Ik was gisteren een dag in Breda op het station en het centrum. Het viel me op dat de bussen redelijk tot aardig gevuld zaten. En ook dat er bij de haltes Station, Vlazak en Centrum veel mensen stonden. Ik kreeg het idee dat mensen hun weg vinden in de nieuwe dienstregeling.
Dit is uiteraard maar een korte indruk en een momentopname. Niettemin denk ik dat er goed is gestart.
.
Concessie West-Brabant (2025-2035)
-
-
Re: Concessie West-Brabant (2025-2035)
De mensen in de Haagse Beemden hebben de wijzigingen niet allemaal meegekregen en wilden oud en vertrouwd met de 2 naar Kesteren en Overkroeten vanaf halte Centrum.
Als je voornamelijk met de bus naar Breda gaat veranderd er naast nieuw nummers, tijden en evt. eindbestemmingen niet zo veel. Voor echt nieuwe dingen zoals de 380 en 177 moeten we kijken hoe dat loopt. Een vriend van me was al laaiend enthousiast over het idee van de 380 van Geertruidenberg naar de Hogeschoollaan, en een passagier was ook blij met de snelle route naar het ziekenhuis. We gaan het zien.
Als je voornamelijk met de bus naar Breda gaat veranderd er naast nieuw nummers, tijden en evt. eindbestemmingen niet zo veel. Voor echt nieuwe dingen zoals de 380 en 177 moeten we kijken hoe dat loopt. Een vriend van me was al laaiend enthousiast over het idee van de 380 van Geertruidenberg naar de Hogeschoollaan, en een passagier was ook blij met de snelle route naar het ziekenhuis. We gaan het zien.
Hier had uw onderschrift kunnen staan.
-
Is er binnenkort nog een grootschalig evenement in Breda tijdens de zomervakantie? Want even voor de duidelijkheid: alle vier de gelede Solaris bussen zijn op tijd op kenteken gezet en zijn op tijd geleverd, alleen worden ze niet ingezet tijdens de zomervakantie. En anders moeten we waarschijnlijk wachten tot bijvoorbeeld de introductiedagen bij Avans en BUas.
-
- Contacteer:
De komende tijd zijn er geen grote evenementen in Breda voor zover ik weet.