Coronavirus

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
en-es
Berichten: 4471
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Op een gegeven moment had ik voor 29 december ook een afspraak voor Amsterdam Rai. Maar toen ik het wilde bevestigen kreeg ik de boodschap dat er iets mis was gegaan. Daarna kon ik die afspraak niet meer maken. Met veel moeite een afspraak voor Hilversum gemaakt anderhalve week later.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

Ik probeerde gisteren voor moeders telefonisch een afspraak te maken (want DigiD verlopen), maar waar je ook zoekt op de sites, je kunt alleen online een afspraak maken en nergens word je naar een telefoonnummer verwezen. Daar moet je weer apart voor googelen en dan wordt-ie wel in het zoekresultaat weergegeven, maar als je vervolgens op de link klikt dan vind je hem daar alsnog nergens.
Maar het is gelukt, slechts 13 minuten voor aan de lijn gezeten. En omdat ik toch meega om te chauffeuren kan ik er zelf dan ook meteen eentje halen *O*
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Coronavirus

Bericht door isadora »

Maar........wat is nu het nummer?
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

0800-7070. Uit mijn hoofd.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
isadora
Berichten: 5824
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 14:14

Re: Coronavirus

Bericht door isadora »

Mijn moeder kreeg een brief met een nummer. Ik kon het ook nergens vinden op het www.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
PHS

Re: Coronavirus

Bericht door PHS »

-
Laatst gewijzigd door PHS op ma 18 dec 2023, 16:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Ardan schreef: zo 26 dec 2021, 20:33Maar het is gelukt, slechts 13 minuten voor aan de lijn gezeten. En omdat ik toch meega om te chauffeuren kan ik er zelf dan ook meteen eentje halen *O*
Ik begrijp dat op dit moment alleen brengers en halers van 40 jaar of ouder als dank een booster krijgen van de GGD -0-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Coronavirus

Bericht door Ardan »

PHS schreef: zo 26 dec 2021, 20:41 hoe kan een DigiD verlopen? Het is geen paspoort, ID of rijbewijs dat je om de zoveel jaar moet vernieuwen :)
Geen idee. Of het is helemaal nooit geactiveerd, dat kan ook :')
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

PHS schreef: zo 26 dec 2021, 20:41 ... maar hoe kan een DigiD verlopen? Het is geen paspoort, ID of rijbewijs dat je om de zoveel jaar moet vernieuwen :)
Als je er langere tijd geen gebruik van maak dat verloopt DigiD. En dus log ik om de twee maanden even in Bij MijnDigiD. Probleem opgelost.
en-es
Berichten: 4471
Lid geworden op: zo 11 dec 2016, 14:11

Re: Coronavirus

Bericht door en-es »

Volgens de GGD moeten we geen boosterprik gaan halen in het buitenland.
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Kalil Nieuw »

Dat klopt, heb ik net gelezen. De GGD geeft zo'n advies vanwege de problemen met het registeren die daardoor kunnen ontstaan.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Coronavirus

Bericht door Hainje »

ODRAIL schreef: zo 26 dec 2021, 21:33 Als je er langere tijd geen gebruik van maak dat verloopt DigiD. En dus log ik om de twee maanden even in Bij MijnDigiD. Probleem opgelost.
Wat is de maximale termijn, weet je dat zo uit je hoofd?

Ja ik kan het googlen, maar ben lui. :@
🍉
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Kalil Nieuw »

Omikron in Amsterdam al dominant: :shock: -0- :(
schreef: Het aantal coronagevallen daalt landelijk nog steeds, maar in de veiligheidsregio Amsterdam-Amstelland is juist een stijging waar te nemen. Volgens het coronadashboard van de overheid neemt het gemiddelde aantal positieve testuitslagen in en rondom de hoofdstad toe.

Op 19 december stond het weekgemiddelde in de regio op 742 nieuwe coronagevallen per dag. Op tweede kerstdag is dat aantal gestegen naar gemiddeld 910 positieve testuitslagen per dag over de afgelopen zeven dagen. Zondag kregen in de veiligheidsregio 1098 mensen te horen dat ze corona hebben opgelopen.

In Amsterdam is de omikronvariant van het coronavirus sinds deze week volgens de regionale GGD al dominant. Die variant van het virus lijkt besmettelijker dan de deltavariant, die tot voor kort alle besmettingen in Nederland veroorzaakte.
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Hainje schreef: zo 26 dec 2021, 22:00
ODRAIL schreef: zo 26 dec 2021, 21:33 Als je er langere tijd geen gebruik van maak dat verloopt DigiD. En dus log ik om de twee maanden even in Bij MijnDigiD. Probleem opgelost.
Wat is de maximale termijn, weet je dat zo uit je hoofd?

Ja ik kan het googlen, maar ben lui. :@
Zie hier ;)

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -digid-aan
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Coronavirus

Bericht door Hainje »

Oh jeetje, drie jaar.
In dat geval krijgt mijn DigiD nog niet bijna de kans te verlopen.

Dank voor de link. :Y
🍉
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6472
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daantje »

Hoe kan je drie jaar lang je DigiD niet nodig hebben?
Gebruikersavatar
trolly
Berichten: 10593
Lid geworden op: vr 02 okt 2015, 20:43

Re: Coronavirus

Bericht door trolly »

Kalil Nieuw schreef: zo 26 dec 2021, 22:02 Omikron in Amsterdam al dominant: :shock: -0- :(
:Y

't Is een gevaarlijke stad.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Kalil Nieuw
Berichten: 1474
Lid geworden op: za 07 aug 2021, 13:37
Locatie: Charlois
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Kalil Nieuw »

Helaas wel -0-
Mijn YouTube kanaal TramFreakNetherlands: https://m.youtube.com/channel/UCtsVzk2B-MMOAOz5SWp4zRQ

Mijn instagram: tramfanaat_rotterdam
JordiBrabant
Donateur
Berichten: 1503
Lid geworden op: zo 28 okt 2018, 14:36
Locatie: Concessie West-Brabant - Ehv

Re: Coronavirus

Bericht door JordiBrabant »

Ik zit sinds gisteren voor het eerst in thuisquarantaine wegens een voronabesmetting. -0-
Ik had gehoopt na ongeveer al 2 jaar een besmettingsvrij huis geweest te zijn, dat we dat konden volhouden. Iemand zal wel vergeten zijn af te kloppen. ;)
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39193
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Daniel »

De SMS voor de griepprikgroep is vertraagd en komt vanaf vandaag.
Schiet niet heel erg op zo met die voorrang... met het steeds 3-4 geboortejaren per dag vrijgeven zou ik morgen al op basis van leeftijd aan de beurt moeten zijn. Logisch dus dat het artikel stelt dat de groep al flink geslonken is :p
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ODRAIL
Berichten: 15355
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 22:06

Re: Coronavirus

Bericht door ODRAIL »

Heb vanmiddag online een afspraak kunnen maken omdat gisteren mijn geboortejaar aan de beurt was. Op maandagochtend 10 januari 2022 gaat de prik erin.
dennistd
Berichten: 5545
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Coronavirus

Bericht door dennistd »

Daniel schreef: ma 27 dec 2021, 15:39 De SMS voor de griepprikgroep is vertraagd en komt vanaf vandaag.
Schiet niet heel erg op zo met die voorrang... met het steeds 3-4 geboortejaren per dag vrijgeven zou ik morgen al op basis van leeftijd aan de beurt moeten zijn. Logisch dus dat het artikel stelt dat de groep al flink geslonken is :p
Ik heb hem vandaag kunnen maken door aan te geven dat ik vanwege mijn beroep een uitnodiging gekregen heb. Niet dat ik die heb, maar er wordt verder ook nergens meer over gesproken. Als Hugo mij geen sms kan sturen dan maar zo :s
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3472
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Coronavirus

Bericht door Tom024 »

Goed om te horen dat het allemaal erg zorgvuldig gaat. :Y
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Coronavirus

Bericht door Suus »

Buurman: wist je dat ze zonder afspraak boosters zetten in het wijkcentrum?

Ik naar het wijkcentrum gelopen en nu heb ik een booster in mijn arm.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
dennistd
Berichten: 5545
Lid geworden op: za 28 feb 2009, 22:42

Re: Coronavirus

Bericht door dennistd »

Was dat over van een reguliere prikdag dan of was het ook zo gepland dat je ze zonder afspraak kon halen?
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 188 gasten