Statistieken: méér dan cijfertjes.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Hangt ervan af wat je anders te doen had op die trein, maar aangezien de Glacier Express daar onbeperkt champagne aanbiedt voor 400 euro toeslag ben ik vooral positief verrast over je prijs/kwaliteitverhouding.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik ging gewoon met het stoptreintje met een goedkoop dagkaartje. De RhB is verrassend ruk als je daadwerkelijk van A naar B probeert te komen overigens.
Dat betekent ook dat ik ⅔ van mijn treinreizen dronken heb afgelegd.
Dat betekent ook dat ik ⅔ van mijn treinreizen dronken heb afgelegd.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Jij liever dan ik jezelf de kreukels in drinken Ik zou die treinreizen maken om van de omgeving te genieten.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Chrysa ziet alles dubbel, kun je dubbel zoveel genieten
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ach. Ik heb dan ook maar 8 reizen gemaakt in het jaar. Op een dag Zwitserland na mijdt ik het OV sinds de coronacrisis.
Met de auto dit jaar ging het een stuk beter, 30.000km afgelegd volgens Flitsmeister, waarvan overigens 0% aangeschoten.
In totaal kom ik uit op 42000km dit jaar, een record voor mij.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ja, liever lallend in het openbaar vervoer dan op de weg
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 6473
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
- Locatie: Rotterdam
- Contacteer:
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Volgens mij heb ik het hele jaar niet met het OV gereisd Ook ben ik het hele jaar niet in het buitenland geweest.
Mijn noordelijkste punt was Schoorl (dat ligt verrassend genoeg noordelijker dan Zwolle). Zwolle was wel het oostelijkste. Meest westelijke was Westkapelle. Meest zuidelijke denk ik Vlissingen.
Mijn noordelijkste punt was Schoorl (dat ligt verrassend genoeg noordelijker dan Zwolle). Zwolle was wel het oostelijkste. Meest westelijke was Westkapelle. Meest zuidelijke denk ik Vlissingen.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Hoe meten jullie trouwens de afgelegde OV-kilometers?
Beul van de blindegeleidelijn
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik gebruik daarvoor mijn locatiegeschiedenis in Google Maps, al corrigeer ik die meestal wel als ik uitschieters zie en/of een deeltraject meermaals afleg en er verschillende afstanden uitkomen.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Binnen Nederland gebruik ik daarvoor http://treingraaf.ov123.nl en voor het buitenland (metname Duitsland, België, Luxemburg en Oostenrijk) heb ik een kaart gemaakt in Google My Maps waar de meeste lijnen lopen van knooppunt tot knooppunt/overstapstation
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Let wel dat over grotere afstanden de kilometer teller gaag afwijken in Brouter, daar kom je pas achter als je de lijn gaat exporteren en gaat importeren in andere programma"s
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 11:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Nou precies zoals ik net zeg.... Als ik een lijn trek in brouter met allerlei tussenpunten en deze vervolgens download/exporteer en importeer in een ander programma dan zie ik in bijvoorbeeld Brouter een ander aantal kilometers staan, dan bij het importeren in bijvoorbeeld Google my maps of een ander kaartenprogramma.
Vaak gaat op korte stukken over enkele tot honderd meters, maar over lange lijnen vanaf een kilometer of tweehonderd is het al snel meer dan een kilometer verschil met wat brouter aangeeft ten opzichte van andere kasrtenprogramma's. Dat is wat ik tenminste regelmatig ervaar
Al blijft het in brouter natuurlijk goed oppassen waar je je tussenpunten plaatst, want zet je hem op een verkeerd spoor, dan krijg je een halve zigzag over een emplacement met terugsteken en al.
Vaak gaat op korte stukken over enkele tot honderd meters, maar over lange lijnen vanaf een kilometer of tweehonderd is het al snel meer dan een kilometer verschil met wat brouter aangeeft ten opzichte van andere kasrtenprogramma's. Dat is wat ik tenminste regelmatig ervaar
Al blijft het in brouter natuurlijk goed oppassen waar je je tussenpunten plaatst, want zet je hem op een verkeerd spoor, dan krijg je een halve zigzag over een emplacement met terugsteken en al.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 3576
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
2020:
Het is dat ik op 7 maart nog gebruik kon maken van de Wintersport-trein tussen Oberhausen en Winterberg, anders had ik in dat jaar al helemaal weinig met de trein gereisd. Volgens mij ben ik in 2020 niet één keer in een NS-trein gestapt. Enkel Arriva, Breng en op 7 maart Duitse treinen.
Noord: Arnhem
West: Kesteren
Oost: Siedlinghausen
Zuid: Düsseldorf Hbf
Laten we hopen dat we straks flink kunnen prikken, zodat we weer meer (met de trein) kunnen reizen.
Het is dat ik op 7 maart nog gebruik kon maken van de Wintersport-trein tussen Oberhausen en Winterberg, anders had ik in dat jaar al helemaal weinig met de trein gereisd. Volgens mij ben ik in 2020 niet één keer in een NS-trein gestapt. Enkel Arriva, Breng en op 7 maart Duitse treinen.
Noord: Arnhem
West: Kesteren
Oost: Siedlinghausen
Zuid: Düsseldorf Hbf
Laten we hopen dat we straks flink kunnen prikken, zodat we weer meer (met de trein) kunnen reizen.
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Oost: Arnhem Centraal.
West: Ede-Wageningen.
Noord: Ede-Wageningen.
Zuid: Arnhem Centraal.
Nu jullie weer.
West: Ede-Wageningen.
Noord: Ede-Wageningen.
Zuid: Arnhem Centraal.
Nu jullie weer.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Je bent verhuisd naar Oosterbeek? Mijn kardinale extremen zijn Figline Valdarno, Schoorl en Siena.
Laatst gewijzigd door trolly op zo 03 jan 2021, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Hahahaha. Het Wassenaar van Arnhem. Nog even doorsparen.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Dat is de gemeente Rozendaal toch al?
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- AppleMoose
- Berichten: 6036
- Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
- Locatie: Skogen
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Klopt, Rozendaal scoort hoger op de lijstjes met duurste woningen en hoogste gemiddelde inkomens. Maar Oosterbeek is ook niet mis...
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Daar ben ik ook ooit eens geweest. Er was een camping zo groot dat ze een treintje hadden om mensen tussen de verschillende locaties van de camping te vervoerentrolly schreef:Figline Valdarno.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Zelf gebruik ik deze voor mijn treinreizen:
https://www.rijdendetreinen.nl/tickets/tariefafstanden.
De afstanden die ik met metro, tram en bus afleg hou ik niet bij.
Re: Statistieken: méér dan cijfertjes.
Ik ben nooit verder gekomen dan het dorpsplein, dus dank voor deze belangwekkende informatie. Elke toeristische bijzonderheid is er ten slotte eentje, en zo heel veel zijn er daar nou ook weer niet. Twee jaar geleden mocht ik ter gelegenheid van dierendag overigens wel getuige zijn van het zegenen van de lokale veestapel op het bewuste plein, uiteenlopend van verwende chihuahua's tot boerenpaarden. Het was een fraai spektakel.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 82 gasten