Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

In een opwelling (het was in de aanbieding) besloot ik een pakje AH Groentebeleg te kopen. Smaakt een beetje alsof je een blikje tomatenpuree weglepelt.
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Dat laatste doe ik wel eens, dus ben benieuwd. :')
teun
Berichten: 1511
Lid geworden op: wo 11 dec 2019, 09:00
Locatie: Helmond

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door teun »

Die plakken hebben wij nog niet in huis gehad, de meer “salade” achtige zaken wel, de Thaise curry en gevuld eitje (zonder ei) kan ik best wel aanraden. :Y
Gebruikersavatar
Meltrain
Donateur
Berichten: 21365
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:29
Locatie: Delft

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Meltrain »

Bij de AH op Schiphol kost 1l Coca-Cola Zero Cherry €1,99 en kost 0,5l €2,25 😂
Ik reis ongeveer 3x/week van Dt naar Dvd (of Asdz) en terug.
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door TffpaA »

Bron?
🗣
Chrysa
Berichten: 8003
Lid geworden op: za 21 mei 2016, 21:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Chrysa »

Ergens onder Dongen.
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 12830
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Hainje »

:mrgreen:
🍉
Durashift
Berichten: 5654
Lid geworden op: za 23 mei 2015, 08:39
Locatie: Rhenen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Durashift »

Dure grond: wordt tijd dat het vanuit het buitenland in het supermarktschap gezet mag worden.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Vandaag ging de Plus hier weer open na z'n lange verbouwing, waarbij ze dit keer wel geslaagd zijn in een indeling die handig gebruik maakt van het qua vorm onhandige pand. Even wennen, maar er zit een stuk betere routing in met dingen die bij elkaar horen ook echt bij elkaar in het schap.
(Door het omwisselen van de versafdelingen staat de koeling met kaas niet meer op de groenteafdeling, dat was altijd wel een bijzondere van de vorige layout)
Vooral handig dat de lange gangpaden (door de grote winkel) opgeknipt zijn en nu ook doorsteekjes halverwege hebben.

Voor het eerst ook dat ik een Plus zie met zo'n sterke inzet op zelfscan, met minstens 12 zelfscankassa's in een ruime opzet net als bij AH, wat gezien de drukte daar in het verleden ook wel nodig was.
De twee normale kassa's zitten maken ook gebruik van de poortjes van het zelfscanplein. Dus zonder wat te kopen kom je de winkel niet meer uit :mrgreen:
(Maar wie verzint het om bij zo'n inzet op zelfscan de zware artikelen als flessen en pakken fris die je onderin je tas wilt hebben helemaal achterin de winkel neer te zetten)
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Ik was vandaag weer eens in een Coop. Bij de huismerken is er al een hoop van het Plus-merk, maar toch ook nog aardig wat g'woon. Beetje een rare mengeling, maar de normale klant ziet dat misschien nieteens.

Wanneer is het de bedoeling dat alle Coop'en verplust zijn?
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

Tom024 schreef: do 19 okt 2023, 18:26 Wanneer is het de bedoeling dat alle Coop'en verplust zijn?
Is uitgesteld las ik, Coop blijft qua marketing heel 2024 nog in de lucht en pas in 2025 zou alles omgebouwd moeten zijn.

Apart ook wel dat hier in Amersfoort de Coop compact in de Hellestraat nog volop draait, met inderdaad al best veel Plus huismerkartikelen, terwijl de pas verbouwde Plus aan de Arnhemseweg dus letterlijk op steenworp afstand er vandaan zit.
Kennelijk willen ze die winkellocatie dan toch niet kwijt, want die Coop was sowieso al niet een winkel die afgestoten moest worden.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Gebruikersavatar
ThatPCDude
Berichten: 403
Lid geworden op: vr 12 nov 2021, 14:04
Locatie: Beverwijk/Delft

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ThatPCDude »

Van de week zag ik dat de Lidl in het 'stationsgebouw' van Heemskerk gaat per 7 november sluiten en wordt vervangen door een nieuw pand op het Europaplein -0- -0- -0-. Wie weet wat er nu met dit best iconische gebouw gaat gebeuren...
Dagelijks pendelstudent tussen Beverwijk en Delft!
TomSteyl
Berichten: 314
Lid geworden op: ma 25 mei 2009, 14:33

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door TomSteyl »

Tom024 schreef: do 19 okt 2023, 18:26 Ik was vandaag weer eens in een Coop. Bij de huismerken is er al een hoop van het Plus-merk, maar toch ook nog aardig wat g'woon. Beetje een rare mengeling, maar de normale klant ziet dat misschien nieteens.

Wanneer is het de bedoeling dat alle Coop'en verplust zijn?
Volgens mij komen zelfs de meeste g'woon en Plus-huismerk producten uit dezelfde fabriek.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Gebruikersavatar
Daniel
OVNL-bestuurslid
Berichten: 39194
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:29
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Daniel »

TomSteyl schreef: zo 22 okt 2023, 20:16 Volgens mij komen zelfs de meeste g'woon en Plus-huismerk producten uit dezelfde fabriek.
Ze lijken qua verpakking in elk geval nogal op elkaar ja. Plus heeft een tijdje ook g'woon gehad in plaats van het eigen huismerk, maar dat is vrij snel weer teruggedraaid.
Maargoed, in de meeste gevallen zijn er natuurlijk maar een beperkt aantal fabrieken die die huismerkartikelen produceren. Toen ik tijdens de recente verbouwing van m'n Plus de boodschappen bij de Jumbo deed viel me ook al op dat het assortiment wokgroenten bijvoorbeeld op de opdruk op het zakje na identiek is qua samenstelling. Idem voor de voorgekookte aardappelproducten in de koeling.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
VIRM
Berichten: 7627
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 14:02

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door VIRM »

Hemeltjelief, wat hebben ze met de Jumbo-reclame gedaan? Die wordt nu afgesloten met iets in een elektronisch stemmetje dat 'Jumbo' zegt. Nog wat erger dan 'Dat is het lekkere van Albert Heijn' van de concurrent.
Beul van de blindegeleidelijn
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Heel irritant inderdaad: "En dat voor die prijs, Jummmbo." Is nog steeds de stem van die vreselijke Frank Lammers, maar dan iets vervormd.
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Ardan
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 13037
Lid geworden op: wo 10 jun 2009, 21:52
Locatie: Deventer

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Ardan »

Het is volgens mij sowieso een vreselijke trend aan het worden om je reclame af te sluiten door je merknaam te zingen -0- Praxis doet het ook al..
Ook die nieuwe huisstijl waarbij de prijzen in een soort 'geschreven' stijl als op de markt worden weergegeven vind ik enorm lelijk. Bij de Dirk hadden ze dat ook een tijdje maar die zijn er gelukkig snel weer van af gestapt want het was niet te lezen.
Ik doe ook maar wat
Gebruikersavatar
ArrivaBas
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma 20 apr 2015, 13:39
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door ArrivaBas »

Die stijl doet mij heel erg denken aan toen ik een kleine ArrivaBas was, en toen raakte het al uit de mode... :X
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3037
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door nvdw »

Een goede jingle is een oorwurm - rete-irritant, maar vergeten doe je hem niet.

Tijdje terug had Heinz dat liedje van de Sandwich Spread weer uit het graf getrokken, daar schoot ik als vroeg-millennial al van in de stretch:

“en wat ik steeds op tafel zèèèèèt…” AAAARGGGH!!!
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
TffpaA
Berichten: 3235
Lid geworden op: ma 10 jan 2022, 16:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door TffpaA »

Het houdt niet op, niet vanzelf...
🗣
Tom024
OVNL-beheerder
Berichten: 3473
Lid geworden op: zo 22 feb 2015, 09:37

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Tom024 »

Hamburgers met korting. *O*
Gebruikersavatar
nvdw
Donateur
Berichten: 3037
Lid geworden op: zo 10 jun 2012, 14:12

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door nvdw »

O-ohohoho
"Just remember, it won't be for you... it will be for them."
Gebruikersavatar
AppleMoose
Berichten: 6035
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:21
Locatie: Skogen

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door AppleMoose »

Ach, Nederland kent dan wel een aantal vreselijke reclames met jingles en 'liedjes' (of dat achterlijke spoken word :X ), maar als ik dat vergelijk met de Zweedse radioreclames... Daar is zo'n beetje alles in een jingle/liedje verwerkt en duren retelang... En hier wisselen de reclames nog weleens, op de Zweedse zenders waar ik regelmatig naar luister, hoor je het hele jaar hetzelfde :X :X
Vraag niet naar de weg, want iedereen is de weg kwijt.
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50915
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door Suus »

En dan voor die prijs! Jumbo!
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
rooddolfijn
Berichten: 774
Lid geworden op: do 11 jan 2018, 13:46
Locatie: Groot-Utrecht

Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke

Bericht door rooddolfijn »

Kom oan ja ja jippie jippie jeee!
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 146 gasten