Dacht dat ik er al vrij dicht op zat, maar blijkt bij mij hemelsbreed zelfs nog 120 meter te zijn. Jij wintArdan schreef:Ik woon nu 110 meter van het spoor :) Ik weet dat er mensen hier dichterbij wonen maar ik kom behoorlijk in de buurt :)

Dacht dat ik er al vrij dicht op zat, maar blijkt bij mij hemelsbreed zelfs nog 120 meter te zijn. Jij wintArdan schreef:Ik woon nu 110 meter van het spoor :) Ik weet dat er mensen hier dichterbij wonen maar ik kom behoorlijk in de buurt :)
Geen idee op wie je precies reageert (of op welke zin), maar saai wonen kan toch juist prettig zijn? Saai is zwaar ondergewaardeerd.waldo79 schreef:(...) En het kan best prettig wonen zijn in een VINEX-wijk. Het is niet aan jou daar een waardeoordeel over te geven :')
Ik reageerde op Bakpapier.Karl schreef:Geen idee op wie je precies reageert (of op welke zin), maar saai wonen kan toch juist prettig zijn? Saai is zwaar ondergewaardeerd.waldo79 schreef:(...) En het kan best prettig wonen zijn in een VINEX-wijk. Het is niet aan jou daar een waardeoordeel over te geven :')
Voor ieder wat wils natuurlijk. Ik woon tegenwoordig op het Friese platteland. De winters kunnen erg koud en eenzaam zijn. Gelukkig zit ik deze kerst op een tropisch eilandKarl schreef:Geen idee op wie je precies reageert (of op welke zin), maar saai wonen kan toch juist prettig zijn? Saai is zwaar ondergewaardeerd.waldo79 schreef:(...) En het kan best prettig wonen zijn in een VINEX-wijk. Het is niet aan jou daar een waardeoordeel over te geven :')
Vooral een klacht indienen - misschien gaan ze het dan ooit goed doen.Ronald schreef:Zucht -o- . Heb ik m'n e-mailadres van m'n NS-account gewijzigd, krijg ik nog steeds de nieuwsbrieven op het oude adres. Het zal me trouwens niets verbazen als dat niet gekoppeld is of zo...
Ooit aangevinkt bij het bestellen van een e-ticket dat je nieuwsbrieven wilt ontvangen? Dat lijkt in ieder geval nergens aan gekoppeld...Ronald schreef:Het zal me trouwens niets verbazen als dat niet gekoppeld is of zo...
Alsof zeeuws-vlaanderen niet saai wonen is,Terneuzen is niet zoveel aan, om het nog niet over dorpen zoals Oostburg en Zaamslag te hebben,daar is geen kip op straat en zijn nauwelijks evenementen. Hulst is bijv veel leuker,al zou ik gewoon in Middelburg gaan wonen,samen met Zierikzee de leukste steden van Zeeland. :pos:waldo79 schreef:Ik reageerde op Bakpapier.Karl schreef:Geen idee op wie je precies reageert (of op welke zin), maar saai wonen kan toch juist prettig zijn? Saai is zwaar ondergewaardeerd.waldo79 schreef:(...) En het kan best prettig wonen zijn in een VINEX-wijk. Het is niet aan jou daar een waardeoordeel over te geven :')
Misschien moeten ze toch maar overstappen op een TBP.Ronald schreef:Trouwens, in de CTA in diezelfde nieuwsbrief is er wat mis met de flapjes :')
Terneuzen valt best wel mee, in de Nieuwstraat kun je soort van uitgaan in het weekend, en je hebt het hele jaar door wel wat evenementen in de regio, zoals de Havenfeesten in Terneuzen en diverse dorpsfeesten zoals de hoekse feesten. De lokale jeugd vermaakt zich ook prima in de kroeg en in schuurfeesten/zuipketen. Ik deed zelf overigens niet echt mee aan dat boerse maar goed als je dat leuk vindt, prima toch? En je kan altijd nog naar Antwerpen of Gent, als je een bob regelt, en daar s echt alles te doen. In de van oudsher katholieke dorpen heb je ook nog carnaval (bijvoorbeeld sas van gent), in de gereformeerde dorpen heb je dat niet (b.v. Zaamslag, daar is inderdaad echt niks te doen).Mr-W schreef: Alsof zeeuws-vlaanderen niet saai wonen is,Terneuzen is niet zoveel aan, om het nog niet over dorpen zoals Oostburg en Zaamslag te hebben,daar is geen kip op straat en zijn nauwelijks evenementen. Hulst is bijv veel leuker,al zou ik gewoon in Middelburg gaan wonen,samen met Zierikzee de leukste steden van Zeeland. :pos:
Daniel schreef:Dacht dat ik er al vrij dicht op zat, maar blijkt bij mij hemelsbreed zelfs nog 120 meter te zijn. Jij wintArdan schreef:Ik woon nu 110 meter van het spoor :) Ik weet dat er mensen hier dichterbij wonen maar ik kom behoorlijk in de buurt :)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten