Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
De Alex-Nord (München-Regensburg-Hof) heeft helaas geen Alex-treff-wagen meer, wat ik wel erg jammer vindt. Wel een leuke trein. Ben er afgelopen zondag van München naar Schwandorf mee gereisd. Het splitsen en combineren in Schwandorf is interessant om te zien. Volgens mij gebeurt het splitsen en combineren van getrokken treinen verder alleen in Immenstadt (Alex-Süd). Verder is Schwandorf een interessant knooppuntstation met alleen dieseltreinen. Verder zijn er slechts knooppuntstations met alleen dieseltreinen alleen te vinden in Buchloe (niet lang meer), Memmingen (niet lang meer), Kempten, Friedrichshafen (niet lang meer), Aulendorf (niet lang meer), Weiden, Marktredwitz, Mühldorf en buiten het zuiden alleen in Gera, Soltau, Cuxhaven en een aantal stations aan de Marschbahn van Hamburg naar Sylt.
Ik ben 1x in Schwandorf overgestapt en het genoegen was niet geheel aan mijn kant: wat een raar volk liep daar rond. :X En dan heb ik het niet over treinspotters.
umbusko schreef:Ik ben 1x in Schwandorf overgestapt en het genoegen was niet geheel aan mijn kant: wat een raar volk liep daar rond. :X En dan heb ik het niet over treinspotters.
Blijven vreemde snuiters, die Duitsers.
I used to think that my life was a tragedy, but now I realise, its a fucking comedy ; )
Van de Metro is niets meer over. Het is een ANP-stencilblad geworden van twaalf kantjes, waarvan sowieso vier pagina’s geen nieuws bevatten. De bijlage op woensdagen in even weken, de Nieuwspeper, is met 20 pagina’s zelfs beduidend dikker.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hainje schreef:Zat op 9292 een reis te plannen naar Breda, Woonboulevard.
Ik kreeg dit (klik op tussenstops). Dan is dit waar ik het eerste aan dacht...
Lang leve 9292 -o- -o- :N :N
maar je kan ook gewoon blijven zitten in die bus bij het Heuvelplein. Je komt vanzelf wel een keer op de Woonboulevard.