Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
deadlock schreef:Een Clariion AX400 van EMC met twee enclosures. Een normale en een SATA enclosure en die SATA is nog leeg voorlopig.
Zou je alsjeblieft wat duidelijker berichtjes willen typen? Ik denk dat zeker 90% van de mensen op dit forum dit totaal niet snapt...
Er werd door iemand die er duidelijk verstand van heeft gevraagd om meer informatie. Als jullie het over voetbal of auto's hebben vraag ik ook niet om verduidelijking terwijl ik er helemaal geen zier van begrijp.
Mocht je aan de andere kant simpelweg geïnteresseerd zijn, dan kan je dat vragen en dan zal ik het in lekentermen uitleggen.
Een SAN is een Storage Area Network. Een apparaat met veel harde schijven. Hier worden meestal meerdere servers op aangesloten via een glasvezelkabeltje of hele snelle ouderwetse netwerkkaarten(iSCSI) die dan zelf geen harddisks meer nodig hebben. Het voordeel is, dat de data op de achterliggende schijven die dus in het SAN zitten, door meerdere servers gezien wordt. Als de server die op dat moment het stukje data waarop jouw documenten zitten crasht, kan een andere dat in theorie naadloos overnemen. Dat heet een high availability cluster. Soms is het zo dat de data door meerdere servers tegelijkertijd aangesproken kan worden. Dat is een load balancing cluster.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Ugh, mijn OV chipkaarttransacties worden niet allemaal weergegeven op het overzicht. Wat ridicuul zeg, hoe moet ik nu de reiskosten verantwoorden bij mijn baas :s
Meer dan de helft van de GVB-reizen mist gewoon. Connexxion staat er wel allemaal bij.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar schreef:Nog een week of 3 en Arie Leenman is nooit meer te horen in de regio Amsterdam
Hoezo, Waarom? Vertel een wat meer.
Arie Leenman is ermee gestopt, en alle berichten die op dit moment nog zijn ingesproken door Arie zoals enkele internationale treinen, rookverbod, zakkenrollers, extra ingangscontrole etc worden voor de nieuwe dienstregeling vervangen door een een paar vaste omroepers van de post in Amsterdam. Hoe dat op andere posten gaat, geen idee.
Weet iemand hoe ik een vertrekstaat voor een Duits station tevoorschijn kan toveren op ww.bahn.de? Ik heb het jaren geleden eens voor elkaar gekregen maar kan het nu niet meer vinden.
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Caspar schreef:Arie Leenman is ermee gestopt, en alle berichten die op dit moment nog zijn ingesproken door Arie zoals enkele internationale treinen, rookverbod, zakkenrollers, extra ingangscontrole etc worden voor de nieuwe dienstregeling vervangen door een een paar vaste omroepers van de post in Amsterdam. Hoe dat op andere posten gaat, geen idee.
Heel erg jammer, fijne stem om te horen, ook erg duidelijk. Stopt hij dan ook met de berichten voor de werkzaamheden? Dan ben ik heel erg benieuwd wie dát gaat vervangen. Laten we hopen dat het de juffrouw van HiSpeed niet is; die vind ik persoonlijk veel te schel.
Dagboek van een conducteur is hier te koop. Niet duur.
deadlock schreef:Weet iemand hoe ik een vertrekstaat voor een Duits station tevoorschijn kan toveren op ww.bahn.de? Ik heb het jaren geleden eens voor elkaar gekregen maar kan het nu niet meer vinden.
In Utrecht worden al een tijdje alle werkzaamheden-bandjes gewoon door de post zelf ingesproken. Overigens wel jammer, ik vond het toch altijd dé omroepstem van NS.
De ICE is in Utrecht ook een bandje van de post zelf. Zijn ook nog eens door twee personen ingesproken: gebeurd nogal eens dat de trein zelf door een mannenstem wordt aangekondigd gevolgd door een vrouwenstem over de omgekeerde rijtuigvolgorde.
Van Dordrecht (post Rotterdam dus) weet ik zogauw even niet meer wie daar nu omroept: ze zijn eerst naar de mevrouw van Hispeed gegaan voor de Benelux, maar later weer terug naar Arie en volgens mij nu weer naar die mevrouw van Hispeed.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Arie heeft na de zomervakantie al niets meer aangeleverd, wat nu nog te horen is, is dus van voor die tijd. Werkzaamheden worden dus door de posten zelf ingesproken. Hispeed en NSR hebben in Amsterdam de omroepstemmen gekozen uit een aantal omroepers van de post.
Maar goed, we kunnen eigenlijk wel elk weekend zo'n kaartje maken. Er is natuurlijk na de verzelfstandiging 15 jaar lang geen ene donder aan het onderhoud gedaan, dat is zo, maar we hebben er inmiddels al 4 jaar lang ELK weekend last van. Het mag ondertussen weleens klaar zijn zou je denken
Voor de Zeelandlijn hadden ze 4 weken achter elkaar nodig. Als je dat over weekenden verspreid heb je er minstens 15 nodig, en je moet elke keer opstarten en afruimen. En dan heb je nog maar 1 spoorlijn van 50 kilometer gehad. Geen wonder dat het zo lang duurt
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Bee schreef:Voor de Zeelandlijn hadden ze 4 weken achter elkaar nodig. Als je dat over weekenden verspreid heb je er minstens 15 nodig, en je moet elke keer opstarten en afruimen. En dan heb je nog maar 1 spoorlijn van 50 kilometer gehad. Geen wonder dat het zo lang duurt
Deventer Zwolle hebben ze er twee keer drie weken en enkele weekenden uitgehad en dat is nog geen 40km
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!