Mag ik even kwijt

Op zoek naar een reisgenoot? Op zoek naar ander contact? Gewoon wat te zeggen? Doe het hier!
Suus
Contacteer:

Re: Mag ik even kwijt

Bericht door Suus »

Ok, dan ophokplicht voor scholieren van 7:00 tot 19:00.
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
Hainje

Bericht door Hainje »

9:00u is anders vroeg zat hoor.
Michael
Contacteer:

Bericht door Michael »

Hainje schreef:
Michael schreef:Afijn, de remmen van mijn bus deden het in ieder geval prima.
Claxon ook? :mrgreen:

Die liet ik ook even lekker horen ja :mrgreen:
JordiBrabant

Bericht door JordiBrabant »

Het beste commentaar over ophokplicht enzo heb ik vandaag aan de keukentafel gehoord: "als we kippen of varkens wadden geweest, waren we al lang afgemaakt en geruimd."
Hier had uw onderschrift kunnen staan.
Daantje
OVNL-bestuurslid
Contacteer:

Bericht door Daantje »

Hoe besmettelijk is een ritje in de tram

https://www.ad.nl/den-haag/hoe-besmette ... ~aebf6809/
jelmerrr

Bericht door jelmerrr »

Hainje schreef:Vond het vandaag in de supermarkt (waar ik werk) echt een stuk rustiger ook.
Ik vond het in de supermarkt (waar ik werk) juist druk voor mijn gevoel...
VIRM

Bericht door VIRM »

Daantje schreef:Hoe besmettelijk is een ritje in de tram

https://www.ad.nl/den-haag/hoe-besmette ... ~aebf6809/
Dus je handen ontsmetten kan binnenkort in een HTM tram? ;)
Beul van de blindegeleidelijn
Hainje

Bericht door Hainje »

jelmerrr schreef:Ik vond het in de supermarkt (waar ik werk) juist druk voor mijn gevoel...
Woon jij in Coronaland Brabant dan? :?
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Ik was vanochtend in de plaatselijke Ap, daar lijkt het altijd heel druk omdat van 8:00 tot een uur of 12:00 alleen kassa twee open is :')
Raadpleeg de praktische modaliteiten staande op de achterzijde van dit bericht voor het indienen van een reactie.
GroeneRuiter

Bericht door GroeneRuiter »

....dat ik er ondertussen best wel klaar mee ben hoeveel mijn school (en dan met name de initiatiefnemende docent) pushed om mee te doen aan het goede doel Edukans. Het wordt al enkele jaren behoorlijk opgedrongen. Het heeft nu zelfs het niveau bereikt dat ze o.a. willen dat je je contacten (bedrijven, kennissen etc. etc.) op gaat bellen om voor donaties te gaan bedelen. Ze bieden die mogelijkheid op een actiedag die onder schooltijd plaatsvindt. :N
Ze hebben tevens als doel gesteld dit jaar €13000 op te halen, dat is €25 per leerling...... :6
Ik heb niks tegen goede doelen, maar een school vol spandoeken en opdringerigheid lijkt me niet helemaal de bedoeling.
umbusko
Donateur

Bericht door umbusko »

... dat ik €8,96 terugkrijg van Arriva voor een kwartiertje wachten in Boxmeer. *O*
Aking

Bericht door Aking »

#kutleefe :Y
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Mooi uurloon. :pos:
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Ik ga ook eens één keertje per automobiel naar huis in plaats van met de trein. Sta nu al een half uur stil ergens op de A1 en kom er pas na lang zoeken achter dat er een 'noodsituatie' schijnt te zijn :') #detreiniszoslechtnogniet
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Aking

Bericht door Aking »

:') _O-
Ardan
Oud-beheerder OVNL

Bericht door Ardan »

Het bleek het ophangen van nieuwe wegportalen te zijn. Maar dat het verkeer daarvoor minstens een half uur random stil zou worden gezet had de #kudtanwb en de #kudtrijkswaterstaat niet gezegd op hun webzijdes! :P
Gediplomeerd ongeluksmagneet
Aking

Bericht door Aking »

Volgens mij vertel jij anders ook maar het halve verhaal hoor jongentje! :roll:
Tom024
OVNL-beheerder

Bericht door Tom024 »

Op mijn standplaats zocht men reserves voor het explo rooster, vandaag heb ik mijn eerste dienst alleen gedraaid. Vroeg opstaan, maar ook om 12.00 uur klaar. *O*
Suus
Contacteer:

Bericht door Suus »

Paar maanden geleden, volgens mij was het oktober of november, had ik een loodgieter op bezoek, die constateerde dat de douchekraan achter de muur lek is. Hij zou een rapport opstellen en dit doorgeven voor spoedige reparatie. De onderbuurvrouw begon het toch wel zat te worden en de scheuren staan bij mij ook in de muur ondertussen.

Tig keer bellen met de verhuurder en het installatiebedrijf, werd ik vorige week eindelijk gebeld: Ja, we komen het 13 maart oplossen. Ik had al aan de telefoon gezegd dat dit volgens mij niet een reparatie van 15 minuten was, dus "ze zouden het ruim inplannen"...

Vandaag komt een andere loodgieter binnen: Ja, dit kan ik niet nu oplossen, dit had maanden geleden al opgelost moeten worden maar ik heb nooit bericht gehad van mijn collega dat dit aan de hand is, want we hebben twee afdelingen bij ons bedrijf en die communiceren niet met elkaar. Maar ik ga eerst drie weken badkamers in Dordrecht verbouwen en daarna bent u aan de beurt. Dus over drie weken gaat de halve badkamer eruit gesloopt worden, want er is blijkbaar een speciaal type ondervloer gebruikt, vermecello ofzoiets, dat bekend staat om zijn sponsachtige kwaliteiten en dus nooit meer droog wordt en dat moet ook vervangen worden :cry:
Aking

Bericht door Aking »

Dus je had beter een vermicellivloer kunnen nemen? (A)

Groetekes vanop d'n Thalys trouwens *O*
trolly

Bericht door trolly »

Vermiculiet, als bouwmateriaal verkocht onder de naam vermiculite. Betekenis is dezelfde als vermicelli, namelijk "wormpjes".
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Alargule

Bericht door Alargule »

Dat de keuken nog altijd gevaarlijker is dan het coronavirus, heeft nu ook mijn vriendin proefondervindelijk mogen vaststellen, toen ze bij het rücksichtslos kaasschaven vol haar duim in ging. Naast het nodige bloed, moet ze vanaf nu ook het topje van haar duim missen.
trolly

Bericht door trolly »

Dat is wel een heel radicale interpretatie van de topictitel. Kaasschaven zijn griezelig gereedschap, met name omdat de we de kaas niet in een bankschroef zetten.
Non oltrepassare la linea gialla

________________________________________________________________________________________________
Aking

Bericht door Aking »

Ik vrees ook dat het niet HACCP-compliant is om dat te doen...
Alargule

Bericht door Alargule »

trolly schreef:Dat is wel een heel radicale interpretatie van de topictitel.
_O-
Kaasschaven zijn griezelig gereedschap, met name omdat de we de kaas niet in een bankschroef zetten.
Daarom ofwel plakken kopen, ofwel met beleid schaven en eenmaal nabij het eind van het blok gekomen de schaaf zijdelings wegdraaien. Krijg je wel rare kontjes van op het blok, maar liever dat dan je duim kwijt.

Ik heb haar dit na het bezoek aan de huisarts uiteraard ook fijntjes ingewreven.
Plaats reactie