Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
cassie127
Berichten: 6594
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Ligt niet aan jouw telefoon, probleem ligt bij Google. https://tweakers.net/nieuws/179582/goog ... bview.html

En er schijnt inmiddels een oplossing te zijn. Check even of deze app al geüpdatet is en voer deze anders gelijk uit. https://play.google.com/store/apps/deta ... id.webview
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Etienne
Donateur
Berichten: 7950
Lid geworden op: vr 26 dec 2008, 14:01
Locatie: Gouda
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Etienne »

Die staat wel geinstalleerd; maar heeft niet geholpen...; tenminste ik zie echter geen update staan, alleen die versie die in het Tweakers-artikel wordt genoemd.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Michael
Berichten: 11770
Lid geworden op: di 23 feb 2010, 20:18
Locatie: Oosterhout
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Michael »

Ik had die problemen vanochtend ook. na het installeren van de update waren de problemen inderdaad verholpen.
Stefan
Berichten: 4306
Lid geworden op: ma 03 nov 2008, 11:56
Locatie: Duisburg, Duitsland

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Stefan »

cassie127 schreef: di 23 mar 2021, 12:32 Ligt niet aan jouw telefoon, probleem ligt bij Google. https://tweakers.net/nieuws/179582/goog ... bview.html

En er schijnt inmiddels een oplossing te zijn. Check even of deze app al geüpdatet is en voer deze anders gelijk uit. https://play.google.com/store/apps/deta ... id.webview
En anders gewoon Web View deinstalleren, werkt ook prima. :mrgreen:
Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.
cassie127
Berichten: 6594
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door cassie127 »

Zo simpel is dat helaas niet, ja je kan het verwijderen, maar het komt de werking van de apps op je telefoon niet helemaal ten goede.
Laatst gewijzigd door cassie127 op di 23 mar 2021, 18:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daantje »

Etienne schreef: di 23 mar 2021, 12:08 Iemand die raad weet?
Sinds vanochtend lopen diverse app's op mijn Smartphone telkens vast als ik ze wil openen; waaronder Gmail, Weeronline en andere van dat soort. Facebook en NOS bijvoorbeeld dan weer niet, ook games zoals Candy Crush openen normaal. :|

Edit: Ik heb met Clean Master de boel al een keer opgeschoond; wat overbodige zooi verwijderd.
Herkenbaar. Ben eigenlijk wel blij om te horen dat ik niet de enige ben. Ik heb mijn telefoon opnieuw opgestart, alle updates gedownload via de Playstore en mijn Gmail app gedwongen gestopt en die lijkt het weer te doen en mijn notities gelukkig ook.
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15357
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ODRAIL »

Hier nog iemand die dezelfde problemen had. Ook hier doet alles het gelukkig weer.
dennistd
Berichten: 5549
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door dennistd »

Twee Twentse buschauffeurs hebben de Rookvrije Generatie Award gekregen voor hun initiatief voor een rookverbod bij bushaltes:
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8864
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

De gemeente heeft aan de overkant van de straat twintig minuten geleden een glasbak gedumpt.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
VIRM
Berichten: 7639
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Goed nieuws als je niet zo ver naar de glasbak wil lopen. Slecht nieuws als die heel duidelijk hoorbaar is vanuit huize Arrivabas als mensen er veelvuldig gebruik van maken?
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50917
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Bij mij is de gemeente de “tijdelijke” papierbak die meer dan een half jaar geleden werd geplaatst eindelijk weer bezit te vervangen door een normale ondergrondse papierbak. De tijdelijke papierbak heeft een gleuf zo groot als een brievenbus dus het werd tijd dat we de oude bak weer terugkregen *O*
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8864
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door ArrivaBas »

VIRM schreef: do 25 mar 2021, 14:34 Goed nieuws als je niet zo ver naar de glasbak wil lopen. Slecht nieuws als die heel duidelijk hoorbaar is vanuit huize Arrivabas als mensen er veelvuldig gebruik van maken?
Ons mam spaart glazen potten op om ze bij mooi weer weg te brengen terwijl ze met de hond een groter rondje loopt. Onze hond weet dat ze een lange wandeling gaat maken als ze meegaat naar de glasbak die op een logischere plek staat.
Maar het ding slaat op slechts vijftien meter van de erfgrens. We zullen er vast geen last van hebben. *O*
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
VIRM
Berichten: 7639
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door VIRM »

Als je je er wel last van krijgt, kun je je nickname altijd nog veranderen naar ArrivaGlas. ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

:')
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50917
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ik ben afgelopen weekend een "Brabantse onafhankelijkheidsbeweging" op het spoor gekomen en nu heeft de voorzitter mij zijn telefoonnummer gestuurd :|
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Dus nu gaan jullie daten? *O*
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10596
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door trolly »

Wat een verraaier zeg. Aanpappen met een rotterdammertse :6
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking
Berichten: 15598
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:20
Locatie: --

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Aking »

Zonder verraaiers geen oproerkraaiers :Y

Ofzo... *O*
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3474
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Tom024 »

Suus schreef: do 25 mar 2021, 22:36 Ik ben afgelopen weekend een "Brabantse onafhankelijkheidsbeweging" op het spoor gekomen en nu heeft de voorzitter mij zijn telefoonnummer gestuurd :|
Zie je voor jezelf een taak weggelegd in de Brabantse Revolutie? *O*
Klaasje
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Klaasje »

Dat scheelt wel patat-frietdiscussies. Friet is dan "buitenlands".
PHS

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op di 19 dec 2023, 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

dennistd schreef: wo 24 mar 2021, 01:03 Twee Twentse buschauffeurs hebben de Rookvrije Generatie Award gekregen voor hun initiatief voor een rookverbod bij bushaltes:
Daar is helemaal niets op tegen. Prima dat mensen willen roken, maar doe het dan lekker op plekken waar niemand er last van heeft. Die rookzones van vroeger waren als ze goed zouden zijn geplaatst een ideaal idee.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13210
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Z2N »

Het aantal plekken waar 'niemand' er last van heeft is wel beperkt op straat. Ergens hoop ik op een totaalverbod op roken in de publieke ruimte, evenals in woningen en voertuigen waar bijvoorbeeld kinderen in te vinden zijn.
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Jef400
Berichten: 5763
Lid geworden op: ma 06 jun 2011, 18:46

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Jef400 »

Beperkt, maar als ik alleen al naar de Amstelcampus van de Amsterdamse hogeschool kijk niet onmogelijk. Wat je nu gaat zien is dat de rokers gaan indikken op locaties waarin het wel mag. Zoals op de brug tussen de metro en de HvA. Daar heeft iedereen er last van. Dan zal je het of moeten faciliteren of overal moeten verbieden. Al besef ik mij dat ik als niet roker ook makkelijk praten heb over dit onderwerp.
De oorzaak is belangrijker dan het gevolg.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50917
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

PHS schreef:Brabant en Limburg samen met een onafhankelijk Vlaanderen zou niet eens een vreemd idee zijn. Krijg je een Republiek der Zuidelijke Nederlanden.
Nee, dat is niet de bedoeling. Het gaat hier om een beweging die een land wil waar alleen Brabantse regio’s een onderdeel van uitmaken. Limburg moet het zelf maar uitzoeken.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 138 gasten