Buurtsupergeneuzel en dergelijke
-
Re: Buurtsupergeneuzel en dergelijke
Weet iemand wat er met de Coop Vandaag bij Station Vaartse Rijn gaat gebeuren?
-
Niet alle overnames zijn een even groot succes. Zo gaat Vomar een half jaar na de overname van de Coop-vestiging in Westzaan de deuren sluiten.
Beul van de blindegeleidelijn
-
Update: genoemde Vomar wordt Poolse supermarkt:
https://www.deorkaan.nl/poolse-supermar ... innenkort/
Update 2: toch geen Poolse supermarkt:
https://www.deorkaan.nl/toch-geen-pools ... ich-terug/
https://www.deorkaan.nl/poolse-supermar ... innenkort/
Update 2: toch geen Poolse supermarkt:
https://www.deorkaan.nl/toch-geen-pools ... ich-terug/
Laatst gewijzigd door Dennenboom op wo 11 jun 2025, 11:40, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
De Coop vandaag in het centrum van Breda gaat sluiten per 14 juni omdat deze voor de Plus te onrendabel is voor overname. Daardoor geld op alle artikelen behalve drank 50% korting.
-
Zaterdagmiddag/avond heb ik, sinds járen, de handscanner bij AH gebruikt. Ik heb dat voor het laatst gedaan toen je die dingen nog bij de kassaterminal zelf in de houder kon zetten, dus zonder tussenkomst van het scannen van je bonuskaart. Ik vond de bliep geluiden die de scanner maakte vrij luid. Ik kreeg de behoefte om het volume bij te stellen..maar dat kan niet (volgens mij).
Ik was ook al halverwege toen ik naar de boodschappen in mijn karretje keek en bedacht: oh ja, nu met de scanner kan ik die natuurlijk direct in de tas doen.
Enfin, de reden dat ik de scanner gebruikte was doordat men de enige kassa(band) afsluit met het krantenrek, denk zo rond de klok van 19.00 uur.
Dit had ik nu een paar keer ondervonden, waardoor ik met een redelijke boodschappenkar vol zat 'te stoeien' om alles gescand te krijgen.
Ik besloot dus om de volgende keer de scanner maar eens te proberen. Geen succes. Want nu had ik een 100 % controle (misschien doordat ik de cashterminal had uitgekozen ?) en warempel.. ik zou de salade vergeten te scannen zijn
Kon ik dus zowat weer 'alles' inpakken vanuit mijn karretje..
Volgende keer maar weer eens eerst naar de Jumbo.
Ik was ook al halverwege toen ik naar de boodschappen in mijn karretje keek en bedacht: oh ja, nu met de scanner kan ik die natuurlijk direct in de tas doen.

Enfin, de reden dat ik de scanner gebruikte was doordat men de enige kassa(band) afsluit met het krantenrek, denk zo rond de klok van 19.00 uur.
Dit had ik nu een paar keer ondervonden, waardoor ik met een redelijke boodschappenkar vol zat 'te stoeien' om alles gescand te krijgen.
Ik besloot dus om de volgende keer de scanner maar eens te proberen. Geen succes. Want nu had ik een 100 % controle (misschien doordat ik de cashterminal had uitgekozen ?) en warempel.. ik zou de salade vergeten te scannen zijn

Kon ik dus zowat weer 'alles' inpakken vanuit mijn karretje..

Volgende keer maar weer eens eerst naar de Jumbo.
- Hainje
Gewoon bij het personeel vragen of je bij de gewone kassa af kan rekenen. Dat mochten we niet weigeren, al moesten we je wel verleiden naar de zelfscan. Gewoon voet bij stuk houden en verlangen dat je alles op de band kunt leggen. Desnoods komt de manager zelf de boel scannen. Winkels krijgen vanuit Zaandam een targetpercentage aan zelfscantransacties opgelegd en die ligt doorgaans vrij hoog.
En eerste keer met handscanner (op nieuwe bonuskaart) werken is geloof ik standaard controle.
En eerste keer met handscanner (op nieuwe bonuskaart) werken is geloof ik standaard controle.
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.
"If you say you love freedom, but you don't believe in freedom for everybody, then the thing you love isn't freedom - it's privilege." ~ Tim Walz.