Korte vragen
Re: Korte vragen
Centraal Nederland en GVB hebben jarenlang gezamenlijk de busdienst in Amsterdam-Zuidoost en Buitenveldert/Amstelveen verzorgd.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Korte vragen
ZWN en Stadsvervoer Dordrecht hebben ook enkele jaren samengewerkt. Dat was echter breder dan ZWN-bussen die ritten op de stadsdienst in Dordrecht reden, want er kwamen ook stadsbussen uit Dordrecht tot aan Rotterdam Zuidplein en Gorinchem aan toe. (Inclusief ritten de Hoekse Waard in)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Korte vragen
ENHABO en GVB hebben een tijd lang gezamenlijk in Amsterdam-Noord gereden. In allerlei vormen: de ENHABO-lijnen waren toegankelijk met GVB-kaartjes, ENHABO-chauffeurs reden diensten van het GVB en op sommige GVB-diensten werden ENHABO-bussen ingezet.
De eerste toenadering was al met de voorgangers van CN: Maarse & Kroon in Amstelveen en de NBM in de Bijlmermeer.
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Re: Korte vragen
En de samenwerking met ZWN en BBA op llijn 161 en lijn 169 tussen Rotterdam, Oud-Beijerland, Willemstad en Steenbergen tussen 1985 en 1991.
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
Re: Korte vragen
Met lijn 97 (eerder lijn 7) kwam ENHABO zelfs tot Amsterdam Zuid WTC.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
Re: Korte vragen
De lijnen 30, 31 en 34 in Capelle a/d IJssel zijn een tijdje door Connexxion uitgevoerd, maar de vervoerbewijzen van de RET waren ook gewoon geldig.
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Re: Korte vragen
Volgens mij hebben die locs in Nederland de toenmalige intercity Maastricht - Brussel gereden. Ze zullen daarvoor wel een toelating hebben gehad, die dan alleen geldig is op dat baanvak.
- reisthijs
- Donateur
- Berichten: 5863
- Lid geworden op: ma 31 mar 2008, 19:35
- Locatie: Utrecht
- Contacteer:
Re: Korte vragen
De intercity Maastricht - Brussel werd met een HLE 13 gereden. Reeks 18 heeft nooit planmatig naar Nederland gereden.
"Laat je ledematen bewegingen maken"
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Berichten: 39251
- Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
- Locatie: Amersfoort
- Contacteer:
Re: Korte vragen
Wellicht zijn ze geschikt gemaakt om eventueel naar Roosendaal of Maastricht te kunnen, bijvoorbeeld met M7 wat de grens toch ook over kon?
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Re: Korte vragen
M7 kon de grens bij Roosendaal toch niet over, vanwege een te laag viaduct?
Re: Korte vragen
Dat is M6 volgens mij, M7 is 14 centimeter minder hoog dan M6 (4.632 mm vs 4.775 mm)
Re: Korte vragen
Begin november plan ik een tripje richting de Balkan. Daarbij viel mij EC151 op, een van de heel weinige treinen waarin een Sloveens restauratierijtuig meerijdt. Normaal kun je wel ergens een menukaart opduikelen, maar dat is me nu niet gelukt. Weet iemand of het aanbod een beetje okee is bij de Slovenen?
Dat er door werkzaamheden geen doorgaand treinverkeer is tussen Ljubljana en Zagreb is me trouwens bekend.
Dat er door werkzaamheden geen doorgaand treinverkeer is tussen Ljubljana en Zagreb is me trouwens bekend.
Re: Korte vragen
Het restaurant is alleen aanwezig tussen Wien en Ljubljana en rijdt niet van/naar Triëste.
Het menu is online niet echt te vinden, maar schollen maar eens een beetje door deze profielen:
https://twitter.com/vorortanleiter?t=y5 ... tfepQ&s=09
https://twitter.com/_DiningCar/status/1 ... DNgmw&s=19
Het menu is online niet echt te vinden, maar schollen maar eens een beetje door deze profielen:
https://twitter.com/vorortanleiter?t=y5 ... tfepQ&s=09
https://twitter.com/_DiningCar/status/1 ... DNgmw&s=19
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Korte vragen
Dat ziet er veelbelovend uit, thanks.
Re: Korte vragen
Over de lijnfilms op de Connexxion BYD bussen en CapaCity bussen: krijgen die ook nog een update waardoor ze dezelfde lettertype hebben als de 2106 en 2107 (beide BYDs van Haarlem-IJmond)?
Re: Korte vragen
Als je bij Arriva een aansluiting van trein op trein mist, bijvoorbeeld van Venlo naar Susteren, krijg je dan je geld terug?
Re: Korte vragen
Ja vanaf 15 minuten vertraging (bij een overstap van een Arriva trein op een Arriva trein) kun je geld terug bij vertraging aanvragen. Hiervoor kun je het contactformulier gebruiken op de regio Website van Limburg.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
-
- Berichten: 3607
- Lid geworden op: zo 03 nov 2013, 22:06
- Locatie: DTC
Re: Korte vragen
Zijn voor Abellio Baden-Württemberg inmiddels al alle 52 Talent2-stellen afgeleverd of ontbreken de laatste vijf stellen nog steeds, waardoor er nog steeds Ersatzzüge rijden op de Abellio-lijnen rond Stuttgart?
Quo usque tandem factionem cartellum et officiorum magina, patientia nostra abuditur dum navis praetoria resurrectionis ad profiscendum parata est?
Re: Korte vragen
Die ontbreken nog steeds.
Re: Korte vragen
Welke locomotieven zullen worden ingezet voor de nieuwe Nightjet Wenen-Parijs? En waar vindt een eventuele locwissel plaats?
Re: Korte vragen
Re: Korte vragen
Geen stop in München Hbf dus?
Re: Korte vragen
Nee. Maar wel op München Ost
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Korte vragen
Als ik mij niet vergis, werd vorig jaar rond deze tijd de Spoorkaart 2021 gepubliceerd. Is er al een Spoorkaart 2022, en zo nee, weet iemand wanneer deze ongeveer zal verschijnen?
Re: Korte vragen
www.ns.nl/dienstregeling is nog niet bijgewerkt voor 2022. Zodra het zover is zal daar ook de nieuwe kaart staan.
De communicatie begon in 2020 pas half november, dus ik denk dat je nog twee weken geduld moet hebben.
De communicatie begon in 2020 pas half november, dus ik denk dat je nog twee weken geduld moet hebben.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten