Ik denk dat ze dit vandaag daar ook nog wel doen, op station Ede-Wageningen was men in de vroege middag daarmee bezig.regenmaker schreef: ↑za 12 dec 2020, 13:59 Op de haltes in Arnhem is er overigens nog geen spoor te vinden naar de nieuwe dienstregeling. Zouden die pas per 3 januari worden aangepast als Breng zijn nieuwe dienstregeling heeft of gaan ze dat vanavond/vannacht nog doen?
Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dat klopt ja, 110 en 104 zijn gekoppeld en als ik me niet vergis (moet ik thuis even checken) zit lijn 1 in Harderwijk ook in die omloop.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Lijn 110 zit gewoon in de diensten van Ede, en flink vaak ook. Dus als die al door Pouw gereden gaat worden (ik denk van niet), dan zal het slechts een enkele rit betreffen. Een doorkoppeling vind ik in de diensten overigens niet terug, het lijkt erop dat 1 bus de hele dag 110 rijdt.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Aha, kan wel kloppen inderdaad. Hoorde van een aantal andere chauffeurs dat die niet in hun diensten zaten, maar die zitten inderdaad niet op stalling Ede.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ben benieuwd hoe dat eruit zal zien, deze week maar even opzoek naar die bussen. Zou me niks verbazen als die voornamelijk bij Fruytier komen. Zijn andere onderaannemers eigenlijk verplicht de huisstijl te dragen of blijven er vooral touringcars rijden?
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39194
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Je zou denken dat die bus ergens ook een keer langs een laadpaal zal moeten? Qua dienstregeling kan allebei trouwens: 104 en 110 komen tegelijk in Barneveld aan en vertrekken ook beide tegelijk 6 minuten later.Tom98 schreef: ↑za 12 dec 2020, 15:21 Lijn 110 zit gewoon in de diensten van Ede, en flink vaak ook. Dus als die al door Pouw gereden gaat worden (ik denk van niet), dan zal het slechts een enkele rit betreffen. Een doorkoppeling vind ik in de diensten overigens niet terug, het lijkt erop dat 1 bus de hele dag 110 rijdt.
Maar keermogelijkheden zijn er niet bepaald daar: 104 zou op een rotonde in de buurt kunnen keren, maar met 110 gaat dat niet.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik heb het even aandachtig bekeken en het zijn dus totaal 3 omlopen, te weten 861, 462 en 464. Die zullen elkaar om de paar rondjes afwisselen om te laden op Ede garage. Doorkoppeling is er in de diensten niet te zien: de omloop rijdt 2 of 3 rondjes (met die chauffeur) op de 110 en ik zie zo geen andere lijnen op dat omloopnummer.
Laatst gewijzigd door Tom98 op za 12 dec 2020, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Als 110 met een Rosero gereden wordt hoeft er niet gelaad te worden. Bovendien voldoet die bus ook wel meer aan de vraag dan een 12m bus. Ik denk trouwens dat hij gaat keren via de Nieuwe Markt.
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik verwacht gewoon een BYD 12 meter. We hebben in Ede garage immers slechts 1 Rošero: de pauzebus van concessie Utrecht. Voor de rest hebben we voor IJssel-Vecht alleen BYD en enkele Citaro's gas als reserve.
Voormalig buschauffeur Syntus Utrecht en Syntus Twente. Tegenwoordig ambtenaar bij de overheid. Afgestudeerd jurist.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Op de Insta van Noot (@debusspecialist) is een buurtbus in RRReis-kleuren te zien, waarschijnlijk rijdt Noot ook in de volgende concessie.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Net per trein op het station gekomen en nog even achterom gekeken naar het busstation. Ik ben geen busfapper maar toch in gedachten er even bij stilgestaan dat de laatste rit aanstaande is. Die tien jaar lijken haast voorbij gevlogen, ik herinner me nog goed dat die fris blauwe bussen gloednieuw waren, zeker na altijd de oudste meuk van Connexxion gehad te hebben. En nog steeds zijn de bussen nog fris en nieuw. Frisser dan de nieuwe eigenlijk.
Het is vast al honderd keer gevraagd en beantwoord, maar wat gaat er met de bussen gebeuren? Is toch zonde om ze nu al naar de sloper te brengen?
Het is vast al honderd keer gevraagd en beantwoord, maar wat gaat er met de bussen gebeuren? Is toch zonde om ze nu al naar de sloper te brengen?
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
@Ardan, de 5127 t/m 5157 gaan als ik mij niet vergis terug naar VDL(die waren immers geleased), wat betreft de overige bussen(5101 t/m 5126) gaan er een aantal naar BlauwNet en waarschijnlijk ook nog een aantal richting Twente maar wellicht weet @dennistd daar wel meer over. En waar die groene stadsamba's en die 40xx en 41xx naartoe gaan geen idee.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Op womy.com staan er een hoop te koop, veel amba's en een aantal MAN bussen. 80 bussen van de series 40xx en 41xx, 20 stuks van de lage 51xx serie, 10 stuks MAN ex HTM en 6 stuks MAN geleed ex Arriva Groningen. Dit alles als ik de (gejatte) plaatjes moet geloven op womy.com.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dan hebben wij elkaar net misgelopen. Ik ben met de laatste 165 meegeweest naar Raalte. Ze waren in Deventer in ieder geval druk met het vervangen van de bordjes bij de halte.Ardan schreef: ↑za 12 dec 2020, 23:41 Net per trein op het station gekomen en nog even achterom gekeken naar het busstation. Ik ben geen busfapper maar toch in gedachten er even bij stilgestaan dat de laatste rit aanstaande is. Die tien jaar lijken haast voorbij gevlogen, ik herinner me nog goed dat die fris blauwe bussen gloednieuw waren, zeker na altijd de oudste meuk van Connexxion gehad te hebben. En nog steeds zijn de bussen nog fris en nieuw. Frisser dan de nieuwe eigenlijk.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ik kwam om 22:30 aan, dus niet echt nipt misgelopen
Had er nog wel aan zitten denken nog even terug te fietsen op de tijd van de laatste bus want dat was de 0:09 naar Raalte, maar neuh.
Ik zie morgen wel hoeveel fouten ze nu weer hebben gemaakt bij het vervangen van die bordjes
Had er nog wel aan zitten denken nog even terug te fietsen op de tijd van de laatste bus want dat was de 0:09 naar Raalte, maar neuh.
Ik zie morgen wel hoeveel fouten ze nu weer hebben gemaakt bij het vervangen van die bordjes
Ik doe ook maar wat
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ze hebben de bordjes wel gerecycled als je kijkt naar het bord van lijn 160 (in de richting dat je naar de schouwburg kijkt) kun je nog zien welke bestemming dat bord eerder had (Nunspeet)
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9173
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Net met de een na laatste bus van Arnhem naar Apeldoorn geweest. De laatste rit die tegemoet kwam zat een groepje chauffeurs in. Wel leuk om te zien. Einde van een tijdperk.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Inderdaad zeg dat wel. Zei mijn chauffeur op de 165 ook al.
Voor mijzelf ook wel de afsluiting van een tijdperk... Ben sinds 2011 veel gebruik gaan maken van de bus voor school (en nu nogsteeds) en eigenlijk zijn die bussen gewoon onderdeel van mijn jeugd geworden
Maar heb al begrepen dat op Raalte voorlopig nog een paar bussen blijven staan, onder andere voor Blauwnet, maar ook als er wat fout gaat met de nieuwe bussen. De stalling zelf gaat pas na maart gesloopt worden om extra parkeerplekken te kunnen realiseren
Voor mijzelf ook wel de afsluiting van een tijdperk... Ben sinds 2011 veel gebruik gaan maken van de bus voor school (en nu nogsteeds) en eigenlijk zijn die bussen gewoon onderdeel van mijn jeugd geworden
Maar heb al begrepen dat op Raalte voorlopig nog een paar bussen blijven staan, onder andere voor Blauwnet, maar ook als er wat fout gaat met de nieuwe bussen. De stalling zelf gaat pas na maart gesloopt worden om extra parkeerplekken te kunnen realiseren
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9173
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Eerste bus van de dag, meeste werkt en netjes op tijd maar cico's doen het niet. Hoorde dat het voor passagiers in de bussen niet warmer wordt dan 15 graden.
Er wordt op de schermen zelfs aangegeven als welke lijn hij verder rijdt.
Er wordt op de schermen zelfs aangegeven als welke lijn hij verder rijdt.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Het gaat niet helemaal goed in de digitale posities van de bussen. In OVinfo hebben sommige ritten een bus en actuele positie, maar op de radars is geen spoor van Keolis te bekennen.
-
- OVNL-beheerder
- Berichten: 8694
- Lid geworden op: ma 13 jul 2009, 23:07
- Locatie: Almere
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Dat gebeurt wel vaker na het ingaan van een nieuwe dienstregeling. Ook van andere gebieden waar Keolis rijdt zijn de posities niet altijd goed of helemaal niet zichtbaar...
Oh dat idee had ik toen doorgegeven voor Almere en is daarna ook daadwerkelijk doorgevoerd. Leuk om te zien dat het nu dus ook in IJssel-Vecht is opgepakt.regenmaker schreef: ↑zo 13 dec 2020, 09:07 Er wordt op de schermen zelfs aangegeven als welke lijn hij verder rijdt.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands.
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
Website:
http://ov-almere.weebly.com/
Laatste update: 20-04-2024 --> 127 foto's!
Keolis Almere:
http://ov-almere.weebly.com/keolis-almere.html
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9173
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Zo even ReserveerRRReizen, werd netjes geholpen per telefoon. Nu kijken of de rit nog komt opdagen.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
In Nunspeet stonden er net al 2 busjes klaar voor de 111 en 112, sloot mooi aan op de C1. Op wat kleine kinderziektes na gaat het nog erg soepel. De bussen zijn een genot trouwens!
https://instagram.com/ov_veluwe?igshid=1fcz6qmvpo302
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
Buurtbus chauffeur bij Syntus Utrecht
- regenmaker
- OVNL-beheerder
- Berichten: 9173
- Lid geworden op: di 29 jul 2014, 21:49
- Locatie: Uden
- Contacteer:
Re: Concessie IJssel-Vecht (2021-2022)
Ah ik ben zo ook in Nunspeet. Zag toen ik wegreed o.a. Etienne en wat andere mensen in Zwolle. Maar gaat wel erg netjes tot dusver.
Vaste reiziger Bravo (Arriva & Hermes).
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Liefhebber en kenner van busvervoer in NRW.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 132 gasten