Of het slim te noemen is/was, weet ik niet. Afgelopen weekend was het Free Festival in Almere (naast busstation 't Oor). Ik moest daar beide dagen werken. Zaterdag was 'The harder style' (hardcore enz)
Zaterdag kom ik terug op het station, staan er welgeteld 2 S&V'ers. En dat op een moment dat er circa 200 stom dronken en zwaar onder invloed van drugs zijnde festivalgangers staan te wachten op de trein. Ging één van die gasten zeggen dat je "niet mocht roken onder de kap" :')
Had hij beter niet kunnen zeggen, want dat werd 'm niet in dank afgenomen door de hele groepen daar.... Is (gelukkig) niet uit de hand gelopen.
In de Sprinter naar Amsterdam zei de HC "Laat ik maar niet gaan controleren, lijkt mij nu alles behalve verstandig". Die heeft goed nagedacht!
Zondag was "The Original". Daar komen hele andere groepen mensen op af. Minder dronken, niet of nauwelijks onder invloed van drugs. Word veel meer fris verkocht bij de barren (en dat heb ik geweten

). Toen stonden er welgeteld 8 S&V'ers, 10 G4S beveiligers ... En dat was dus vrijwel niet nodig.