Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
@Ardan: Tja, dat wat jij hebt is meestal bij mij ook het geval. Afgelopen week was ik ook slechts flink verkouden maar had ik verder nog niet zo'n last. Wel een druk weekje geweest, wellicht dat dat het zetje gegeven heeft.
Wel weer precies in 't weekend ook... op een werkdag ben ik nou weer nooit ziek (heb me tot nu iets van één dag in acht jaar ziek gemeld).
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...
Vanavond even voor zwarte piet/sinterklaas gespeeld op m'n werk. Schoenen gevuld met cadeautjes die ik even daarvoor heb ingepakt (enige wat gepland was), pepernoten gestrooid, stoelen op de kop gezet en wat spelletjes uitgestald en zelfs op de computer op youtube een sinterklaasliedje opgezet (wel op pauze gezet natuurlijk (A) ). Jammer dat ik morgenochtend niet werk, ben wel benieuwd naar de reacties :D
Ronaldussen schreef:Vanavond even voor zwarte piet/sinterklaas gespeeld op m'n werk. Schoenen gevuld met cadeautjes die ik even daarvoor heb ingepakt (enige wat gepland was), pepernoten gestrooid, stoelen op de kop gezet en wat spelletjes uitgestald en zelfs op de computer op youtube een sinterklaasliedje opgezet (wel op pauze gezet natuurlijk (A) ). Jammer dat ik morgenochtend niet werk, ben wel benieuwd naar de reacties :D
Jij bent dus die verdraaide rommelpiet.
we're never gonna survive, unless We get a little crazy.
Ronaldussen schreef:Vanavond even voor zwarte piet/sinterklaas gespeeld op m'n werk. Schoenen gevuld met cadeautjes die ik even daarvoor heb ingepakt (enige wat gepland was), pepernoten gestrooid, stoelen op de kop gezet en wat spelletjes uitgestald en zelfs op de computer op youtube een sinterklaasliedje opgezet (wel op pauze gezet natuurlijk (A) ). Jammer dat ik morgenochtend niet werk, ben wel benieuwd naar de reacties :D
Die pepernoten heb je toch zeker wel op de tafels gestrooid en niet op de vloer?
Ik moet nog naar Rotterdam zometeen, maar ik denk dat ik beter binnen kan blijven. :s
Heb wel nieuwe kleren gekocht die echt enorm warm zijn, maar ze laten de wind nog wel redelijk door helaas.
Het waait maar heb verder geen zak gemerkt van die Vreselijke Storm Des Doods.
Een vriend vloog vanmorgen terug uit Londen naar Eindheauve en dat schijnt nog wel een heftig vluchtje te zijn geweest met kotsende mensen enzo. Ging ook wel zo'n beetje dwars door die storm heen..
dylanwild94 schreef:Jij bent dus die verdraaide rommelpiet.
Betrapt :@
KM46 schreef:Die pepernoten heb je toch zeker wel op de tafels gestrooid en niet op de vloer?
Uiteraard. Netjes in elk glas (ontbijtservies zetten we al klaar voor de volgende ochtend) een pepernoot gedaan en bij de spelletjes, computer en schoenen ook wat. Het gaat niet om het eten, maar om de sfeer :Y
Ardan schreef:Het waait maar heb verder geen zak gemerkt van die Vreselijke Storm Des Doods.
In Dordrecht idem dito, behalve dat ik vanmiddag een voor autobumpers en fietsers gevaarlijke tak van de straat heb gehaald. Ligt nu als het goed is bovenop een van de plantsoentjes naast mijn huis... (A) :Y
"Wacht niet tot vandaag een goede dag wordt. Maak er vandaag een goede dag van." - Omdenken, 2022
Wel handig, zo'n storm. Hoefde bij het inhalen op de snelweg niet eens te sturen, de auto zwiepte uit zichzelf wel naar links.
Wel eng op bruggen, de Erasmusbrug is toch behoorlijk smal, met tussen de trambaan en rijbaan een betonnen muur...
Wel behoorlijk wat vallende takken, gelukkig net niet op deze auto, maar degene voor me had iets minder geluk. Snap niet dat die bomen niet gekapt zijn, het is elk jaar raak.
Ik kwam slechts de papiercontainer bij de flat 2 meter verderop tegen vanmiddag, maar verder hier in de omgeving van huis weinig stormoverlast gemerkt.
Schapekop in de Keistad
Dagelijks Amersfoort - Veenendaal-De Klomp en weer terug...