Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Anders word je om 7:30 je kamer uitgeklopt omdat alle ramen in het huis vervangen worden. Mocht tijd worden, het is zo verrekte koud zonder dubbelzijdig glas na al die jaren .
Alleen ik sliep dus niet zo lekker =(.
Proud Titans Supporter Ach, zak er toch allemaal in
Ik heb een Fyra klokje gekregen, met wekfunctie. Dat hele ding nog nooit uitgepakt, maar hoor ik ineens om 5.21 vannacht ergens iets kei hard piepen uit een doosje
Ugh, ik heb ergens een ban gekregen omdat ik iemand een walgelijk klein kind heb genoemd. Van 5 dagen. Omdat ik al 5 waarschuwingen heb gehad sinds mijn laatste ban :(
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
deadlock schreef:Ugh, ik heb ergens een ban gekregen omdat ik iemand een walgelijk klein kind heb genoemd. Van 5 dagen. Omdat ik al 5 waarschuwingen heb gehad sinds mijn laatste ban :(
Kom jij op sites waar je voor zoiets een ban krijgt? Van 5 dagen?
deadlock schreef:Ugh, ik heb ergens een ban gekregen omdat ik iemand een walgelijk klein kind heb genoemd. Van 5 dagen. Omdat ik al 5 waarschuwingen heb gehad sinds mijn laatste ban :(
Kom jij op sites waar je voor zoiets een ban krijgt? Van 5 dagen?
Nou jah, errr, ze stonden min of meer op scherp en ik had al te horen gekregen dat álle overtredingen die ik zou maken, hoe klein ook, gelijk zouden leiden tot een ban. De vorige waarschuwing kreeg ik omdat ik een link naar een obscure torrent had gepost (heeeeelemaal niet bij nagedacht dat dat volgens de regels niet mag, maar dat is natuurlijk geen excuus).
Het is trouwens een week, ik had verkeerd gelezen.
En ik verveel me nu al. Maak er gemiddeld 200 posts per dag
Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!!11!!!
Maargoed, in Laag Soeren heeft iemand Karst T proberen na te doen... http://www.gelderlander.nl/voorpagina/a ... tratie.ece
Hij was alleen minder succesvol (teminste.. als dat het doel was van hem) dan K.T, er vielen godzijdank geen gewonden...
Nu Wilders zo graag wil weten wat een niet-Westerse allochtoon de samenleving per dag/jaar kost vraag ik me eigenlijk af wat Geert Wilders de samenleving kost. Iemand? ;-)
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Ja, maar daar komen de kosten van zijn beveiliging bij, en zijn eens-in-de-zoveel-tijd-verhuizen vanwege zijn veiligheid. En zo heeft hij nog een heleboel bijkomende kosten...
Het is eenvoudiger om iets simpels moeilijk te maken dan iets simpels simpel te houden
Zou hij zijn peroxide potjes ook declareren? Zo ja, dan is ie pas echt duur en is die 1000 peroxide tax waar Femke het over had niet zo'n gek idee eigenlijk :)
Ik denk dat het lastig is om de imagoschade voor Nederland moeilijk in geld uit te drukken is.. Reken maar dat een uitspraak als een hoofddoektax niet binnen Nederland blijft :neg:
deadlock schreef:Nou jah, errr, ze stonden min of meer op scherp en ik had al te horen gekregen dat álle overtredingen die ik zou maken, hoe klein ook, gelijk zouden leiden tot een ban. De vorige waarschuwing kreeg ik omdat ik een link naar een obscure torrent had gepost (heeeeelemaal niet bij nagedacht dat dat volgens de regels niet mag, maar dat is natuurlijk geen excuus).
Het is trouwens een week, ik had verkeerd gelezen.
En ik verveel me nu al. Maak er gemiddeld 200 posts per dag
200 ppd maak je alleen op een GROTE site. Kom op, waar?