Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
TomSteyl

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door TomSteyl »

Ik heb een buurvrouw die een abonnement op Temu en AliExpress heeft. Minstens 3x per week gaat bij mij de bel omdat ze niet thuis is en de post vraagt dan of ik dat wil aannemen. Inmiddels doe ik dat niet meer en heb laatst toch de buurvrouw gevraagd om haar spullen naar het pakketpunt te laten sturen als ze toch bijna nooit thuis is. Zelf stuur ik echt alles daarheen, sowieso beter voor het milieu.
Veel gebruik gemaakt van het OV tussen 2006 en 2012, daarna meer bekeken vanaf de zijlijn.
Daniel
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Daniel »

en-es schreef: ma 07 jul 2025, 17:50 Ik kreeg een mail van Vitens dat ze tevergeefs aangebeld hebben bij mij. Ze willen de watermeter vervangen.
Dan moeten ze nog wel het gebouw in lijkt me, dus zal ergens iemand thuis moeten zijn.
In m'n vorige appartement had ik ooit m'n vader gevraagd voor de Vitens monteur open te doen, kwam die monteur bij de centrale meterkast zag hij dat ding vol oude watermeters. Toen is 'ie nog gauw de voorraad uit z'n busje gaan halen en heeft er tig vervangen. Hoop buren daarmee een afspraak bespaard.

Maargoed, met Vitens heb ik nu niet meer te maken (rechtstreeks dan, water zit in de servicekosten). Ook verwarrend als je een verhuizing door wilt geven en de site zegt dat je nieuwe adres niet bestaat. En dan moet je dus opzeggen in plaats van verhuizen, wat alleen op de verhuisdag zelf kan.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...

Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Plaats reactie