Wat kijken we vandaag?
- Z2N
- Donateur
Re: Wat kijken we vandaag?
Weet je dat ook weer ging ging op bezoek bij het openluchtmuseum in Arnhem, om te vertellen over de tram.
- Meltrain
- Donateur
The Connection, om 21:35 op NPO 1.
Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
WK gravel wielrennen. Ik heb in Heverlee gewoond dus leuk om bekende beelden te zien.
-
Haha hoorde dat de F1 coureur Valtteri Bottas ook aan mee deed
-
De Technical Difficulties o.l.v. Tom Scott hebben weer geüpload op YouTube 

As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
-
Ben al dagen een oudere Vlaamse serie (Heterdaad) aan het bingen. Destijds via de KRO in Nederland uitgezonden. Het leuke van de VRT MAX app is dat ze veel oudere series erop hebben staan, dit in tegenstelling tot de NPO Plus app.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
- ArrivaBas
- Contacteer:
Sinds dit jaar zijn de volledige afleveringen De Slimste Mens ter Wereld, waar het Nederlandse format van De slimste mens enigszins op gebaseerd is, in Nederland te bekijken via NPO Start: https://npo.nl/start/serie/de-slimste-m ... 8/afspelen
Tot en met voorgaand jaar was de Vlaamse quiz, gepresenteerd door Erik van Looy en een poule van verschillende juryleden, alleen met een VPN-verbinding of in een weeksamenvatting op YouTube te zien voor Nederlanders.
Tot en met voorgaand jaar was de Vlaamse quiz, gepresenteerd door Erik van Looy en een poule van verschillende juryleden, alleen met een VPN-verbinding of in een weeksamenvatting op YouTube te zien voor Nederlanders.
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
-
Het Regio Songfestival. Tegen alle verwachtingen in - toch een paar goede nummers ertussen! En gefeliciteerd aan:
- Spoiler: show
-
Ik vond het serieus een leuke uitzending. Eigenlijk heel mooi dat die regionale omroepen elkaar gevonden hebben en dit samen kunnen organiseren. Gewoon op 14 zenders tegelijk
En Gelderland had echt het leukste liedje.

En Gelderland had echt het leukste liedje.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
- Suus
- Contacteer:
Ik had toch twee persoonlijke minpuntjes:
1. De inzending van “mijn omroep” eindigde als 13e en laatste.
2. Met welk vlaggetje moet ik zwaaien? Ik kan niet met Goud-Rood zwaaien want er is nog een andere omroep in mijn provincie en blauw met een witte R is het ook niet…
1. De inzending van “mijn omroep” eindigde als 13e en laatste.
2. Met welk vlaggetje moet ik zwaaien? Ik kan niet met Goud-Rood zwaaien want er is nog een andere omroep in mijn provincie en blauw met een witte R is het ook niet…
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Rijnmond was tamelijk... tja, hoe moet ik het zeggen.... soms kun je er beter niks over zeggen
Qua vlag moet je gewoon doen wat ze zowel bij Rijnmond als West deden, zwaaien met sjaaltjes of vlaggetje van de regionale omroep zelf. Dat die nu nog steeds apart zijn, vind ik best opmerkelijk.

Qua vlag moet je gewoon doen wat ze zowel bij Rijnmond als West deden, zwaaien met sjaaltjes of vlaggetje van de regionale omroep zelf. Dat die nu nog steeds apart zijn, vind ik best opmerkelijk.
- Suus
- Contacteer:
Ik vind het bestaan van twee lokale omroepen in Zuid-Holland niet vreemd. Elke omroep heeft meer ingezetenen in het uitzendgebied dan RTV Utrecht, dat wordt dan een veel grotere omroep dan elke andere regionale omroep, waar bovendien sommige randgebieden amper nog aan bod zullen komen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
In het verleden zijn er veel grotere regionale omroepen geweest, zoals de RONO voor Friesland, Groningen, Drenthe, Overijssel en Gelderland (onderdeel van de NOS) die met een editiestelsel werkte (soort van WDR Lokalzeit). Dat zou voor een Zuid-Hollandse omroep ook best kunnen werken. Scheelt weer in de kosten van directie, management, redactie enz.
- Meltrain
- Donateur
Ik wist niet eens dat dit bestaat.
Ik heb er ook geen reclame voor gezien.
Maar deed AT5 niet mee? Dat is toch ook een regionale omroep?
Volgens https://www.regiosongfestival.nl/index.html heette het nummer van Rijnmond "Treinreis", maar dat was blijkbaar niet zo. Was er wel een ander nummer met die naam, want ik kan het verder niet vinden.
(En waren er serieus twee nummers met de titel "Oceaan"?
)

Maar deed AT5 niet mee? Dat is toch ook een regionale omroep?
Volgens https://www.regiosongfestival.nl/index.html heette het nummer van Rijnmond "Treinreis", maar dat was blijkbaar niet zo. Was er wel een ander nummer met die naam, want ik kan het verder niet vinden.
(En waren er serieus twee nummers met de titel "Oceaan"?

Ik reis ongeveer 3x/week van station Delft naar metrostation Spaklerweg (in Amsterdam) en weer terug.
- Z2N
- Donateur
-
Ik vraag me af of dat nog zo is. AT5 is vooral een lokale zender, onderdeel van SALTO/Publieke Omroep Amsterdam. AT5 is in het verleden overgenomen door Het Parool, NH en de AVRO, maar daar kan ik nu niks meer over vinden.
-
Ja, elke provincie wordt vertegenwoordigd door een omroep, behalve wij Zuid-Hollanders; wij hebben er twee 
Met als minpunt dat we onze vlag niet kunnen gebruiken.
Verder vond ik Brabant, Fryslân en Noord-Holland goed.

Met als minpunt dat we onze vlag niet kunnen gebruiken.
Verder vond ik Brabant, Fryslân en Noord-Holland goed.
- Z2N
- Donateur
Het nieuwe seizoen van het sinterklaasjournaal is vandaag begonnen. De pakjesboot heeft dit jaar alleen een koers op hoofdlijnen. 

-
En dat resulteert in dit: https://speld.nl/2024/11/11/sinterklaas ... -rebellen/
-
Met een roerganger, die al heel wat jaren voor de Sint gewerkt heeft als schoorsteen-afluisteraar-bij-nacht, pas gevonden na een ellenlange zoektocht.

- isadora
Sowieso weer een aantal afleveringen van Johnny Harris.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
-
Simplisties verbond 

- Daantje
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Ik ben De Ring aan het bingewatchen
-
Daar ben ik echt met mijn hubby vanaf aflevering 1 aan verslaafd geweest. Ook in een weekend alles bekeken 

-
De Montenegrijnse voorselectie voor het Songfestival. Ik versta er heel weinig van, maar ik heb veel zin in de Balkanballads