Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Onlangs verbaasde ik me hier dat volgens de lijnfolder lijn 70 de gehele week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2x per uur naar Hilversum zal gaan rijden, waar er nu enkel 2x per uur naar Hilversum gereden wordt op maandag t/m zaterdag tot 19:00. Nu zie ik in de lijst met wijzigingen op de Syntus site echter staan dat lijn 70 naar Hilversum dezelfde frequentie als nu behoudt. Wat is het nu... Maxim?
Zowel de 3153 als de 8255-8276 zijn in 2004 gebouwd voor zover ik kan zien. Twaalf jaar oud dus, maar tijdelijk materieel hoeft niet per se hagelnieuw te zijn.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 02-07-2025NIEUW --> 25 foto's uit Zandvoort, Haarlem en IJmuiden! 22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
Suus schreef:Ik dacht dat die Caetano's al na het verlies van DBLRMH door Connexxion naar het buitenland waren opgerot. Je mist er namelijk niets aan.
Een deel van de 82xx-serie heeft daarna een tijd in 't Gooi gereden. Ik weet trouwens niets van die bussen in DBLRMH. Wel dat ze begonnen zijn in Haaglanden streek.
Laatst gewijzigd door Milco op vr 25 nov 2016, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Payroll Officer bij RGF Staffing The Netherlands
Website: http://ov-almere.weebly.com/ Updates: 02-07-2025NIEUW --> 25 foto's uit Zandvoort, Haarlem en IJmuiden! 22-06-2025 --> 116 foto's uit de provincies Noord-Brabant, Utrecht en Gelderland!
De Caetano's zijn in Haaglanden begonnen, toen die concessie naar Veolia ging zijn de bussen naar garage Leidschendam verhuisd waardoor ze nog in Leiden en omgeving reden. Nadat Leidschendam dicht ging zijn ze ook daar verdwenen.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Jurre schreef:Onlangs verbaasde ik me hier dat volgens de lijnfolder lijn 70 de gehele week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2x per uur naar Hilversum zal gaan rijden, waar er nu enkel 2x per uur naar Hilversum gereden wordt op maandag t/m zaterdag tot 19:00. Nu zie ik in de lijst met wijzigingen op de Syntus site echter staan dat lijn 70 naar Hilversum dezelfde frequentie als nu behoudt. Wat is het nu... Maxim?
:!
Syntus springt in het achterlicht gat van de stoptrein Utrecht - Den Dolder - Baarn. Deze trein heeft straks een overstaptijd in Baarn van 30 min. richting Amsterdam.
Door 2 x per uur naar Hilversum te blijven rijden trekken ze de overstappers al in Hilversum de bus in.
Jurre schreef:Onlangs verbaasde ik me hier dat volgens de lijnfolder lijn 70 de gehele week van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 2x per uur naar Hilversum zal gaan rijden, waar er nu enkel 2x per uur naar Hilversum gereden wordt op maandag t/m zaterdag tot 19:00. Nu zie ik in de lijst met wijzigingen op de Syntus site echter staan dat lijn 70 naar Hilversum dezelfde frequentie als nu behoudt. Wat is het nu... Maxim?
:!
Syntus springt in het achterlicht gat van de stoptrein Utrecht - Den Dolder - Baarn. Deze trein heeft straks een overstaptijd in Baarn van 30 min. richting Amsterdam.
Door 2 x per uur naar Hilversum te blijven rijden trekken ze de overstappers al in Hilversum de bus in.
Ja daar dacht ik ook al aan, maar bedoelde meer dat op de site iets compleets anders staat dan in de lijnfolder. Met zoiets zou je wel willen pronken op je site denk ik.
Misschien pronken ze straks wel in de regionale krant ermee? Ligt er ook aan hoe lang de aansluitingen zijn, maar een goed alternatief maken voor de NS lijkt me hier kansrijk. Dit kan natuurlijk helemaal als ze aansluiten op de IC's richting Amsterdam. Weet niet of Syntus dit alleen doorheeft. Soms ontstaan dit soort gevallen ook per ongeluk (voor zover je hiervan kan spreken natuurlijk)
Bussen moeten weer een probleem van de Ns oplossen, net zoals in Almere.
Wmb kort je heel lijn 70 tot Soestdijk Noord in (of laat je hem doorrijden naar station Soestdijk) maar dan moet er natuurlijk wel een snelle verbinding naar Hilversum zijn.
Wellicht ga ik nu iets doms voorstellen, maar waarom laat NS de trein niet doorrijden naar Hilversum?
Daarnaast zie ik dat lijn 70 in de spits 8x/uur gaat rijden. In de kerst- en zomervakantie gaat dat terug naar 2x/uur. Zou het voor forenzen niet aantrekkelijker zijn om dan 4x/uur te bieden. Daarnaast is de route van de 70 niet centraal door het dorp heen. Is dat onmogelijk of zijn de eisen van de provincie hier de limiterende factor?