Ad blocker gedetecteerd: Dit forum wordt mogelijk gemaakt door het tonen van reclames aan onze bezoekers. Helaas worden deze niet getoond en je ondersteunt onze website nu niet. Misschien wil je voor dit forum een uitzondering maken?
Precies! Ben nu weer heerlijk terug naar het stenen tijdperk van het toetsenbord met draad. Nu tenminste ook weer een Skip en Previous knopje voor de muziek. Komt mooi van pas tijdens de op handen zijnde TTD verslaving om tijdens het spel toch de muziek te kunnen regelen.
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Mijn draadloze toetsenbord en muis hebben maar ruim twee meter bereik en binnen die afstand wonen er geen buren dus ik heb de versleutelde verbinding niet eens aanstaan.
De verzekering is vandaag in kennis gesteld van mijn zoek geraakte fotocamera, ik moet nu nog een handtekening zetten op de verklaring en dat aan de verzekering toesturen.
De StaSi praktijken gingen vandaag verder; omdat mijn muis nog wel de draadloze ontvanger nodig heeft, is er aan de opstelling niks gewijzigd. Vriendin van bovenbuur ging even mailen dat ze binnenkort gaan verhuizen en wat de planning voor de rest allemaal was. Ik moet echt een manier gaan vinden om dat toetsenbord te ontkoppelen van mijn PC, wil niet ook nog eens een nieuwe muis nodig hebben. :(
De trein bewaren bij kamertemperatuur, op een schone en droge plek. Voor houdbaarheidsdatum: zie weerbericht.
Bee schreef:Heb je al contact gezocht met de bovenbuur om het samen op te lossen?
Heb nu mn muis ff gereset, als het goed is is dat nu de enige die op mn PC aangesloten is via de draadloze ontvanger. Mocht dit niet helpen, dan moet ik daar maar eens ff langs idd. ;)
Haha, dat krijg je inderdaad met die goedkope zendertjes/ontvangertjes die in die dingen zitten. Doet me denken aan de babyfoon, waarop je ook makkelijk gesprekken van andere huishoudens kunt beluisteren.
Dubbele P schreef:Haha, dat krijg je inderdaad met die goedkope zendertjes/ontvangertjes die in die dingen zitten. Doet me denken aan de babyfoon, waarop je ook makkelijk gesprekken van andere huishoudens kunt beluisteren.
De babyfoon toen ik 6 was wist ik dat ding al uit te zetten ik zat ondersteboven te lezen bij die knopjes en ik wist dat NO "nee" was, dus ik denk "ik moet die andere hebben" :o (maar hij stond dus eerst op "ON" )