Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

Suus schreef: wo 06 jan 2021, 13:37
umbusko schreef:Bij de Ap kreeg je de laatste tijd pannenzegels (voor fijne pannen!), maar gisteren kreeg ik voetbalplaatjes. -0- Ik dacht, huh, blijkbaar is de actie afgelopen en heb ik niet goed opgelet. Maar zowel op de spaarkaarten als online staat dat pannenzegels sparen kan tot 31 januari. :s
Vanaf 1 januari 2021 kan je bij de Ap alleen nog maar digitaal sparen voor zegels, zowel koop- als actiezegels.
Aha, dank. Fijn dat ze dat midden tijdens een spaaractie invoeren. :(
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

Dat zal vast ergens in de voorwaarden of op de saait staan :Y
umbusko
Donateur
Berichten: 5286
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 16:45
Locatie: Maastricht/Berlin

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door umbusko »

In ieder geval niet ergens waar ik het makkelijk kon terugvinden. :')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Ik heb nog één digitale zegel. Als je je doneerlink in dit topic zet schrijf ik hem over :)

Ik ben bij de Jumbo aan mijn derde spaarkaart begonnen. Wel een heel gedoe om daar zegels van vrienden/collega’s te innen. Eerst de fysieke zegels inleveren bij de servicekassa, dan 30 minuten wachten tot bijschrijven en dan de volgende keer inwisselen via de app :')

Afbeelding
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Suus schreef: wo 06 jan 2021, 13:37
umbusko schreef:Bij de Ap kreeg je de laatste tijd pannenzegels (voor fijne pannen!), maar gisteren kreeg ik voetbalplaatjes. -0- Ik dacht, huh, blijkbaar is de actie afgelopen en heb ik niet goed opgelet. Maar zowel op de spaarkaarten als online staat dat pannenzegels sparen kan tot 31 januari. :s
Vanaf 1 januari 2021 kan je bij de Ap alleen nog maar digitaal sparen voor zegels, zowel koop- als actiezegels.
Waar staat dit dan? Want dat is bij ons niet bekend. Verklaart wel waarom waarom we niet het aantal te geven zegels op het scherm krijgen. Teamleider gaf aan dat we zelf even uit moesten rekenen hoeveel zegels de klant recht op had.
🍉
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Dat vertelde een caissière mij op drie januari bij filiaal in Rotterdam. Neem aan dat ze dat niet zomaar zegt.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Zag het onlangs nog voorbij komen op een van de nieuwssites, weet alleen niet meer waar.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Durashift
Berichten: 5633
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Ik dacht ook dat het alleen voor de koopzegels geldt.

Maar, verdekt opgeschreven, blijkt het ook voor de spaaractiezegels te zijn.
(..) Albert Heijn introduceerde vorig jaar de mogelijkheid in de app om digitaal zegeltjes te sparen. Dat was tot nu toe alleen bedoeld voor spaaracties, zoals voor de vershoudbakjes. Vanaf 1 juni kun je dus ook digitaal koopzegels sparen.

Anoesjka Aspeslagh, woordvoerder van de Albert Heijn: 'We zien dat heel veel klanten het nu met de spaaracties al heel handig vinden om digitaal te sparen. Dat gebeurt steeds meer. Daarom willen we nu graag de overgang maken.' Digitaal kooppunten en spaarzegeltjes sparen doe je via de AH-app en met je bonuskaart.

Er zitten ook voordelen aan digitaal sparen volgens Aspeslagh: 'Het gaat allemaal vanzelf. Je hebt geen boekjes meer die in het rond slingeren of zegeltjes die je snel kwijt kunt raken. Je kunt de digitale spaarkaart nooit kwijtraken, want die staat geregistreerd op jouw naam. Als de kaart kwijtraakt, kun je hem blokkeren en een nieuwe spaarkaart aanvragen.' (..)
https://radar.avrotros.nl/nieuws/item/a ... ls-wat-nu/

Altijd fijn als een bedrijf denkt dat hun klanten sloddervossen zijn én dat hun beslissing hen daar juist voor kan behoeden... :twisted: :X
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12803
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

Er zijn ook al een aantal "enkel digitaal spaaracties" geweest, maar die waren dan ook voor de gehele looptijd digitaal en niet halverwege gedigitaliseerd. Dus wat nu gebeurt is gewoon raar.

Voor wat betreft de koopzegels, dat klopt, die zijn per 1 januari jl. volledig digitaal. Maar dat is ook een half jaar lang gecommuniceerd naar klanten toe. Dus als dat je verrast dan kocht je die dingen nooit bij AH of je hebt onder een steen gelegen.
🍉
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Of had je nog een hele stapel lege boekjes thuis liggen... Hier is er niet echt actief op gewezen tot er enveloppen waren
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Bij de AH in Oss is per vandaag het ouderenuurtje afgeschaft, men opent weer gewoon om 8.00 uur.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Wat jammer voor de ouderen van Oss :(
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13111
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

Als er geen gebruik van wordt gemaakt door de doelgroep, is het dan nog wel nodig? Een besluit als dit neem je als supermarkt natuurlijk niet zomaar.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3434
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Het kost natuurlijk ook gewoon geld om een uur extra open te zijn, als er dan weinig gebruik van wordt gemaakt is het logisch dat dat wordt stopgezet.
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6027
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Heel vreemd dat er weinig mensen de behoefte voelen om tussen 7.00 en 8.00 uur boodschappen te doen :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50852
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

Terwijl het op zondag mijn favoriete moment van de dag is om boodschappen te doen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3015
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door nvdw »

Voor de supermarkt is een uurtje eerder open voor een selecte doelgroep wel de best werkbare optie. Je hebt er relatief weinig extra inzet voor nodig en het is ook beter te handhaven; doe het tussen 11 en 12 en je mag portiers bij de deuren gaan zetten en nog een paar uitsmijters om de winkel vrij te maken van niet-ouderen.
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
albertjan96
Berichten: 555
Lid geworden op: do 19 mar 2015, 21:51
Locatie: Arnhem

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door albertjan96 »

Maar mag een supermarkt zomaar besluiten om dat te doen? Is toch verplicht vanuit de overheid?
Hoort u tot een risicogroep en wilt u boodschappen doen? Uw supermarkt heeft speciale openingstijden voor u. Dit is meestal 2 keer per dag 1 uur. Neemt contact op met uw supermarkt of kijk op de website wanneer u het beste boodschappen kunt doen.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... appen-doen
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

Bij mij op werk starten we om 06:45 ipv om 07:00 uur door het ouderenuurtje. Dus zoveel extra tijd/geld kost het bij ons niet. Tussen 7 en 8 lopen wij bijna altijd al met minimale bezetting. Enige nadeel is dat er dan nog geen verse broodjes liggen, aangezien wij zelf dus om 06:45 beginnen en dan nog niet alles afgebakken kunnen hebben.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
en-es
Berichten: 4413
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door en-es »

albertjan96 schreef: ma 11 jan 2021, 10:26 Maar mag een supermarkt zomaar besluiten om dat te doen? Is toch verplicht vanuit de overheid?
Ik lees eerlijk gezegd nergens dat dit verplicht is.
cassie127
Berichten: 6570
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door cassie127 »

één keer zoeken op google en krijg meteen meerdere berichten dat het verplicht is (al heb ik wel gezocht met de term verplicht) https://www.google.com/search?q=Verplic ... e&ie=UTF-8
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Chrysa
Berichten: 7987
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

trolly schreef: do 17 dec 2020, 23:56 Hé! Chrysa leeft!
Is dat een verrassing? :shock:
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10510
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door trolly »

:Y

Je bent wat stilletjes, en Aking denkt zelfs dat je gehackt bent (dat is een soort kipstuckjes, toch?).
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13111
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Z2N »

en-es schreef: ma 11 jan 2021, 12:13
albertjan96 schreef: ma 11 jan 2021, 10:26 Maar mag een supermarkt zomaar besluiten om dat te doen? Is toch verplicht vanuit de overheid?
Ik lees eerlijk gezegd nergens dat dit verplicht is.
Voor zover ik weet is het voortgekomen uit een gesprek tussen de supermarktbranche en de rijksoverheid, maar dat maakt iets natuurlijk nog niet tot een wet.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Aking »

trolly schreef: ma 11 jan 2021, 14:33 :Y

Je bent wat stilletjes, en Aking denkt zelfs dat je gehackt bent (dat is een soort kipstuckjes, toch?).
Denk ik dat Ja? :shock:

Ben ik al zo seniel tegenwoordig dat ik dat niet meer weet :') _O-
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten