Flikkerende beeldschermen van mede treinpassagiers en NS.

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3470
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Flikkerende beeldschermen van mede treinpassagiers en NS.

Bericht door Tom024 »

Topic opgeschoond, voor discussies over masturberen zijn er vast geschiktere fora te bedenken.
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Flikkerende beeldschermen van mede treinpassagiers en NS.

Bericht door Durashift »

hauptbahnhof schreef: zo 04 okt 2020, 18:06 Lees even de eerste post van dit topic. :roll:

Maar ik zal het samenvatten: zij heeft last van de flikkerende beelden van medereizigers en kaart dit hier aan met allerlei redenen waarom reizigers geen filmpjes, video’s of wat dan ook moeten kijken.

Dan ben je al voor diegenen aan het bepalen dat ze het niet moeten doen terwijl een ieder vrij is om te doen en laten zonder de ander echt daadwerkelijk te storen.

(..)
Het is maar hoe je het leest hè.

Ik lees er in de eerste alinea een paar vragen over en in de laatste een persoonlijke mening / ontbrekend begrip.
Nou ja, dat kan prima zonder dat iemand daarmee voor een ander iets wilt bepalen, lijkt mij.
Dat wordt het pas als TS'ster aan de beeldscherm kijk(st)er vraagt/ verzoekt om het beeldscherm op zwart te zetten.
Olivia29
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 19:53

Re: Flikkerende beeldschermen van mede treinpassagiers en NS.

Bericht door Olivia29 »

Of Privacy filter aan te brengen.
Olivia29
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 25 sep 2020, 19:53

Re: Flikkerende beeldschermen van mede treinpassagiers en NS.

Bericht door Olivia29 »

en-es schreef: zo 04 okt 2020, 18:15 Tja, flikkerende beeldschermen. Het is maar waar je last van hebt.
NS heeft ze zelf ook, die reclame schermen met halte info aan het eind van de coupe, wel werkent op Ubuntu :trein: en Fedora :trein: o.a. dat is dan wel weer goed.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 187 gasten