Wat drinken we vandaag?

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Plaats reactie
MdJ

Re: Wat drinken we vandaag?

Bericht door MdJ »

Tinto de Verano :)
Bij twijfel: gebruik beton.
diederickx

Bericht door diederickx »

^^ lekker.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Zo mensen, ik moet even ranten. Ik ben per 1 januari bijna volledig van de frisdranken afgestapt. Ik dronk altijd al light/zero versies, na twee maanden helemaal zonder drink ik nu slechts heel af en toe een light frisdrank, en dan eigenlijk nooit meer cola want dat is na een paar maanden zonder echt niet meer lekker.

Anyway, mijn alternatief is nu sinas, en dan de light/zero variant. Wel een beetje suiker want dat mag best na een lange wandeling, maar niet teveel. Maar wat is er in vredesnaam met Fanta Zero gebeurd? Het smaakt tegenwoordig naar mandarijntjes, terwijl de sinas zero van de huismerken van de Jumbo, AH en Plus nog wel gewoon met sinaasappelsmaak zijn. En hoewel mandarijntjes best lekker zijn, wil ik als ik een sinas drink de smaak van sinaasappels, en niet van mandarijntjes. Is dit nu die 'verbeterde' Fanta Zero waar de blikjes het over hebben -0-
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
erjeebee

Bericht door erjeebee »

Kennelijk.
Ik drink allang geen frisdranken meer en het bevalt prima.
Mijn favorieten nu:
Afbeelding
en
willekeurig welke goede single malt whiskey.
Op dit moment is dat deze
Afbeelding

Eerst wel even mijn dienst uitrijden natuurlijk :)
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Ik ben tijdens mijn revalidatie gestopt met frisdrank drinken. Cola mocht daar sowieso niet want slecht voor je botten, slecht voor je astma en slecht voor je slaap blabla. Dat drink ik alleen bij patat of pizza. Ik dronk ook veel ijsthee en aanmaak limonade maar dat drink ik nu sporadisch in het weekend en verder gewoon water, thee en een bakkie koffie op een dag
ITF

Bericht door ITF »

Water.
Dit onderschrift is komen te vervallen wegens een noodzakelijke aanpassing in de dienstregeling, gelieve gebruik te maken van het eerst volgende onderschrift.
Ivan

Bericht door Ivan »

Enorm veel zelfs
AppleMoose

Bericht door AppleMoose »

Oasis Tropical. Mijn favoriete vakantiedrankje in Frankrijk/België/Luxemburg is de laatste tijd steeds beter in Nederland verkrijgbaar *O*
En blandning av sött och salt.
Plaats reactie