Re: Concessie Twente (2024-2028)
Geplaatst: wo 16 jul 2025, 15:20
Het gaat dus om deze locatie, waar de busbaan van rijrichting verandert en de bussen hier dus vanaf de rijstrook voor het overige verkeer invoegen.
Bij haaientanden verleen je voorrang aan bestuurders op de kruisende weg. Daar is hier geen sprake van. Technisch zou je de buschauffeur kunnen voorwerpen dat hij de auto voor had moeten laten gaan omdat hij wisselde van rijstrook of iets in die slinger, maar dat heeft met de haaientanden en voorrang niets te maken.
Bovendien: met extreem gevaarzettend gedrag hoef je van de rechtspraak niet op voorrang (of wat dan ook) te rekenen.
BMW M7, 'restauranteigenaar', gevlucht naar het buitenland: klinkt als een figuur waar we niet om hoeven te rouwen als hij per ongeluk in de hakselaar valt.
Bij haaientanden verleen je voorrang aan bestuurders op de kruisende weg. Daar is hier geen sprake van. Technisch zou je de buschauffeur kunnen voorwerpen dat hij de auto voor had moeten laten gaan omdat hij wisselde van rijstrook of iets in die slinger, maar dat heeft met de haaientanden en voorrang niets te maken.
Bovendien: met extreem gevaarzettend gedrag hoef je van de rechtspraak niet op voorrang (of wat dan ook) te rekenen.
BMW M7, 'restauranteigenaar', gevlucht naar het buitenland: klinkt als een figuur waar we niet om hoeven te rouwen als hij per ongeluk in de hakselaar valt.