Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Alles over het Openbaar Vervoer in Overijssel en Gelderland en oostelijk Flevoland.
gkw1969
Berichten: 2349
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
Locatie: Arnhem

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door gkw1969 »

Lijn 352 is dan ook geen stadslijn maar een streeklijn. En valt dus als HOV lijn wel onder het comfortRRReis product.
Als deze doorrijdt naar de HAN zal dat onder hetzelfde nummer gaan of onder een ander, waarbij 606 is geopperd. En is daarmee alsnog geen stadslijn zoals de lijnen 1-12

Heel simpel te onthouden:
ComfortRRReis en SnelRRREis is uitsluitend voor streeklijnen
RRReis is voor zowel stads- als streeklijnen
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
waldo79
Berichten: 8475
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door waldo79 »

Helder onderscheid :pos:
Gebruikersavatar
The Greyhound
Berichten: 891
Lid geworden op: vr 17 okt 2014, 21:48

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door The Greyhound »

MichOV schreef: do 23 jan 2025, 21:19 De politiek moet niet zo lopen zeuren het is een prachtige kleur zo die bus beter dan dat besmettelijke hele witte!! *bus* _O_
Heel veel smakelozer dan een witte bus met een blauw dak kan het niet. Waar bij de RRReis formule nu ook al alles kriskras door elkaar rijdt komen er nu ook nog twee soorten trolley beschildering bij.
Tinus95
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 11 nov 2020, 18:51

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door Tinus95 »

4 varianten.
RRReis
SnelRRReis
ComfortRRReis
RRReis trolleybus met blauwe dakrand

Waarvan de SnelRRReis gewoon gemengd met de RRReis bussen rijden hier in Apeldoorn.

En dat wit is echt vreselijk.

Was het toch fleuriger met de groene en blauwe Ambassador's.
erjeebee
Berichten: 1907
Lid geworden op: do 07 jan 2010, 15:41
Locatie: Brisbane of daaromtrent

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door erjeebee »

Wat een gedoe over een kleurtje.
Willen we allemaal terug naar heel vroegah toen alles geel was?
waldo79
Berichten: 8475
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door waldo79 »

Waardeert de post :Y
gkw1969
Berichten: 2349
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
Locatie: Arnhem

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door gkw1969 »

erjeebee schreef: zo 26 jan 2025, 04:07 Wat een gedoe over een kleurtje.
Willen we allemaal terug naar heel vroegah toen alles geel was?
Nog verder terug graag:
TET rood
OAD bruin/oranje
Flevodienst groen
NBM groen
Zuid Ooster blauw
GSM creme

Elk bedrijf zijn eigen kleurtje
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Gebruikersavatar
Hainje
Berichten: 13636
Lid geworden op: za 31 aug 2013, 14:40
Locatie: Tilburg

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door Hainje »

Daniel schreef: do 23 jan 2025, 21:31 Eerlijk gezegd vindt ik dat er beter uit zien dan de huidige Breng-uitvoering. Wat een hoop bestemmingsdisplays op die bus trouwens ;)
Zag ik laatst in de bonusfolder staan, 1+1 gratis.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6304
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door fogeltje »

huibf schreef: di 07 jan 2025, 17:43Opdrachtgeverschap lijn 99 gaat over naar de provincie Noord-Brabant. In de huidige concessie zijn de provincies Noord-Brabant en Gelderland samen opdrachtgever voor de lijn Uden - Grave - Nijmegen. Hierbij valt het deel Grave - Nijmegen in de concessie Arnhem-Nijmegen. De provincie Noord-Brabant wil graag dat de hele lijn in hun nieuwe concessie Oost-Brabant komt. Hiermee kunnen zij het netwerk in hun concessie beter door ontwikkelen. Afgesproken is dat de provincie Gelderland nog maximaal 10 jaar een exploitatiebijdrage betaalt aan de provincie Noord-Brabant. Uitgangspunt is dat de bussen op lijn 99 zero emissie zullen zijn. Met de provincie Noord-Brabant is eveneens afgesproken dat tariefkortingen voor bepaalde doelgroepen die de vervoerder voor de concessie in Gelderland afsluit met de gemeente Nijmegen ook geldig zijn in de bussen die in opdracht van de provincie Noord-Brabant rijden.
Wut, na 15 jaar eindelijk een eenheidstarief en geen gezeik meer over reisproducten? :') :') dat had in 2009 al zo mogen zijn toen Hermes verdween en Nijmegen verbrengt werd. Een en al tariefdrama sinds doen. Alleen met Breng Vrij had je geen gezeik.
"Een touringcar is geen bus"
Gebruikersavatar
fogeltje
Oud-beheerder OVNL
Berichten: 6304
Lid geworden op: zo 20 sep 2009, 14:15
Locatie: Fogeltown

Re: Concessie Veluwe-Zuid (2023-2026)

Bericht door fogeltje »

Daniel schreef: do 23 jan 2025, 21:31 Eerlijk gezegd vindt ik dat er beter uit zien dan de huidige Breng-uitvoering. Wat een hoop bestemmingsdisplays op die bus trouwens ;)
De huidige Brenguitvoering is dan ook vanaf begin af aan een drama geweest. :') :') :')
"Een touringcar is geen bus"
flipje
Berichten: 1306
Lid geworden op: di 02 nov 2010, 10:36
Locatie: Zwolle e.o.

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door flipje »

Wanneer is de sluitingsdatum om in te schrijven? Voor het zomerreces zou er een winnaar moeten zijn, dat is over een krappe 3 maand.
gkw1969
Berichten: 2349
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
Locatie: Arnhem

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door gkw1969 »

Sluitingsdatum is 16 april 2025 om 12.00. Gunning 8 juli
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
MichOV
Berichten: 498
Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door MichOV »

Spannend, heel benieuwd wie het gaat worden.
Gebruikersavatar
Kopri
Donateur
Berichten: 106
Lid geworden op: ma 22 jul 2024, 16:23
Locatie: Utrecht

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Kopri »

Al bekend wie er ingeschreven heeft?
Favoriete bussen: VDL SLFA-181 Electric, MB eCitaro G, Setra S418 LE Business, Van Hool newAGG300, MB CapaCity L.
Favoriete treinen: Stadler FLIRT, ICMm, VIRMm 2/3.
Gebruikersavatar
marvinkok
Berichten: 3326
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 20:46
Locatie: Heerde

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door marvinkok »

Jazeker
Wel apart dat ze over Syntus spreken :X
MichOV
Berichten: 498
Lid geworden op: di 21 apr 2020, 10:42

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door MichOV »

Mooi dat Transdev(was wel te verwachten) erbij zit maar Syntus is wel verrassend. :X
Anderzam
Berichten: 371
Lid geworden op: vr 23 dec 2022, 13:45
Locatie: Den Haag

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Anderzam »

Syntus Arnhem Nijmegen, dat zou wat zijn. :mrgreen:

Moge de beste winnen.
As long as I know how to love, I know I'll stay alive.
Sebbo
Berichten: 28
Lid geworden op: za 10 feb 2024, 19:39

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Sebbo »

wordt met Syntus dan Keolis bedoelt of hoe zit dit?
Gebruikersavatar
Lijn 45
Berichten: 5829
Lid geworden op: do 02 mar 2017, 12:06
Contacteer:

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Lijn 45 »

Ja, ze gebruiken sinds 2017 de naam Syntus niet meer voor nieuwe concessies.
Roeland
Berichten: 2443
Lid geworden op: wo 11 jul 2012, 10:53

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Roeland »

Maar twee inschrijvers? ik had er wel 3 of 4 verwacht voor zo'n gRRRote concessie
gkw1969
Berichten: 2349
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
Locatie: Arnhem

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door gkw1969 »

Dat was inderdaad de verwachting. Maar een uitleg hiervoor is dat het een hele grote concessie is en er dus een grote garantstelling moet zijn. En dat is natuurlijk afhankelijk of ze die kunnen krijgen. Daarnaast hebben QBuzz en EBS beide 2 concessies hebben gewonnen die nog niet goed lopen en Arriva Achterhoek Rivierenland moet implementeren en gast voor behoud van Oost Brabant.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Rikkel
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 08 jul 2019, 13:58

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Rikkel »

Zelfde dus als de vorige aanbesteding.
https://wiki.ovinnederland.nl/wiki/Conc ... 2013-2026)
Philip
Berichten: 557
Lid geworden op: do 27 mei 2021, 18:37

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door Philip »

gkw1969 schreef: wo 16 apr 2025, 18:35 Dat was inderdaad de verwachting. Maar een uitleg hiervoor is dat het een hele grote concessie is en er dus een grote garantstelling moet zijn. En dat is natuurlijk afhankelijk of ze die kunnen krijgen. Daarnaast hebben QBuzz en EBS beide 2 concessies hebben gewonnen die nog niet goed lopen en Arriva Achterhoek Rivierenland moet implementeren en gast voor behoud van Oost Brabant.
IJssel-Vecht loopt inmiddels meer dan prima in mijn ervaring.
DPDelft
OVNL-beheerder
Berichten: 864
Lid geworden op: zo 24 jan 2010, 14:09

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door DPDelft »

Roeland schreef: wo 16 apr 2025, 17:08 Maar twee inschrijvers? ik had er wel 3 of 4 verwacht voor zo'n gRRRote concessie
Heeft denk ik ook te maken met de eisen in combinatie met de beschikbare implementatietijd.
gkw1969
Berichten: 2349
Lid geworden op: di 05 mei 2009, 20:40
Locatie: Arnhem

Re: Concessie Arnhem-Nijmegen-Foodvalley (2026-2036)

Bericht door gkw1969 »

Philip schreef: wo 16 apr 2025, 19:17
gkw1969 schreef: wo 16 apr 2025, 18:35 Dat was inderdaad de verwachting. Maar een uitleg hiervoor is dat het een hele grote concessie is en er dus een grote garantstelling moet zijn. En dat is natuurlijk afhankelijk of ze die kunnen krijgen. Daarnaast hebben QBuzz en EBS beide 2 concessies hebben gewonnen die nog niet goed lopen en Arriva Achterhoek Rivierenland moet implementeren en gast voor behoud van Oost Brabant.
IJssel-Vecht loopt inmiddels meer dan prima in mijn ervaring.
Maar heeft EBS wel 3,5 miljoen extra gekost en ze voldoen nog steeds niet aan de concessie eisen qua materiaal. Rijden ze al wel de beloofde dienstregeling? Of is deze ook nog steeds uitgekleed vanwege personeelsgebrek?
En dan kan ik wel bedenken dat de aandeelhouder zegt: zorg maar eerst dat je je bestaande concessies op orde hebt.
Speed doesn't kill you, suddenly becoming stationary is what gets you
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 gasten