Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

En ik maar denken dat Chrysa allang een Zwitsers Tolvignet had voor 2020. (A)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21269
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Meltrain »

Suus schreef: do 05 nov 2020, 21:44 Twee jaar geleden had ik al met de buurvrouw rechts afgesproken dat ik geen kookpakketten meer in ontvangst zou nemen nadat de bezorger de keuze gaf tussen mijn koelkast volproppen met de boodschappen van de buurvrouw of een enorme koelbox accepteren en nu gaat het met de buurvrouw links weer net zo :roll:
Dan moet je tegen de buurvrouw zeggen dat je 's avonds best "Hello" wilt zeggen, maar niet kunt garanderen dat het pakket ook nog "fresh" is. :mrgreen:
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Z2N schreef: vr 06 nov 2020, 12:32 En ik maar denken dat Chrysa allang een Zwitsers Tolvignet had voor 2020. (A)
Moet je zo'n geval niet op een auto plakken? En was de BMW van d'r pa niet recent verkocht? (A)
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Chrysa »

Ja, dat dus. :')

Volgende week maar weer eens die kant op, mag wel 150km omrijden omdat Frankrijk geen transitreizigers toelaat. -0-
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

U rijdt een Ford Transit tegenwoordig? (A)
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Eerder vanavond stapte ik in Alphen aan den Rijn in een bus van lijn 1. Kennelijk mag je daar weer voorin instappen. Wat ik niet wistt, was dat de eerste rij stoelen na de voordeur waren afgezet, dus ging ik op de eerste stoel achter de voordeur zitten. Gevolg was dat het afzetdingetje sneuvelde. Oeps...
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Die kettingen zijn dan ook niet goed genoeg zichtbaar voor slechtzienden ondanks dat ze rood-wit zijn.
Ik snap tevens niet waarom de voorste zitrij nog gesloten blijft. Linksvoor zit je achter de chauffeur, maar met een wand ertussen, en voor de stoel rechtsvoor zit meestal ook nog een plastic scherm. Het is hooguit niet coronaproof voor het instappen, wat over het algemeen nog geen minuut kost.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
dennistd
Berichten: 5527
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Volgens mij voor de vijfde keer inmiddels, maar hierbij nogmaals de link naar het TNO-onderzoek waarvan de uitkomst de aanleiding is om de voorste zitrij afgesloten te houden: https://www.ov-nl.nl/wp-content/uploads ... _bus-1.pdf

Voor de echt luie OVNL'er hier de relevantste pagina:

Afbeelding
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Gisteren de nieuwe "2e auto" opgehaald.
Best apart om maar 2 kilometer op de teller te zien staan _O_
VIRM
Berichten: 7568
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Wat is het geworden? :)
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

Opel Corsa.
Ietsje meer ruimte dan de Aygo die hij aflost, wel prettig met 3 kinderen.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Ik heb ook een Opel Corsa en vind het een heerlijke auto. Genoeg ruimte meer ook niet te groot.
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

Plus dat eentje met 2km op de teller dus een Peugeot is :)
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Dat kan heel goed kloppen. Sinds enkele jaren valt Opel onder het concern van Peugeot. De nieuwe Corsa is het eerste product van Opel dat in de basis een Peugeot is.
Mijn eerste auto wordt denk ik een Citroën C2. Die worden al tien jaar niet meer gebouwd, maar op de tweedehandsmarkt staan veel leuke C2'tjes. Vooral de VTR-uitvoering is goed vertegenwoordigd in het aanbod op AutoTrack. Ook van de eerste generatie Skoda Fabia en Peugeot 206 staan veel occasions op de shortlist.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3264
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door marvinkok »

webguy schreef: ma 09 nov 2020, 10:07 Plus dat eentje met 2km op de teller dus een Peugeot is :)
Klopt ja, allemaal PSA.
Even onder de motorkap geloert bij de aflevering, en alleen maar PSA logo's in deze "Duitse" auto _O-
En geen zorgen, want private lease, dus alleen tanken en de rest wordt gefikst *O*
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Elke gelegenheid om 'Ik hoef niet te tanken, schat' weer eens te gebruiken, is een goede gelegenheid. *O*
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50851
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Pfizer kwam vandaag met een persbericht waarin ze vermoeden dat hun vaccin 90% van de ziektegevallen door het coronavirus kan voorkomen.

Bijna direct zijn de aandelenkoersen van Zoom en het moederbedrijf van Thuisbezorgd flink ingezakt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Dennenboom
Berichten: 1673
Lid geworden op: ma 30 jan 2012, 21:23

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Dennenboom »

Er is behoorlijk wat aan de hand op de beurs: Getlink (Eurotunnel) +10%, Inditex (ZARA) +11%, ABF (Primark) +17%, Air France-KLM +24%, Postbedrijven en food retailers licht in de min.
cassie127
Berichten: 6569
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Ik heb €10,- meer winst ten opzichte van voor het weekend. Heb nu een rendement van 18,81% t.o.v. 16,69% voor het weekend.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13109
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Het sinterklaasjournaal met volwassen ogen kijken is elk jaar weer een feest, dus ook in coronatijden: de stoomboot komt dit jaar aan in Zwalk (staat nog niet op de kaart, dus niemand kan het vinden en dus komt sinterklaas sowieso aan op een lege kade), de burgemeester van Zwalk vraagt alvast om heel veel tekeningen (zodat iedereen erbij kan zijn), en pietje smeerpoets (die de kolentoevoer doet en dus als enige piet echt zwart is) moet van de hoofdpiet altijd de handen wassen bij binnenkomst. En zelfs Sinterklaas heeft 1,5 meter genoemd, terwijl het virus nergens in de eerste aflevering vandaag genoemd is. De scriptschrijvers van de NTR stoppen hier duidelijk voldoende zorg en liefde in. :Y
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8796
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

Een kleine vuurwerkbom in de wijk gaf twintig minuten geleden een klap die hard genoeg was om een poster van mijn zolderplafond te doen loslaten. :roll:
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Hainje »

:shock:
🍉
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13017
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Ardan »

En ik maar denken dat je hele je leven toch het beste op zolder kon blijven zitten omdat het daar heel veilig is.
Ik doe ook maar wat
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

:N
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door webguy »

En ik maar horen dat we een algeheel vuurwerkverbod krijgen...
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten