 1630
Lid geworden op: vr 02 sep 2016, 22:59

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door diederickx »

Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Ja, die ja. :lol:

Vandaag kwam ik een mooi gevalletje 'You had one job' tegen:

Afbeelding
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Er zijn soms van die dagen dat ik moe word van het moraliserende coronageneuzel weten jullie dat. Zoveel tegenstrijdigheden, zoveel onnodige en onzinnige maatregelen. (Gescheiden spelerstoevoeren in de voetballerij terwijl je daarna samen gaat sporten bijvoorbeeld, mondkapjesplicht met uitzondering als je gaat eten en drinken) zoveel gemoraliseer in de samenleving. Mensen die gaan bellen als er drie mensen bij elkaar zitten.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Is dat niet meer iets voor in het coronatopic? En is de oorzaak in dit geval dan niet belangrijker dan het gevolg?
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door umbusko »

Mocht iemand tranen en gesnotter horen, geen zorgen, ik heb slechts wat sjalotten fijngehakt. :roll:
Etienne
Donateur
Berichten: 7910
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Gisteren zo'n 13km gewandeld van Maastricht naar Eijsden en vandaag 27km van Slenaken naar Vaals, morgen circa 23km op de planning van Gulpen naar Maastricht.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

@Etienne: Goed bezig 8-) .
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Durashift »

Jef400 schreef: za 12 sep 2020, 12:00 Er zijn soms van die dagen dat ik moe word van het moraliserende coronageneuzel weten jullie dat. Zoveel tegenstrijdigheden (..)
Ik kan het mij voorstellen. Of het allemaal moraliserend is, weet ik niet.. Het valt mij wel op dat, het radionieuws over de dag volgend, het vaak wel actie- reactie is. Zoals met het idee om de coronaboete te verlagen naar 90 euro. Paar uurtjes later hoor je dan weer een reactie van de BOA belangen vereniging dat die verlaging de handhaving in de wielen rijdt.. want een lage strafmaat.. Het is ook niet gauw goed hoor, denk ik dan. Mijn hemel.

.. en als ik dan in mijn omgeving de BOA's zie rijden in de auto.. met z'n 2'en voorin in een Kia Picanto of VW Caddy.. zonder mondkapje op..
Het zal wel. :-(
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

In Wierden is er maar 1 boa :mrgreen:
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Dat lijkt me lastig handhaven.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Er wordt in Wierden juist veel inzet gerealiseerd dankzij het relatief korte werkoverleg.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik wou net zeggen, de minste administratieve werkdruk ervoer ik altijd op afdelingen die slechts uit één medewerker bestaan.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jelmerrr
Berichten: 1809
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door jelmerrr »

Er gebeurd ook niet veel, zelfa in corona tijd heeft hij tijd voor interview in lokale huis aan huiskrant en een filmpje op site van de gemeente. https://www.dewiezer.nl/dewiezer/algeme ... ds-respect
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

jelmerrr schreef: zo 13 sep 2020, 07:13Er gebeurd ook niet veel
Precies. Dankzij de onzichtbare maar uiterst efficiënte handhaving van de plaatselijke BOA. Als een stad als Amsterdam een Jos Karels zou hebben zou het hier ook een heel stuk leefbaarder zijn.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13115
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Als niemand constateert dat er criminaliteit is, vindt die criminaliteit dan wel plaats?

In een volledig andere toon: door de stationshal van Utrecht Centraal lopen op zondagochtend kwart voor acht met nauwelijks iets achter de kiezen is niet aan te bevelen. De geur van croissantjes is best overheersend. :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Of kent de Wierdense penoze de reputatie van Jos Karels en denkt daarom wel twee keer na voordat ze iets mispeutert?

Als ik zonder ontbijt van huis ga, ben ik na een uur vreselijk chagrijnig en hangry. Ik ontbijt dan ook altijd, zelfs al is het nog zo vroeg.
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Z2N schreef: zo 13 sep 2020, 08:25 Als niemand constateert dat er criminaliteit is, vindt die criminaliteit dan wel plaats?
Nee, die criminaliteit vindt niet plaats. Niet in Wierden. Niet onder het wakend oog van Jos Karels. Niet omdat Wierden niet bol staat van het gespuis (zo is het toch, @Jelmerr?), maar omdat ze niet durven.
Laatst gewijzigd door trolly op zo 13 sep 2020, 09:07, 2 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

jelmerrr schreef: zo 13 sep 2020, 07:13 Er gebeurd ook niet veel, zelfa in corona tijd heeft hij tijd voor interview in lokale huis aan huiskrant en een filmpje op site van de gemeente. https://www.dewiezer.nl/dewiezer/algeme ... ds-respect
Dat komt omdat hij niet vijf dagen per week werkoverleg hoeft te houden met een nabriefing van de afgelopen dag en het bepalen van de prioriteiten bij de inzet de komende dag. Daardoor heeft hij opeens zeeën van tijd om de communicatieafdeling van de gemeente Wierden te woord te staan. Een afdeling die waarschijnlijk tien keer zoveel medewerkers heeft.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
VIRM
Berichten: 7571
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Jef400 schreef: za 12 sep 2020, 12:00 Er zijn soms van die dagen dat ik moe word van het moraliserende coronageneuzel weten jullie dat. Zoveel tegenstrijdigheden, zoveel onnodige en onzinnige maatregelen. (Gescheiden spelerstoevoeren in de voetballerij terwijl je daarna samen gaat sporten bijvoorbeeld, mondkapjesplicht met uitzondering als je gaat eten en drinken) zoveel gemoraliseer in de samenleving. Mensen die gaan bellen als er drie mensen bij elkaar zitten.
Zelf snap ik dat er maatregelen moeten worden genomen, maar soms is de logica zoek. Bijvoorbeeld waarom wel mondkapjes in de trein, maar niet in wat drukkere winkels?
Etienne schreef: za 12 sep 2020, 20:26 Gisteren zo'n 13km gewandeld van Maastricht naar Eijsden en vandaag 27km van Slenaken naar Vaals, morgen circa 23km op de planning van Gulpen naar Maastricht.
Dat is een mooie omgeving. Veel plezier! *O*
Z2N schreef: zo 13 sep 2020, 08:25 In een volledig andere toon: door de stationshal van Utrecht Centraal lopen op zondagochtend kwart voor acht met nauwelijks iets achter de kiezen is niet aan te bevelen. De geur van croissantjes is best overheersend. :mrgreen:
Yup, allemaal bedoeld om ervoor te zorgen dat jij er iets gaat kopen. Heb jij de verleiding kunnen weerstaan? Overigens hebben sommige Kiosken wel eens de neiging om de geur van versgebakken koekjes te verspreiden. :mrgreen:
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door nvdw »

Ik stond vandaag een paar keer op busstation Jaarbeurszijde (halte D2) met de deuren open, toen zat ik ook al tot aan Vredenburg met een croissantlucht in de bus :lol:
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik wou nog een pakketje versturen, dus ik liep vanmiddag met het pakketje naar het lokale PostNL-punt, het was tenslotte open. Maar nee, op zondag worden er geen pakketjes aangekomen ondanks dat ze open zijn :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15329
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Dat klopt dat een PostNL-punt in het weekend geen pakketjes mag aannemen. De pakketjes kunnen namelijk niet op dezelfde dag worden opgehaald.

Immers ... vroeger was het postkantoor (feitelijk de voorloper van het PostNL-punt) ook in het weekend gesloten.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

Heb je daar een bron voor? Want de PostNL-computer werkt in het weekend gewoon. Zodoende kunnen wij (bij onze winkel/supermarkt althans) gewoon pakketten aannemen voor verzending en worden de pakketten van maandag tot en met zaterdag opgehaald door PostNL.
🍉
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten