Bjorn's kleine foto- en filmreportages

Dit is het forumdeel voor jouw mooie foto's. Plaats dus al je reisverslagen hier. Ook overige foto's zijn welkom, mits ze voorzien zijn van een omschrijving waarom je die foto graag wil laten zien.
bjorn keith
Contacteer:

Re: Bjorn's kleine foto- en filmreportages

Bericht door bjorn keith »

De grote storing in de Willemstunnel zorgde voor veel chaos op het spoor. Het zorgde ook voor treinen op plekken waar je ze normaal zelden tegenkomt. Een goed voorbeeld daarvan is de Eurostar Red (voormalig Thalys) op station Utrecht Centraal :trein:

P.S. Waarom krijgen YouTube thumbnails toch zo'n gek formaat op dit forum? En ook nog slechte kwaliteit?
Kijk ook eens op mijn YouTube kanaal: https://youtube.com/ovdoornederland
Matt

Bericht door Matt »

Gaaf! Toen een paar maanden geleden de Eurostar ook op Utrecht Centraal stopte waren er bijna geen instappers. Blijkbaar was dit keer de communicatie naar de reizigers een stuk beter, want nu zie ik toch veel mensen die hier instappen. :)
Etienne
Donateur
Contacteer:

Bericht door Etienne »

Op Rotterdam Centraal werd reizigers dan ook te kennen gegeven dat men naar Utrecht moest reizen. ;)
Elke dag van Gouda naar Spijkenisse v.v.
In het weekend vaak ergens in Nederland aan het wandelen.
waldo79

Bericht door waldo79 »

Matt schreef: ma 14 jul 2025, 21:33 Gaaf! Toen een paar maanden geleden de Eurostar ook op Utrecht Centraal stopte waren er bijna geen instappers. Blijkbaar was dit keer de communicatie naar de reizigers een stuk beter, want nu zie ik toch veel mensen die hier instappen. :)
Er werd ook in Den Bosch gestopt. Utrecht vind ik dan wel minder bijzonder, omdat dat het drukste station van Nederland is.
Plaats reactie