Kosten advertenties op de forum

Hier zijn alle ideeën voor OVNL welkom
Plaats reactie
BadBert

Kosten advertenties op de forum

Bericht door BadBert »

Hallo,

Wegens de advertorial deze week ben in nieuwsgierig geraakt naar de kosten van adverteren op de forum en waarom dit wordt verborgen. Als openlijke stichting lijkt me namelijk dat je wil meer adverteerders trekken. Maar dan waarom de informatie verstoppen?

Op de link https://over.ovinnederland.nl/ staat een folder maar deze kan je niet klikken, en als je bij de adverteerder vraagt vanuit interesse weigert hij te benoemen want "zakelijk details"

Graag zal ik dus horen waarom deze informatie is geheim en verborgen, want dit geeft niet de indruk van een openlijke stichting?
trolly

Re: Kosten advertenties op de forum

Bericht door trolly »

Ik heb een teleurstellende mededeling voor je: een stichting is niet "openlijk" of per definitie openbaar. Een vereniging daarentegen moet wel verantwoording afleggen aan haar leden, wat vaak (maar niet altijd) in het openbaar gebeurt.

Ik kan me voorstellen dat één van de redenen vanhet besloten karakter van zulke zakelijke informatie is, dat niet elke adverteerder dezelfde prijs betaalt. Wellicht wordt soms zelfs het zgn. nultarief gehanteerd. Maar wij zullen het waarschijnlijk nooit weten, want het bestuur van de stichting is aan niemand verantwoording schuldig.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
iamthedutchdude

Bericht door iamthedutchdude »

BadBert schreef: do 05 dec 2024, 20:31 Hallo,

Wegens de advertorial deze week ben in nieuwsgierig geraakt naar de kosten van adverteren op de forum en waarom dit wordt verborgen. Als openlijke stichting lijkt me namelijk dat je wil meer adverteerders trekken. Maar dan waarom de informatie verstoppen?

Op de link https://over.ovinnederland.nl/ staat een folder maar deze kan je niet klikken, en als je bij de adverteerder vraagt vanuit interesse weigert hij te benoemen want "zakelijk details"

Graag zal ik dus horen waarom deze informatie is geheim en verborgen, want dit geeft niet de indruk van een openlijke stichting?
Die informatie lijkt mij (gezien de info op de door jou genoemde pagina) niet geheim, er staat immers naast die folder nog een tweede mogelijkheid op om informatie te verkrijgen (en die mogelijkheid is dus niet een willekeurige adverteerder aanspreken* ;) ). Het zou me overigens ook niet verbazen dat n.a.v. je bericht plots die folder alsnog online komt: gezien de opmaak van de door jou genoemde pagina vermoed ik dat het bestuur van de stichting simpelweg de verwijzing heeft vergeten in te vullen.

* Ook logisch, want het is niet gezegd dat die kosten voor hem hetzelfde zouden zijn dan voor hetgeen een ander adverteert. Die kosten kunnen namelijk voor eenieder verschillend zijn, o.a. vanwege de omvang en technische eisen van de advertenties. Zelfs het verschil tussen een commerciële en een non-profit organisatie bepaalt soms de prijs van advertenties (geen idee of dat in dit geval zo is trouwens).
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

iamthedutchdude schreef: do 05 dec 2024, 20:54Het zou me overigens ook niet verbazen dat n.a.v. je bericht plots die folder alsnog online komt: gezien de opmaak van de door jou genoemde pagina vermoed ik dat het bestuur van de stichting simpelweg de verwijzing heeft vergeten in te vullen.
Niet vergeten, maar we waren bij het maken van de link even kwijt waar de folder nou ook alweer live stond :mrgreen:
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
iamthedutchdude

Bericht door iamthedutchdude »

En toen jullie hem weer gevonden hadden zijn jullie vergeten die link te repareren? Of zijn jullie hem nog altijd kwijt ;)
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daniel »

Nee we vonden 'm en toen bleek dat 'ie geüpdatet moet worden. Die loze link staat er ook nog niet gek lang.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

Dode link opgeruimd *O*
Plaats reactie