Zag een fotootje van 47 van de 'nieuwe' bussen voor HWGO die klaarblijkelijk in Spijkenisse staan.
En zo ziet de koek eruit die Arriva nu uitdeelt.

Dus deze lijn wordt door Connexxion zelf gereden?OV Hoekschewaard schreef: - Uitleg over de scholierenlijnen. Sommige lijnen weet je wel ongeveer hoe ze rijden maar bijvoorbeeld de route van de 662 via Zuidzijde zullen weinig collega's weten.
Hartstikke leuk maar ik heb niks met Arriva ZHN te maken. Ik werk in HWGO en ik wil gewoon de informatie op tijd hebben. Connexxion wist in mei al dat ze deze concessie definitief hadden gewonnen dus ze hadden tijd genoeg om hun zaakjes te regelen.Pim-AllianceB95 schreef:Nee, dat ging bij Arriva ZHN inderdaad een stuk beter, met in de eerste weken niet ingelogde boordcomputers en tot wel een half jaar na ingang van de concessie chauffeurs in hun eigen kloffie achter het stuur. :N
Die is volgens http://connexxion.nl/reizen/14/wijzigin ... -hwgo/3936 verkrijgbaar bij de diverse servicepunten...OV Hoekschewaard schreef:Dat het busboekje te downloaden is was mij al bekend ja. Ik bedoel inderdaad een boekje voor in mijn tas zodat ik ook dingen kan opzoeken als de passagiers met vragen komen.
Niet alle 54, maar 47 rijden zeker. Want die 47 zijn van Connexxion en die andere 7 zijn van TCR. En daarbij komen nog wat R-net Citea's. Ik weet niet hoeveel dat er mogen zijn, maar ik denk dat het er 10 of minder zijn aangezien ook wat R-netbusjes in de voorraad heeft staan.Renebussen schreef:is er ook al een totaallijstje van alle bussen er gaan rijden? ben best wel benieuwd hoeveel citeas er gaan rijden
Niet in deze regio, maar één of twee pagina's terug(47/48) vind je zo'n R-netbus.OVFlakkee schreef:Heeft iemand de R-net bussen al in deze regio gezien?
Ik bedoel eigenlijk net zoals nu de Citea's in Spijkenisse en Dirksland al in de regio geparkeerd zijn.OmniLezer schreef:Niet in deze regio, maar één of twee pagina's terug(47/48) vind je zo'n R-netbus.OVFlakkee schreef:Heeft iemand de R-net bussen al in deze regio gezien?
In de petitie die gericht wordt aan Provincie Zeeland schrijven zij...
Aangezien ik over deze wijziging maar weinig protest heb gehoord zijn er twee mogelijke conclusies: ofwel heeft iedereen zitten slapen en is het niet bekend, ofwel is het wel bekend, maar was er totaal geen vraag naar deze verbinding op zondagavond. De laatste buslijn 166 vertrekt op zondagavond om 18:29. Ik denk inderdaad niet dat daarna de vraag nog erg groot zou zijn.OVinspecteur schreef:Nog een week en dan is de kortste reistijd van 's-Gravendeel naar Dordrecht station op de zondagavond 1:24u met 2 krappe overstappen. Connexxion verbroken. Wie zit er te slapen?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 17 gasten