Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Vanaf Zwolle met de sprinter naar Amersfoort Centraal.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Moet iamthedutchdude niet eerst beslissen wie er wint?
Eigenlijk zouden we daarna ook nog een pauzedag voor positionering moeten doen, maar die vind ik niet erg om over te slaan vanwege eerder besproken redenen.
Laatst gewijzigd door Dionysusnu op za 29 mar 2025, 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Dionysusnu schreef: ↑za 29 mar 2025, 19:43
Moet iamthedutchdude niet eerst beslissen wie er wint?
Zo had ik de regels niet gelezen ("Mochten er onduidelijkheden zijn [...] over wie als eerste de crimineel gevangen heeft, [...] dan mag de crimineel bepalen hoe of wat er gebeurt.") en ik kan het me ook niet herinneren uit de 1.0-versie, maar bij deze: gefeliciteerd Etienne, voor het winnen van episode 3!
Ik baseerde me op de verwoording van de 30-dagenregel: "Mochten er meerdere jagers dezelfde reistijd hebben beslist de crimineel.". Ik dacht dat die ook zou gelden voor het vangen op de halte zelf, maar deze interpretatie vind ik ook prima. Ik zou het dan wel gelijktrekken, dat het bij 30 dagen ook de speler is die als eerste de zet deed om op die reistijd uit te komen.
Ik reis in ieder geval met de trein naar Kampen Zuid.
Dionysusnu schreef: ↑za 29 mar 2025, 21:37
Ik baseerde me op de verwoording van de 30-dagenregel: "Mochten er meerdere jagers dezelfde reistijd hebben beslist de crimineel.". Ik dacht dat die ook zou gelden voor het vangen op de halte zelf, maar deze interpretatie vind ik ook prima. Ik zou het dan wel gelijktrekken, dat het bij 30 dagen ook de speler is die als eerste de zet deed om op die reistijd uit te komen.
Ik reis in ieder geval met de trein naar Kampen Zuid.
Dionysusnu schreef: ↑zo 30 mar 2025, 15:06
We zitten nu op dag 1, dan is dag 3 toch wél de eerste dag dat Alessandro mag vangen? Zo staat het voorbeeld in de regels.