Gaat de knip tussen 4a en 4b er niet net nu uit? Of is dat pas bij de bouw van perron 5 in 2024?
Dienstregeling 2022
Re: Dienstregeling 2022
Re: Dienstregeling 2022
4a/b is pas bij de volgende fase, alleen 3a/b wordt nu samengevoegd.
Re: Dienstregeling 2022
Vanaf 12 november wordt er tot en met 28 november doorgereden naar Amsterdam.Mikos schreef: ↑di 11 okt 2022, 21:24Er is een tekort aan planners. Dat wat door werkzaamheden al vooruit was gepland, blijft zo staan. Ad hoc is er echter geen ruimte (capaciteit aan planners) voor aanpassingen.henrivanderweijden schreef: ↑di 11 okt 2022, 21:00 Het kan dus wel maar de wil ontbreekt denk ik dan.
Zo is er binnenkort ook de situatie dat de treinen uit het noorden door geplande werkzaamheden vanaf Amersfoort doorgekoppeld zijn richting Amsterdam. En zodra die werkzaamheden voorbij zijn, gaan we weer terug naar de gebruikelijke situatie en moet er weer overgestapt worden.
Is de wil er niet om het aan te passen? Nee, er is geen capaciteit. Dus, wat laat je liggen? De korte termijn of de lange termijn?
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregeling 2022
Kan alleen als het materieel niet langer is dan 6 bakken. Dat is momenteel ook de beperking nu alleen 4a en 4b ingebruik zijn.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregeling 2022
4b heeft wel een nuttige lengte van 194 meter, maar die rangeerbeweging kan niet conflictvrij vermoed ik. Het rangeerdeel heeft nu een geplande stop op 2b om 30 seconden na vertrek van de 3629 naar 3a te rijden.
Re: Dienstregeling 2022
Volgens mij kun je vanaf 4 ook niet makkelijk op Deventer Goederen komen zonder te steken. Enige optie die je hier dan nog hebt is vanaf Zutphen gelijk naar spoor 305a en dan kopmaken naar 306. En daarna zou je daar nog materieel op 305a en 305b kunnen zetten. Dan kun je 3 spitstreinen vanaf Deventer starten mits het materieel dat op 4a/4b komt niet langer is dan 6 of 7 bakken.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Re: Dienstregeling 2022
Vanaf 7 november rijdt NS weer minder treinen:
https://www.ns.nl/reisinformatie/dienstregeling
https://www.nu.nl/economie/6230909/ns-r ... ekort.html
https://www.ns.nl/reisinformatie/dienstregeling
https://www.nu.nl/economie/6230909/ns-r ... ekort.html
Re: Dienstregeling 2022
Opvallend dat ze tussen Rotterdam en Utrecht snijden maar niet tussen Den Haag en Utrecht..... misschien om de politici die in Den Haag werken blij te maken?
zij/haar/hen/hun
Re: Dienstregeling 2022
Ik vermoed omdat de gedachte is dat de 500 en 600 langer zijn vanwege de stremming tussen Lelystad en Dronten.
Laatst gewijzigd door PHS op wo 19 okt 2022, 17:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 155 gasten