Mag ik even kwijt
- ODRAIL
Re: Mag ik even kwijt
Zo heb ik ooit een keertje (lang geleden) een halve meter in de DDR gestaan
. Nog geen half jaar later vielen de muur en het ijzeren gordijn.
Ga ook eens een halve meter in Noord-Korea staan dan? Benieuwd wat er dan gebeurt...
- Suus
- Contacteer:
Volgens mij was een piepklein stukje Oost-Berlijn buiten de muur gehouden. Eens zoeken.
Gevonden: Lenné-Dreieck.
Gevonden: Lenné-Dreieck.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Je had ook de villawijk Steinstücken. West-Berlijnse enclave binnen de DDR. Je had daar een spoorlijn die met hekken afgezet was maar ergens was een gat waardoor je zo naar de DDR kon lopen. Geen idee of dat onopgemerkt kon, ik heb het in ieder geval niet geprobeerd.
-
- ArrivaBas
- Contacteer:
Gelukkig zitten Slovenië en Italië tegenwoordig in het verdrag van Schengen, in tegenstelling tot de DDR. Dus Borut Pahor, Berlusconi en Mattarella zullen niet moeilijk doen over mijn komst. (A) :Y
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
- Suus
- Contacteer:
Na alle spoorproblemen bij Gouda mag ik nu een cadeautje bestellen bij NS. Ik zie heel veel telefoon-chipkaarthoesjes.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
- Suus
- Contacteer:
Daar is al een topic voor ;-)Alargule schreef:https://www.volkskrant.nl/economie/reiz ... ~a4591761/
-
Ik ook *O*Suus schreef:Na alle spoorproblemen bij Gouda mag ik nu een cadeautje bestellen bij NS. Ik zie heel veel telefoon-chipkaarthoesjes.
Maar je kan ook een appel en een ei bij de kiosk krijgen :Y
Al heb ik mijn hoesje uit februari voor Amersfoort - Deventer nog steeds niet binnen -o- zo maar es achteraan bellen. :Y
Overigens is dit al mijn derde attentie-mail van NS, lekker bezig

-
- Oud-beheerder OVNL
Ik reis daar dagelijks maar heb geen mail gezien :(
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
-
Arme jongen -o- Misschien kun je bij Ome Mikos nog een bonnetje bietsen
Ik heb tot nu toe:
Deventer - Enschede (december)
Amersfoort Deventer (Februari)
Rotterdam - Woerden (vandaag)
Toch nog wel lonend dus, dat een beetje heen en weer kachelen met Weekendvrij :Y

Ik heb tot nu toe:
Deventer - Enschede (december)
Amersfoort Deventer (Februari)
Rotterdam - Woerden (vandaag)
Toch nog wel lonend dus, dat een beetje heen en weer kachelen met Weekendvrij :Y
- Suus
- Contacteer:
Ik heb ooit zo'n cadeautje gehad vanwege de Moerdijkbrug, terwijl ik er praktisch nooit overheen ging _O-
-
- Contacteer:
Bij mij in de straat heeft de gemeente alle slechte weggedeeltes gemarkeerd. Alleen is nu zowat de helft van de straat gemarkeerd. De gemeente kennende zullen ze wel alsnog wat asfalt op die paar plekken storten en niet alles opnieuw doen...
-
Wat vreemd dat dat gebeurt in zo'n nette buurt :')
-
- Contacteer:
Economie trekt aan dus nu halen ze de schade in denk ik. Heb ik trouwens ooit gezegd dat ik in Vollenhove woon of insinueer je dat niet?
-
Want daar woon je niet? :o
-
- Contacteer:
Soort van, maar dat maakt niet uit.
- ODRAIL
Nou dan zal ik maar weer eens gaan bellen waar mijn tegoed bon blijft voor de overlast van de werkzaamheden tussen Gouda en Woerden in oktober 2017Aking schreef:Ik ook *O*Suus schreef:Na alle spoorproblemen bij Gouda mag ik nu een cadeautje bestellen bij NS. Ik zie heel veel telefoon-chipkaarthoesjes.
Maar je kan ook een appel en een ei bij de kiosk krijgen :Y
Al heb ik mijn hoesje uit februari voor Amersfoort - Deventer nog steeds niet binnen -o- zo maar es achteraan bellen. :Y
Overigens is dit al mijn derde attentie-mail van NS, lekker bezig

-
Je woont er een soort van? Of je woont er een soort van niet? :')Ferdinand schreef:Soort van, maar dat maakt niet uit.
Maar mede dankzij deze berichten de afgelopen dagen kreeg ik toch wel de indruk dat je daar woonde:
Ferdinand schreef:Ik vind dat zo apart hier in Vollenhove; er staan iets van 8 haltes (beide richtingen) in totaal, maar 7 ervan (als ik me niet vergis) hebben een zogenaamde DRIP. Waarom kan die andere halte waar ik opstap dan geen bord krijgen? De halte heeft altijd wel 3 of meer instappers!
Ferdinand schreef:Ik woon naast een drukke weg, je went er wel aan.
Maar mogelijk heb ik dat dan een soort van verkeerd geïnterpreteerd :Y Ik ben tenslotte niet voor niets autist natuurlijk *O*Ferdinand schreef:GHETTO??!!!Aking schreef:Wij hebben het natuurlijk over (een van de) ghetto(s) van Zeist :Y
Niks mis met Vollenhove!
-
- Contacteer:
Soort van niet, maar ik kom er vaak.
Het grote aantal mensen dat er woont zorgt er voor dat ik wel lekker kan profiteren van de aantrekkelijke busdiensten
.
Het grote aantal mensen dat er woont zorgt er voor dat ik wel lekker kan profiteren van de aantrekkelijke busdiensten

- Suus
- Contacteer:
Het gaat niet over werkzaamheden maar over ongeplande verstoringen, zoals:KM46 schreef:Nou dan zal ik maar weer eens gaan bellen waar mijn tegoed bon blijft voor de overlast van de werkzaamheden tussen Gouda en Woerden in oktober 2017:? .
26 maart bovenleidingsbreuk
23 maart stroomstoring
20 maart aanrijding
-
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Business Card zal ook wel niet worden meegenomen...
- trolly
Jullie stadsmensen boffen toch maar :YFerdinand schreef:Soort van niet, maar ik kom er vaak.
Het grote aantal mensen dat er woont zorgt er voor dat ik wel lekker kan profiteren van de aantrekkelijke busdiensten.
Non oltrepassare la linea gialla
________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Bij grotere overlast door werkzaamheden komt er ook weleens zo'n tegoedbon voordat de werkzaamheden van start gaan.Suus schreef:Het gaat niet over werkzaamheden maar over ongeplande verstoringen
Tijdje geleden dat ik zo'n bon gehad had, maar ik kreeg ze (zo te zien net als de meesten hier) voor allerlei trajecten behalve hetgene waarover ik dagelijks forenste

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/