Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13177
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

VIRM schreef: ma 02 nov 2020, 21:39 Zaterdagmiddag gooide de chauffeur van lijn 85 op Utrecht Centraal de voordeur open, gaf aan dat hij de 85 was en verzocht mij achterin in te stappen. Mooie oplossing om aan mij aan te geven welke bus je bent. :pos: *O*
Keurig ja! Gelukkig heb ik dit al vaker gezien op Utrecht Centraal, waar de busstations niet makkelijk te gebruiken zijn voor blinden en slechtzienden.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

VIRM schreef: ma 02 nov 2020, 21:39 Zaterdagmiddag gooide de chauffeur van lijn 85 op Utrecht Centraal de voordeur open, gaf aan dat hij de 85 was en verzocht mij achterin in te stappen. Mooie oplossing om aan mij aan te geven welke bus je bent. :pos: *O*
Zo hoort het toch ook :pos: ;) .
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Chrysa schreef: ma 02 nov 2020, 21:40 Ja hoor. *O*
Jij ben de KM tegenwoordig? :shock:

Maar dank voor je moeite schat, als is het wel twee keer Geenstijl... -0-

Maar je moeite wordt gewaardeerd hoor :Y
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Opgelost. ;) :pos:
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

Inmiddels is duidelijk dat het om een grote terreuraanslag met meerdere daders. Er zouden naast de synagoge ook 'incidenten' zijn bij restaurants en het Hilton hotel. Er wordt gesproken over een gijzeling -0-

Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6031
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door AppleMoose »

-0-
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Het gaat lekker met de "verwarde mannen" de laatste tijd... Linkje met Corona toevallig? :X
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

En het lijkt er op dat er in Salzburg ook wat loos is... -0-
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

Van Salzburg waren beelden van afgelopen zomer (gelukkig).

De Weense politie heeft net bevestigd dat er op ten minste 6 verschillende plaatsen is geschoten.
VIRM
Berichten: 7597
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

KM46 schreef: ma 02 nov 2020, 21:42
VIRM schreef: ma 02 nov 2020, 21:39 Zaterdagmiddag gooide de chauffeur van lijn 85 op Utrecht Centraal de voordeur open, gaf aan dat hij de 85 was en verzocht mij achterin in te stappen. Mooie oplossing om aan mij aan te geven welke bus je bent. :pos: *O*
Zo hoort het toch ook :pos: ;) .
Z2N schreef: ma 02 nov 2020, 21:42
VIRM schreef: ma 02 nov 2020, 21:39 Zaterdagmiddag gooide de chauffeur van lijn 85 op Utrecht Centraal de voordeur open, gaf aan dat hij de 85 was en verzocht mij achterin in te stappen. Mooie oplossing om aan mij aan te geven welke bus je bent. :pos: *O*
Keurig ja! Gelukkig heb ik dit al vaker gezien op Utrecht Centraal, waar de busstations niet makkelijk te gebruiken zijn voor blinden en slechtzienden.
Dit was volgens mij ook de eerste keer sinds de Coronauitbraak dat ik zelf met de bus ging (zat voornamelijk in de trein), dus vond het een goede zet van de chauffeur. En het verbeterde mijn humeur, die toch al positief was. ;)
En ja, het busstation van Utrecht is geleidelijn + audiopaal maar dan moet je er maar zelf achterkomen waar je halte ook daadwerkelijk is. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3461
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Gebruikersavatar
Visgraatmodel
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 28 dec 2014, 23:09

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Visgraatmodel »

Op alle vluchten die ik sinds vorige week afhandel hebben er nooit meer dan 50 passagiers opgezeten. Sommige airlines sturen een kleiner toestel, sommigen niet.

Dieptepunt: 19 pax op een A320 met 186/189 stoelen. Het originele regionale toestel met 90 stoelen was kapot dus stuurden zij deze maar onder het mom ‘iets is beter dan niets’ :') .
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Wees blij dat het geen A321 was. Wel ruimte om afstand te houden
Gebruikersavatar
Anne
Berichten: 1971
Lid geworden op: ma 20 jun 2011, 00:38
Locatie: Den Hoorn (ZH)

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Anne »

Webguy je hebt gelijk in hieronder geplaatst bericht. Daarom bericht verplaatst naar Kort Nederlands Nieuws, weet niet waarom ik hier kwam want ik had juist uitgezocht dat daar eerder over de Buffels was bericht in dit kader.
Laatst gewijzigd door Anne op do 05 nov 2020, 15:38, 3 keer totaal gewijzigd.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Leuk, maar volgens mij kan dat beter ergens anders geplaatst worden...
Etienne
Donateur
Berichten: 7941
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

...ik aan het rondneuzen ben voor een nieuwe camera; keuze in overvloed :!:
Ik heb nu een Sony AX290, maar ik zit er over te denken om te switchen naar Canon of Nikon.

Nog advies van hier wellicht?
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15343
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Zelf heb ik afgelopen februari de Sony Cybershot DSC-HX99 (compactcamera) gekocht.
VIRM
Berichten: 7597
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

webguy schreef: do 05 nov 2020, 10:57 Wees blij dat het geen A321 was. Wel ruimte om afstand te houden
Hoezo? Doorgaans kun je in een A321 nog veel beter afstand van elkaar houden dan in een A320. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50894
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Om half vier ging de deurbel. Nu belt PostNL wel vaker aan als ze pakketjes hebben voor de buren, want de postbode weet dat ik een aantal dagen per week thuis aan het werk ben. Dus ook nu dacht ik dat het PostNL was met een pakketje voor de buren. Maar voordat ik het doorhad stond er zo'n stom pakket van HelloFresh in mijn huis. Buurvrouw kwam het pas uren later ophalen :X

Twee jaar geleden had ik al met de buurvrouw rechts afgesproken dat ik geen kookpakketten meer in ontvangst zou nemen nadat de bezorger de keuze gaf tussen mijn koelkast volproppen met de boodschappen van de buurvrouw of een enorme koelbox accepteren en nu gaat het met de buurvrouw links weer net zo :roll:
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
waldo79
Berichten: 7627
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door waldo79 »

Degene, die het pakket bestelt behoort ook in het aangegeven tijdvenster thuis te zijn. Bovendien kun je het venster elke week aanpassen. En mocht ik onverhoopt als HelloFresh klant niet thuiszijn, kan ik altijd nog met de klantenservice bellen.
VIRM
Berichten: 7597
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

tijd voor je eigen gaarkeuken? Laatst werd nog aangehaald dat je een goede gastvrouw bent. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Chrysa
Berichten: 7996
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Stuur je om half 5 een bericht op marktplaats naar iemand om een Zwitsers tolvignet te kopen, krijg je direct respons. :shock:
Nu is het 05:06, en mijn vignet zit al op de post. _O_
en-es
Berichten: 4449
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door en-es »

Wat moet jij met een Zwitsers tolvignet? Je gaat toch niet naar Zwitserland? Volgens Mark en Hugo is dat niet de bedoeling, ja! *O*
Wubbo
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13544
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:44
Locatie: Utrecht

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Wubbo »

waldo79 schreef: do 05 nov 2020, 21:55 Degene, die het pakket bestelt behoort ook in het aangegeven tijdvenster thuis te zijn. Bovendien kun je het venster elke week aanpassen. En mocht ik onverhoopt als HelloFresh klant niet thuiszijn, kan ik altijd nog met de klantenservice bellen.
Maar HelloFresh bezorgt niet altijd binnen het tijdsvenster. Mijn buren hebben ook HelloFresh, af en toe gaat het mis met de bezorgtijd en dan vragen de buren of ik het even aan wil nemen. Prima wat mij betreft.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Nou ja, voor Suus dus niet :')
en-es schreef: vr 06 nov 2020, 09:28 Wat moet jij met een Zwitsers tolvignet? Je gaat toch niet naar Zwitserland? Volgens Mark en Hugo is dat niet de bedoeling, ja! *O*
Voor d'r verzameling natuurlijk! Dat snap je zelf toch ook wel? :roll:
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten