OVer Missers in de Reisinformatie

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Re: OVer Missers in de Reisinformatie

Bericht door webguy »

Werkzaamheden, alleen als je het niet wilt...
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

en-es schreef:Volgens mij zijn er overal werkzaamheden rond Luik komend weekend.
Niet overal. Ja, Guillemins - Liers is al dicht voor de tunnelrenovatie, maar Guillemins - Maastricht moet blijkbaar nog even snel voordat de IC Oostende - Welkenraedt 4 weken omgeleid gaat worden via Visé vanaf volgende week maandag.

In augustus gaat de HSL2 nog twee weken dicht, en ook de twee lijnen de Ardennen in hebben in augustus nog beperkingen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

Hoeveel jaar gaan ze in de zomer nog in de Luikse tunnels werken, trouwens? Ik kan me geen zomer meer herinneren waarin er daar níét gewerkt werd.
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Dit zou de zevende en laatste zomer moeten zijn. Station Saint-Lambert leek ook al een stuk verder toen ik daar in juni doorheen kwam.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
webguy
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door webguy »

T is echter België
gpvos

Bericht door gpvos »

Suus schreef: zo 20 jul 2025, 07:46De trein tussen Maastricht en Luik staat voor aankomend weekend niet in de reisplanner -0-
Dat was anderhalve week geleden ook al zo (zelfs op de dag zelf), en er is eerder over geklaagd in dit forum.
Verder ben ik van mening dat lijn 4 niet op Albert Cuypstraat moet stoppen en lijn 3 wel op Amsteldijk.
gpvos

Bericht door gpvos »

Sorry_geen_dienst schreef: za 19 jul 2025, 16:11Op station Tilburg zag ik een bus van De Lijn vertrekken maar die hele lijn staat nergens in de digitale reisinformatie verwerkt en dus ook niet op de vertrektijden op het busstation, een spooklijn dus alsof men niet wilt dat die lijn succesvol wordt :s Betreft na online opzoeken lijn 45 te zijn.
Dat soort dingen verbaast me niks. Jaren geleden vroeg ik bij het busloket op station Maastricht waar de bus naar Hasselt vertrok; ze lachten me bijkans uit dat ik dacht dat ze daar informatie over Belgische bussen hadden.
Verder ben ik van mening dat lijn 4 niet op Albert Cuypstraat moet stoppen en lijn 3 wel op Amsteldijk.
Sorry_geen_dienst

Bericht door Sorry_geen_dienst »

In Maastricht gebeurt echter hetzelfde als in Tilburg alleen dan met de TEC en De Lijn :roll: Daar noemt De Lijn de halte "Maastricht Station perron D" en de TEC "MAASTRICHT Station (Perron D)" waardoor die halte er ook nog eens extra dubbel op staat op Google maps etc.
Plaats reactie