Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Philip schreef: ↑zo 14 jan 2024, 18:41Op vollebussen.nl kun je dit aangeven. Dan komt de klacht uiteindelijk in ieder geval bij de goede organisatie terecht.
Daarover gesproken; ik zie ook nooit meer zoals vroeger die updates in de trant van "vanaf datum x gaat trein 9999 met 8 bakken rijden in plaats van 6".
Frequent reiziger in de regio Arnhem-Nijmegen, in het bijzonder lijn 331 en lijn 5 tussen Nijmegen en Groesbeek.
omaylie schreef: ↑wo 17 jan 2024, 10:42
Nog wat nieuws over de nieuwe Solaris trolleybussen?
Laatste bericht is dat de eerste deze week zou komen. Er zullen nu waarschijnlijk komende week 2 komen. De verwachting is wel dat ze eerst op de andere lijnen worden ingezet.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Ik vind het uiterlijk wel mooi, alleen het witte dan weer niet. Ik denk dat het net een slagje mooier was geweest als hij bij paars was gestopt en de voorkeur dus paars was geweest. Maar dat is wellicht mijn smaak.
De kleuren wit, paars en groen zijn de huisstijl van ComfortRRReis waar weinig aan veranderd kan worden. Vooruitlopend op RRReis hebben de bussen dus al deze huisstijl in plaats van die van Breng.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 25-05-2025NIEUW --> 30 foto's uit Amsterdam! 14-05-2025 --> 167 foto's uit Nederland, België en Duitsland!
Jammer dat de geleding niet dezelfde hoogte heeft als de rest van de bus. Vind dat persoonlijk toch wel wat mooier ogen. Andere busfabrikanten doen dat namelijk wel.
gkw1969 schreef: ↑do 18 jan 2024, 21:21
Laatste bericht is dat de eerste deze week zou komen. Er zullen nu waarschijnlijk komende week 2 komen. De verwachting is wel dat ze eerst op de andere lijnen worden ingezet.
Wageningen1998 schreef: ↑di 23 jan 2024, 23:20
Begreep ik het goed dat deze bussen komende tijd ook op bestaande trolleylijnen ritten zullen gaan rijden?
Dat is wel de verwachting. De inzet op lijn 352 is pas wanneer ze allemaal beschikbaar zijn. We krijgen dan namelijk ook een nieuw dienstenpakket. Tot die tijd zullen ze gewoon ingezet worden om ervaring op te doen.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Heeft lijn 352 trouwens veel meer rijtijd gekregen sinds december? Mijn reisgenoot kwam gisteren namelijk 12 minuten te vroeg aan in Arnhem.
Aandacht spoor 5: De IC-trein naar Den Haag Centraal komt zo dadelijk aan spoor 5. Deze trein stopt in Tilburg, Breda, Rotterdam Centraal, Delft, Den Haag Hollands Spoor, Den Haag Centraal. De eerste klasplaatsen bevinden zich in het 3e en 7e rijtuig.