Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Alles over het Openbaar Vervoer in geheel Nederland.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Suus
Berichten: 50890
Lid geworden op: ma 17 mar 2008, 17:42
Locatie: Delfshaven
Contacteer:

Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Suus »

Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Een 17-jarige jongen uit Bussum is neergestoken toen hij een man wilde waarschuwen bij een spoorwegovergang. Dat meldde de politie dinsdag.

De jongen was maandag met een aantal vrienden op weg naar huis, toen hij een man zag die een dichte spoorboom optilde.

Hij riep naar de man dat die voorzichtig moest zijn. De man liep vervolgens op de jongen af, gaf hem een aantal klappen en stak hem met een mes in zijn zij.

Bron: Nu.nl
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Caspar
Berichten: 6591
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 10:37

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Caspar »

Nou dat is toch wel het laatste wat je zou verwachten als je iemand op zo iets aanspreekt :?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door find_your_spot »

Caspar schreef:Nou dat is toch wel het laatste wat je zou verwachten als je iemand op zo iets aanspreekt :?
Welkom in Nederland!

Ik zou zo'n iemand vertellen dat er geld op het spoor ligt, kan dat mes in ieder geval niet in jouw vlees belanden...
For Your Railroad Adventures
Daan
Berichten: 2963
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:50

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Daan »

In ieder geval goed om te horen dat er ook jongeren zijn die wel degelijk het gevaar kennen. Maar dat ie dat hiermee moet bekopen gaat natuurlijk veel te ver... :(
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door find_your_spot »

Daan schreef:In ieder geval goed om te horen dat er ook jongeren zijn die wel degelijk het gevaar kennen.
Ik heb op station Etten-Leur vlakbij mijn huis ook wel is een groep marokanen erop aangesproken dat ze geen spelletjes moeten spelen door elke keer 10 sec voor de trein de voetgangersoverweg nog over te steken.
Waarop ik vervolgens een glazen flesje naar me hoofd gegooid kreeg...
Twee dagen later bleek er een marokaantje overreden te zijn door de trein... allemaal huilie doen
For Your Railroad Adventures
Oud forumgebruiker

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Oud forumgebruiker »

find_your_spot schreef:een groep marokanen. Twee dagen later bleek er een marokaantje overreden te zijn door de trein... allemaal huilie doen
Niet dat het er toe doet: maar de meeste van de genoemde bevolkingsgroep zijn in elk geval wel beter in spellen dan deze Hollandse kaaskop :wink:
Bastiaan
Berichten: 620
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 12:58
Locatie: Zwolle

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Bastiaan »

Gelukkig geef je het zelf al aan, maar bij deze reactie denk ik echt: moet dit nou? :?
find_your_spot
Berichten: 3050
Lid geworden op: wo 18 mar 2009, 09:13

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door find_your_spot »

Bastiaan schreef:Gelukkig geef je het zelf al aan, maar bij deze reactie denk ik echt: moet dit nou? :?
Als het een kaaskop was geweest waren er geen gemeentehuizen beschoten en burgemeesters bedreigt... gok ik zomaar... :Y
For Your Railroad Adventures
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Geert »

On-topic graag.
Oud forumgebruiker

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Oud forumgebruiker »

Het enige wat ik er nog over wil zeggen: laten we andere mensen en bevolkingsgroepen op dit forum gewoon in hun waarde laten door het niet te hebben over 'marokkaantjes' of 'allochtoontjes' die dan zogenaamd de schuld zijn van alle agressie en geweld (terwijl er bij veel mensen zelf ook nog het één en ander schort aan hetgeen ze de ander verwijten). Daarvan denk ik dus: moet dat nou? :roll:
Gebruikersavatar
Geert
OVNL-bestuurslid
Berichten: 12543
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:43
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Jongen neergestoken na waarschuwing bij spoorweg

Bericht door Geert »

On-topic.
Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 26 gasten