Mag ik even kwijt #199
- Suus
- Contacteer:
Re: Mag ik even kwijt #201
Stiekem drinken JWM en Ronaldussen elk weekend een kopje koffie bij een Starbucks of McDonald's in Brabant. Dan kan JWM foeteren over de uit de hand gelopen commercie en Ronaldussen over Brabant. :D
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
-
Daar zijn ze allebei veel te ongezellig voor.
Nu je het zegt trouwens, ik wil dat fudge-ding nog proberen bij de starbucks. Thanks voor de reminder.
Nu je het zegt trouwens, ik wil dat fudge-ding nog proberen bij de starbucks. Thanks voor de reminder.

-
Doe eens liefChrysa schreef:Daar zijn ze allebei veel te ongezellig voor

- AppleMoose
Nee. Al weet ik dat mijn nicknaam die suggestie wekt. Mijn nickname stamt al uit de middelbare schooltijd toen een toenmalige klasgenoot mij zo met enige regelmaat noemde.JWM schreef:Staat Ronaldussen overigens voor Ronald Dussen? Zoals de naam van een Brabants dorp (A)
Je had beloofd dit niet openbaar te maken. Je zou ons de kans geven om in alle rust elkaar beter te leren kennen. Mijn teleurstelling is groot. -o-Suus schreef:Stiekem drinken JWM en Ronaldussen elk weekend een kopje koffie bij een Starbucks of McDonald's in Brabant. Dan kan JWM foeteren over de uit de hand gelopen commercie en Ronaldussen over Brabant. :D
Wanneer het zover is, krijg jij vanzelf een bericht. Of dit voor de plechtigheid zal zijn of daarna moet nog besproken worden. Wellicht komt dit aan bod bij de eerstvolgende meeting van ons ongezelligheidsclubje.Ardan schreef:Wanneer gaan jullie trouwen?
En ik wilde je nog wel een fijne tijd in Helsinki wensen. -o- Volgens een Finse vriend van mij schijnt dat een toffe stad te zijn en ja, ook koud in deze tijd.Chrysa schreef:Daar zijn ze allebei veel te ongezellig voor.
En blandning av sött och salt.
-
Morgen een dagje vrij, waar moet ik mijn studenten-ov gaan misbruiken?
- dylanwild94
- Donateur
Limburg. Lijn 57 van Maastricht naar gulpen en daarna lijn 40 naar Heerlen. Aanrader.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Lijn 61 Vaals - Gulpen is ook leuk! In Mechelen liggen de haltes Hoofdstraat 61 van lijn 57 en Zusterklooster van lijn 61 zowat naast elkaar en de overstap is dacht ik hooguit een kwartiertje. Of je reist door naar Gulpen, want dat doen zowel de 57 als 61. ;)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/
Updates:
02-07-2025 NIEUW --> 25 foto's uit Zandvoort, Haarlem en IJmuiden!
22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
Updates:
22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
-
Dan kiezen jullie ook wel een uithoek... ._.
-
Lijn 135 vindt ik wel een leuke van Middelharnis naar Ooltgensplaat en lijn 104 lijkt me ook wel een leuke lijn. Anders lijn 73 van Gorinchem naar Leerdam. Die schijnt ook heel mooi te zijn. Genoeg suggesties? :pos: *bus*
-
- OVNL-beheerder
- Contacteer:
Nu kan het nog, straks bij Arriva gaat sowieso een deel van de huidige 61 verloren... Vanuit West-Brabant is Limburg op zich te doen, zeker als je de IC pakt vanaf bijvoorbeeld Breda naar Eindhoven en daar direct cross-platform over kan stappen op de IC naar Limburg. :)
Wellicht kun je een rondje doen: Maastricht - lijn 57 - Gulpen (of Mechelen) - lijn 61 - Vaals - lijn 50 - Gulpen - lijn 40 - Heerlen en dan weer de trein richting Brabant. :)
Wellicht kun je een rondje doen: Maastricht - lijn 57 - Gulpen (of Mechelen) - lijn 61 - Vaals - lijn 50 - Gulpen - lijn 40 - Heerlen en dan weer de trein richting Brabant. :)
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Updates:
Updates:
-
Altijd goed om Flakkee te bezoeken! :pos:busfanNL schreef:Lijn 135 vindt ik wel een leuke van Middelharnis naar Ooltgensplaat en lijn 104 lijkt me ook wel een leuke lijn. Anders lijn 73 van Gorinchem naar Leerdam. Die schijnt ook heel mooi te zijn. Genoeg suggesties? :pos: *bus*

-
Das zeker waar.
:pos:

- Hainje
Nu heb ik vandaag geen tijd meer, maar ik heb nog ergens een podcast staan van Connexxion waar informatie over de route van lijn 300 (Amsterdam Bijlmer - Haarlem) wordt verteld. Het klopt niet helemaal meer, desalniettemin erg interessant. Als je het voor de volgende keer wat eerder aangeeft wil ik de bestanden wel voor je zoeken en uploaden.Chrysa schreef:Morgen een dagje vrij, waar moet ik mijn studenten-ov gaan misbruiken?
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
Blijf niet mokkend aan de kant staan, stel een daad en toon je moed. ~ Karel Glastra van Loon.
-
Klinkt wel grappig, als je die kan vinden zou leuk zijn.
Morgen heb ik er misschien niks aan, maar ik kom erg vaak op Schiphol (ook al weet ik niet waarom), dus dan kan ik wel een keer op en neer.
Ik kreeg te horen dat ik morgen wel om 17:00 in Dordt moet zijn, dus dat wordt vroeg opstaan om nog wat te kunnen doen.
Morgen heb ik er misschien niks aan, maar ik kom erg vaak op Schiphol (ook al weet ik niet waarom), dus dan kan ik wel een keer op en neer.
Ik kreeg te horen dat ik morgen wel om 17:00 in Dordt moet zijn, dus dat wordt vroeg opstaan om nog wat te kunnen doen.

-
Sjongejongejonge het moet toch niet gekker worden 

- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Rond 17.00 uur komt voor de meeste mensen het einde van de werkdag weer in zicht :')
- Daniel
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Nog beter: rond 17.00 uur komt m'n huisje alweer in zicht doorgaans 

Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Mijn foto's: https://www.flickr.com/dbleumink/
-
Ja, ik ga dus ook met mijn vader ergens heen als hij om 17:00 klaar is met werken.Geert schreef:Rond 17.00 uur komt voor de meeste mensen het einde van de werkdag weer in zicht :')

En ja, ik weet nog dat ik op de middelbare een 8ste lesuur enorm laat vond, wat neerkwam op 15:50 klaar, bus van 16:15 en 16:50 thuis.
Tegenwoordig heb ik 4 dagen in de week van 9 tot 5, waarbij ik pas om 18:00 thuisben. Die andere dag waar ik om 16:00 klaar ben voelt nu als een korte dag... Ik wil niet opgroeien denk ik.
- Geert
- OVNL-bestuurslid
- Contacteer:
Het komt vanzelf goed als je fulltime werkt. Dan denk je weer met weemoed terug aan je schooldagen ;)
-
Zal ik maar meteen voor een trein springen dan?
Ik heb hier al moeite mee. :')
Ik heb hier al moeite mee. :')
- dylanwild94
- Donateur
Ik zit vaak tot 17:10 uur op school dan ben ik kwart over 6 a half 7 pas thuis. -o-
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
-
Ga onmiddelijk je antidepressiva halen als je hierom al dit soort extreme dingen overweegt.Chrysa schreef:Zal ik maar meteen voor een trein springen dan?
-
Eigenlijk wel he? Het erge is juist dat de redenen waarom ik me zo shit voel er ook weer voor zorgen dat ik nooit dat soort acties zal ondernemen. :')
Maar oké, heb al te veel gezegd hier, dus als er wat is doe dat maar via PM.
Thanks dat je om me geeft though. <3
Maar oké, heb al te veel gezegd hier, dus als er wat is doe dat maar via PM.
Thanks dat je om me geeft though. <3
- Hainje
Ga dan maar niet als Tweede Kamerlid werken. Wanneer je om 17u naar huis gaat schijn je een 'vrije middag' te hebben :')
♪♫ Graai, pak, grijp, jat, naai, pik en bedonder ♪♫
-
Daar krijg je dan wel weer een riant loon voor terug.