Mag ik even kwijt #2

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Ga gewoon in het onderwijs werken :mrgreen:
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
tsov
Berichten: 4084
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:07
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door tsov »

Soms denk je dat die IJveren in Amsterdam best groot zijn.
Tot er ineens een cruiseschip lang komt zetten :lol:
Afbeelding
Mijn foto's
This user loves deadlines. He loves the whooshing sound they make as they go by.
Thijs
Berichten: 471
Lid geworden op: za 15 mar 2008, 14:27
Locatie: Nijmegen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Thijs »

deadlock schreef:Whahahaha. Check http://www.hetweer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor het weer aankomend weekend en maandag *O*

Dat wordt echt de mooiste bevrijdingsdag in tijden 8-)
Hoezo? Vorig jaar, en helemaal de 2 jaar ervoor, toen was het pas warm ;)
waldo79
Berichten: 7603
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 14:00
Locatie: 's-Hertogenbosch

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door waldo79 »

Caspar schreef:Jammer genoeg is bevrijdingsdag geen officiele feestdag meer en zal ik dus gewoon van 9 tot 6 moeten werken :evil:
Het is ook nooit een offici
M57
Berichten: 1157
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:25

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door M57 »

jawel.

http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/Wel ... faultintro" onclick="window.open(this.href);return false;
Jurjen
Berichten: 1302
Lid geworden op: di 08 apr 2008, 21:38

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Jurjen »

M57 schreef:jawel.

http://www.postbus51.nl/index.cfm/t/Wel ... faultintro" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is slechts eens in de 5 jaar (2010, 2015, 2020 etc.) een nationaal erkende feestdag, waarop iedereen in principe vrij is.
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Bevrijdingsdag moet ik werken maar ik ga denk ik 's avonds nog wel ergens naar een bevrijdingsfestival, echt gaaf met dat mooie weer :) Paar jaar terug was het ook mooi weer, was toen ik 14 was volgens mij dus nu acht jaar geleden. Het weer zal woensdag wel weer omslaan want dan ben ik jarig en dat is altijd zo :P
Linkerspoor
Berichten: 349
Lid geworden op: ma 10 mar 2008, 19:46

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Linkerspoor »

In 2010 ben je weer vrij Caspar... :p
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Ik ga nu net over 2 weken bij ProRail beginnen, dus dan zal vrij zijn op feestdagen in ieder geval geen zekerheid zijn. Meeste dingen als kerst, pasen etc geef ik toch niets om. Maar bevrijdingsdag is nu juist wel een dag dat er leuke dingen te doen zijn.
Mark
Berichten: 1968
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:43
Locatie: Vlaardingen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Mark »

Hmm, bevrijdingsdag valt dit jaar op een maandag, en laat maandag nou net mijn wekelijkse vrije dag zijn 8-)
Berlin, meine Stadt, meine Liebe.
BR628
Berichten: 1623
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:28

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door BR628 »

Vrijdag en Maandag vanuit het werk vrij. Altijd mooi, een bedrijf dat elk jaar 2 dagen collectief vrij geeft :--)

Om dat te vieren:

Afbeelding
mb90
Berichten: 2794
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:16
Locatie: Rotterdam-Zuid

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door mb90 »

Wat was het vandaag weer een rare dag. Het begon allemaal erg fraai. Ik werd wakker gemaakt door de zon die op mijn gezicht brandde en dat deed mij besluiten om een lekkere fietstocht van 60 km door Belgie te gaan maken. Een rondje Soerendonk - Peer - Neerpelt - Valkenswaard - Soerendonk. Volgens de Buienradar bleef het de eerste uren droog en volgens het weer op de radio zouden de eerste buien pas aan het eind van de middag ontstaan. Dat leek mij laat genoeg. Maar, het verliep anders. Onderweg naar Peer kreeg ik al wat regen en daardoor ging ik maar even opdrogen in dit bushokje in Peer:
Afbeelding

Via Peer ging het via Kleine-Broggel terug richting Nederland. Onderweg werd de lucht links langzaam donkerder. In Kleine-Broggel kwam de lucht dichterbij, maar eerst kwam deze bus langs:
Afbeelding

De donkere lucht:
Afbeelding

Zoals te zien is schijnt de zon nog, maar dat zou snel veranderen. Na Kleine-Broggel barstte de bui los. Eerst met regen, maar daarna zelfs met aardige hagelstenen. Hierdoor ging ik maar een nieuwe sport beoefenen: Hagelstenen koppen. :P Hierna leek ik net een paling die net uit het IJsselmeer gevangen was. Daarom ben ik maar even onder een grote denneboom gaan schuilen. De buien waren dus toch eerder dan gepland gekomen. Via Neerpelt ben ik dan maar gelijk terug naar Soerendonk gegaan. In Neerpelt hing er nog een onweersbui naast me, maar die bereikte me gelukkig niet. Vrijwel droog ben ik terug gekomen.
Maar, op de camping ging het weer fout. Flinke hagelstenen knalden op het dak van de voortent. Dit waren de veroorzakers:
Afbeelding

Maar, de bui duurde niet lang en daarna waren er hele mooie bloemkolen (niet te ver doordenken :P) te zien:
Afbeelding

Foto's vanuit Neerpelt en van mijn toer van dinsdag via Eindhoven en Midden-Limburg volgen morgen of heel misschien vanavond (ligt aan de snelheid van de verbinding hier).
__________________________________________________________________________________

Overigens hoorde ik tijdens het typen van dit bericht de domste opmerking ooit van mijn broertje. Bij een reclame over bijvoorbeeld bier zie je altijd 'Geniet en drink met mate' onderaan staan. Mijn broertje begreep dit verkeerd en vroeg heel droog: "Zijn alle drankjes van het merk Mat
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Geert »

Fraaie platen met die wolken 8-)
Hier hagelde het vanmiddag ook even stevig, uitgerekend in de vijf minuten dat ik vandaag even buiten was. :?
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Lag post van de NS in de bus laatst:

Mijn vader is niet bekend met de 'Geld terug bij vertraging' regeling, en had laatst eens een uur vertraging.
Hij had een gewoon briefje geschreven naar de klantenservice met datum en tijd van de rit, zonder verder nog het treinkaartje van die rit bij te voegen.
Nu kwam er dus 2 weken later een excuusbriefje terug, met een bijgevoegd dagkaartje tegen vol tarief :D
Woepje
Berichten: 280
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 22:36
Locatie: Groningen

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Woepje »

Zo. Zaterdagochtend nog werken bij de AH en zondag mien tas inpakken. Maandag op pad. Eindbestemming = Parijs.
Justin
Berichten: 4181
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 23:14

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Justin »

Gezellig woep! ;)

Yay! Mijn eerste 10 is weer binnen voor dit jaar :)!
Proud Titans Supporter
Ach, zak er toch allemaal in
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daan »

Allemaal dekking zoeken, heb straks weer rijles :P
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Bastiaan »

Woei, ik heb net weer een vragenlijst van Servex ingevuld en zal binnen enkele dagen een 'kleine attentie' ontvangen. Oeh, wat spannend! :P

Aangezien het een vragenlijst is over gezonde/biologische producten, gok ik dat er binnenkort een mueslireep bij mij in de brievenbus valt :mrgreen:
webguy
OVNL-bestuurslid
Berichten: 8674
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:58
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door webguy »

Ha ha, dit is onderhand de 3e die ik heb ingevuld :) Je krijgt een brief met een bon voor een gratis broodje en koffie of melk ofzo (1e keer broodje+melk, 2e keer broodje+koffie)
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Bastiaan »

Die met dat broodje & koffie heb ik al gekregen. Aan het eind van de vragenlijst werd ook al gezegd dat ik die bonnen zou krijgen. Nu hebben ze het echter over een 'kleine attentie', dus dat zou best wel iets anders dan een tegoedbon kunnen zijn.
deadlock
Berichten: 9305
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:29
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door deadlock »

Thijs schreef:
deadlock schreef:Whahahaha. Check http://www.hetweer.nl" onclick="window.open(this.href);return false; voor het weer aankomend weekend en maandag *O*

Dat wordt echt de mooiste bevrijdingsdag in tijden 8-)
Hoezo? Vorig jaar, en helemaal de 2 jaar ervoor, toen was het pas warm ;)
Vorig jaar was het echt heel koud in Utrecht, maar wel mooi weer. Vanaf een uur voor de zon onderging zaten we te rillen ongeveer. Dit jaar wordt het beter :)
En het jaar d
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Caspar »

Bastiaan schreef:Woei, ik heb net weer een vragenlijst van Servex ingevuld en zal binnen enkele dagen een 'kleine attentie' ontvangen. Oeh, wat spannend! :P

Aangezien het een vragenlijst is over gezonde/biologische producten, gok ik dat er binnenkort een mueslireep bij mij in de brievenbus valt :mrgreen:
Heb hem ook gedaan, aangezien het over Shakies ging zal het wel een shakies bon zijn vermoed ik.
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

Caspar schreef:Lag post van de NS in de bus laatst:

Mijn vader is niet bekend met de 'Geld terug bij vertraging' regeling, en had laatst eens een uur vertraging.
Hij had een gewoon briefje geschreven naar de klantenservice met datum en tijd van de rit, zonder verder nog het treinkaartje van die rit bij te voegen.
Nu kwam er dus 2 weken later een excuusbriefje terug, met een bijgevoegd dagkaartje tegen vol tarief :D
Heeeej :idea: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Daantje
OVNL-bestuurslid
Berichten: 6458
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 18:05
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Daantje »

Dat dit alweer mijn 400e post is hier 8-)
Fles
Berichten: 16426
Lid geworden op: wo 12 mar 2008, 21:19

Re: Mag ik even kwijt #2

Bericht door Fles »

Daantje schreef:Dat dit alweer mijn 400e post is hier 8-)
Ik kom er niet meer aan te pas hier :lol:
Gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten