Stomme concepten.

Ik zou ook voor gezondheidspark gaan. Mochten we de volgende zet kraken dan kun je er achteraan hobbelen.Heel_Holland_Spot schreef: ↑ma 21 jul 2025, 15:26 Ik ben het op zich wel eens met Ivan. Gezondheidspark is in ieder geval beter dan Zutphen.
Ik zou het wel handiger vinden als je zulke beslissingen bekendmaakt en/of de optie geeft om het te herstellen. Het is niet altijd overduidelijk wanneer een zet ambigu is. Als je dat bij alle zetten doet, zit er geen negatief effect in - zo deed ik het bij mijn episode als crimineel ook.Anderzam schreef: ↑ma 21 jul 2025, 19:14 1. Als je per IC/RE op een traject reist met alternerende stops, bijv. Utrecht - Arnhem of Leeuwarden - Groningen, maak dan duidelijk op welke stations je stopt. Dit kan door je vertrektijd of treinserie aan te geven. Als ik niet uit je zet kan opmaken welke trein je neemt, beslis ik in mijn voordeel.
Voorbeeld: Ik sta op Veenendaal-De Klomp. Een jager doet de zet: "IC Utrecht -> Arnhem." Dan heeft de jager me niet gevangen, omdat diens trein net zo goed op Driebergen-Zeist kan stoppen (of zelfs Db en Klp kan overslaan).
Als de jager "IC Utrecht -> Arnhem om 09:53" zegt, dan heeft die mij wel gevangen. (Vandaag gaat er een stoppende intercity om 09:53)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast