Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50917
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

En bij wie wonen de schoolgaande kinderen (A)
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
jelmerrr
Berichten: 1811
Lid geworden op: za 16 jan 2016, 17:21

Re: Coronavirus

Bericht door jelmerrr »

Maar kan het kloppen dat NS de treinen niet desinfecteerd? Keis deed dat in Zwolle laatst wel maar zie NS kerende treinen dat niet doen.
Laatst gewijzigd door jelmerrr op wo 19 mei 2021, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Klaasje
Berichten: 7129
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 23:01
Locatie: Amersfoort

Re: Coronavirus

Bericht door Klaasje »

Suus schreef:En bij wie wonen de schoolgaande kinderen (A)
Ook maar bij een deel..
cassie127
Berichten: 6593
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door cassie127 »

Suus schreef: wo 19 mei 2021, 19:16 De scholen zijn in de afgelopen weken amper open geweest. Dat zijn al maanden dé besmettingshaarden.
Oh? Ik ben deze week al twee keer onderweg geweest voor lessen op locatie. En op Windesheim zijn genoeg studenten te vinden momenteel.
jelmerrr schreef: wo 19 mei 2021, 19:39 Maar kan het kloppen dat ik NS de treinen niet desinfecteerd? Keis deed dat in Zwolle laatst wel maar zie NS kerende treinen dat niet doen.
NS doet dit wel, maar niet na elke rit. Heb laatst nog een doekjes ploeg op het eindpunt klaar zien staan.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50917
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

cassie127 schreef: wo 19 mei 2021, 21:17
Suus schreef: wo 19 mei 2021, 19:16 De scholen zijn in de afgelopen weken amper open geweest. Dat zijn al maanden dé besmettingshaarden.
Oh? Ik ben deze week al twee keer onderweg geweest voor lessen op locatie. En op Windesheim zijn genoeg studenten te vinden momenteel.
Ik woon naast een basisschool. In de week van 26 april en de week van 3 mei werd alle dagen geen les gegeven. Vorige week, de week van 10 mei, werd slechts drie dagen les gegeven door Hemelvaart en Suikerfeest. Pas deze week wordt er na drie weken voor het eerst weer een hele week lesgegeven op de basisschool. Met een beetje pech zien we dat, door de incubatietijd, volgende week weer terug in de cijfers.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
cassie127
Berichten: 6593
Lid geworden op: do 18 jul 2013, 20:22
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door cassie127 »

Ah op die fiets. Nee ik had deze week bij hoge uitzondering twee dagen les op locatie
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39197
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Die blunderuitspraken van De Jonge blijven wel opstapelen zeg... Alle 60 minners met medische indicatie zouden afgelopen zaterdag de uitnodiging gehad moeten hebben gaf hij aan...
Lees ik vanmorgen in de krant dat begin deze week nog 170.000 uitnodigingen verzonden moesten worden en daarna volgt nog een veegronde met nagekomen aanmeldingen door de huisartsen.

Nou trof ik onder die krant (ook toevallig) wel de envelop met mijn uitnodiging aan, dus hehe ik kan een afspraak gaan maken :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Coronavirus

Bericht door teun »

Mijn vader heeft er in ieder geval wel eentje gehad, wel een beetje overbodig want vanuit zijn werk was hij al lang gevaccineerd.
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13210
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Heeft iemand al een #Salsapandemie-reclame gespot? :mrgreen:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Mooi he. Deels ook uit mijn portemonnee gefinancierd :Y
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13210
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Prachtig, en kudos Alargule! _O-
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Willem Engerd spreekt inmiddels al over smaad en laster. Omdat uitspraken die hij zelf heeft gedaan op een openbaar platform nu in de openbaarheid hangen.

Ik ben geen jurist, maar... :')
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13210
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Alles voor de aandacht natuurlijk. (A)

Vanuit het 5G-Bill Gates-Lügenpresse-Boeman de Jonge vaccinatieprogramma trouwens goed nieuws vandaag: mensen geboren in 1966 zijn vanaf nu aan de beurt om gevaccineerd te worden (RIVM). Aan het begin van de week waren we pas bij 1963, dus het tempo blijft lekker hoog. :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
ICE11
Berichten: 2853
Lid geworden op: ma 05 mei 2014, 23:57
Locatie: Aken

Re: Coronavirus

Bericht door ICE11 »

En bij ons mag vanaf 7 juni iedereen aan de slag, maar dat zal wel nog een soort oorloog om de afspraken worden!
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13210
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

De betreffende Twitter-draad. :)
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39197
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Vereiste een beetje proberen met postcodes, maar krijg nu volgende week donderdag al m'n eerste vaccinatie. Als je dan eindelijk de uitnodiging hebt gehad moet je niet onnodig lang wachten natuurlijk :p
En dan ook nog mooi aan het eind van de werkdag op een goed bereikbare locatie (in de Jaarbeurs), kan bijna niet mooier :)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6473
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Ja ik heb toen ook zitten proberen met postcodes. Ik zit ook gebonden aan bepaalde data omdat er vijf dagen tussen mijn vaccinatie en medicatie die ik spuit moest zitten. En in Rotterdam kreeg ik alleen maar werkdagen midden op de dag. Daarom ben ik naar Rijswijk gegaan.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39197
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

Had ik ook inderdaad. Op zich kon ik in Amersfoort of Zeist ook al op 1 juni terecht, maar dan steeds op onhandige tijden. En in Ede zit niet echt een locatie in de buurt (dan krijg je Veenendaal of Barneveld), dus tussen de werkdag door ging ook niet zo makkelijk.

Morgen alleen even met de tandarts bellen om de afspraak daar te verzetten, anders wordt de werkdag volgende week donderdag wel erg kort :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
Z2N
Donateur
Berichten: 13210
Lid geworden op: za 10 mar 2012, 23:51
Locatie: Zeist

Re: Coronavirus

Bericht door Z2N »

Daniel schreef: do 20 mei 2021, 20:06 Vereiste een beetje proberen met postcodes, maar krijg nu volgende week donderdag al m'n eerste vaccinatie. Als je dan eindelijk de uitnodiging hebt gehad moet je niet onnodig lang wachten natuurlijk :p
En dan ook nog mooi aan het eind van de werkdag op een goed bereikbare locatie (in de Jaarbeurs), kan bijna niet mooier :)
Neem dan wel voldoende tijd, de verhalen die ik gehoord heb van vaccineren in de Jaarbeurs gingen allemaal over lang wachten. :roll:
Acla da Fontauna, fermada sin damonda.
Flickr!
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39197
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

M'n vader heeft z'n vaccinatie daar ook gehaald, die had het over een doodstille locatie die alleen maar een aardig stukje lopen was (naar de achterste hal).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5825
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Coronavirus

Bericht door isadora »

Was in het UMC uitstekend geregeld.
Linksaf na de ingang, en nul wachten.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79
Berichten: 7653
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Coronavirus

Bericht door waldo79 »

Ik ben benieuwd waar ik over een aantal weken terecht kom. Er zit op loopafstand een vaccinatielocatie bij de Brabanthallen, maar je zult zien dat ik 20 km moet rijden :')
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5825
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Coronavirus

Bericht door isadora »

Moeder van bijna 90 mocht een half uur steunend op haar stok in de regen staan wachten in Leeuwarden.
Terwijl haar woonplaats Lemmer is. -0-
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
waldo79
Berichten: 7653
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Coronavirus

Bericht door waldo79 »

:shock: sprakeloos
Alargule

Re: Coronavirus

Bericht door Alargule »

Wie z'n moeder?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 106 gasten