Korte vragen

Hier kun je terecht met al je vragen over het openbaar vervoer, ook als je (nog) geen account op OVNL hebt. Bedenk je wel dat wij een forum met hobbyisten zijn en we geen banden hebben met OV bedrijven.
Plaats reactie
Heel_Holland_Spot

Re: Korte vragen

Bericht door Heel_Holland_Spot »

Ik ben op 6 februari 2020 met de Eurostar naar Londen geweest (met een overstap in Brussel). Dat kon toen via een kennis die voor deze testrit kaarten kon krijgen via ProRail. Ik ben bezig met het invullen van mijn kaart op Treinposities.nl om zoveel mogelijk spoorlijnen in Nederland gehad te hebben. Ik wil graag deze rit toevoegen aan mijn kaart, maar ik weet niet hoe ik dit moet doen, omdat ik het treinnummer niet weet. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen of weet iemand een andere manier hoe ik dit kan doen?
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Matt

Bericht door Matt »

Je kan internationale treinritten weer toevoegen op Treinposities via de internationale routeplanner: https://treinposities.nl/reisplanner-in ... naal/?dat=

Je kan hem ook handmatig invoeren en alle gegevens zelf invullen: https://treinposities.nl/mijnritten/?action=new&dat= Je moet dan wel de kaart uploaden die je kan maken op https://brouter.de/brouter-web

De internationale reisplanner werkt volgens mij alleen voor de huidige dienstregeling, dus als het een reis uit 2020 is, dan zal je hem waarschijnlijk handmatig moeten toevoegen.
Wubbo
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Wubbo »

Hoe laat ging je? Er vertrokken op die dag 3 Eurostars uit Amsterdam naar Brussel, volgens het Treinarchief van rijdendetreinen.nl.
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Heel_Holland_Spot

Bericht door Heel_Holland_Spot »

Heel erg bedankt! Ik had trein 9119, heb ik zojuist gevonden. Ik kende dat archief helemaal niet: weer wat geleerd.
Momenteel vinden er werkzaamheden plaats tussen Onderschrift Centraal en Onderschrift Zuid. U kunt ook omlezen.
Gast

Bericht door Gast »

Zitten hier EBS ijsselvecht chauffeurs? Zoja klopt het dat de dagkaart nu €8 ipv 13,50 is als je hem koopt in de bus? Volgens ervaar het ov namelijk wel maar Volgens de RRReis klantenservice niet.. :N
en-es

Bericht door en-es »

Ik dacht dat aanbiedingen bij ervaar het ov alleen online verkrijgbaar zijn.
Herjanuitoverijssel

Bericht door Herjanuitoverijssel »

Gast schreef: ma 07 jul 2025, 22:57 Zitten hier EBS ijsselvecht chauffeurs? Zoja klopt het dat de dagkaart nu €8 ipv 13,50 is als je hem koopt in de bus? Volgens ervaar het ov namelijk wel maar Volgens de RRReis klantenservice niet.. :N
Heb t even via via nagevraagd, chauffeurs verkopen m idd voor 8 euro!
Dit onderschrift heeft 5 minuten vertraging.
cassie127

Bericht door cassie127 »

Matt schreef: ma 07 jul 2025, 20:28 Als je iets bij de Spoordeelwinkel koopt, dan is de prijs op je ticket niet de daadwerkelijke prijs van het treinticket. Dit heeft volgens mij iets met de belasting te maken, maar hoe het precies zit weet ik niet. Ik begrijp niet waarom NS die prijs er niet gewoon af kan halen, want het zorgt alleen voor verwarring.
Volgens mij moet er altijd een prins opstaan ivm mogelijk geld terug bij vertraging.
Archief dienstregelingen http://bit.ly/2CpMxuO
Dagelijkse reiziger Keolis Blauwnet, RRReis & NS.
2022: 96054 km, 2021: 55110,6 km, 2020: 40850,6 km, 2019: 54919,6 km, 2018: 33296,4 km, 2017: 26681,3 km
Plaats reactie